דף הבית אינטרנט והחיים ברשת רשתות חברתיות שיווק ברשת חברתית – כיצד לעשות את זה כמו שצריך?
שיווק ברשת חברתית – כיצד לעשות את זה כמו שצריך?
אסטרטג 18/06/12 |  צפיות: 4086

שיווק ברשת חברתית זו אופציה אשר מומלצת בחום רב עבור כל מי שיש לו עסק ואשר מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלו, כמו גם את מעגל העסקים הכללי שלו (סוכני מכירות, מפיצים, עסקים רלוונטיים לשיתופי פעולה ואפילו עובדים פוטנציאליים). רשתות חברתיות הן תופעה אשר מזה זמן מה רק הולכת וצוברת פופולאריות ככל שהזמן עובר, כאשר בין הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ניתן למנות את פייסבוק(Facebook) , טוויטר(Twitter) , מקושרים, דה מארקר, לינקדין (Linkedin) ועוד רבות וטובות. ובמקום אשר בו ישנם כל כך הרבה אנשים מסוגים שונים וממקומות שונים, הרי זה רק הגיוני לשקול בחיוב את האופציה של שיווק ברשת חברתית. ואם כבר אתם ללכת על שיווק ברשת חברתית, כדאי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, וזאת על מנת להפיק את מרב התועלת מהכלי היעיל והחזק הזה. לכן אנחנו רוצים להביא בפניכם מספר עצות שיעזרו לכם להתחיל בתהליך של שיווק ברשת חברתית שיוביל אתכם להצלחה מובטחת.

כיצד להצליח בעזרת שיווק ברשת חברתית?

· שיווק עקיף – על מנת להצליח באמצעות שיווק ברשת חברתית מבלי להציק יתר על המידה לגולשים שלכם בכל מיני מתקפות שיווקיות ופרסומיות, מומלץ בחום שאת הפוסטים שאתם בוחרים לפרסם ברשתות החברתיות השונות תכתבו כך שהם לא יעסקו בכם או בעסק שלכם – לפחות לא בצורה ישירה – וזאת על מנת לא להציף את הדף במסרים שיווקים ותו לא. במקום זאת אתם יכולים לפרסם ידיעות מהחדשות, קישורים לאתרים אחרים, קישורים לסרטונים ביוטיוב ודברים אחרים אשר קשורים למוצרים שאתם מוכרים או לשירותים שאתם מציעים.

· הציעו מגוון – כדי להצליח בצורה יצירתית וייחודית בעזרת כלי שיווק ברשת חברתית, אנחנו ממליצים לכם לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולא להתמקד בדברים אשר קשורים אך ורק לתחום של העסק שלכם. חשוב שדף העסק בפייסבוק יהיה עשיר במידע מסוגים שונים ושהוא יכיל קשת רחבה ומגוונת של תמונות, מאמרים, סרטוני וידיאו, מוזיקה וכדומה. זו דרך טובה כדי לבדר את הגולשים שלכם, לשתף אותם בהעדפות ובתחומי העניין האישיים שלכם ובנוסף על כך, אם הם יעשו לייק לשיר בדף העסק שלכם, סיכוי גדול שאנשים ייחשפו לעסק שלכם דרך הפיד שלהם.

· תהיו פעילים – שיווק ברשת חברתית לא יכול לעבוד אם לא תטרחו לעדכן את הדף שלכם בצורה קבועה. אם הגולשים בדף שלכם יבחינו כי אתם לא מעדכנים מזה כבר מה, או שאתם ממחזרים תכנים, הם פשוט יבטלו את ההרשמה לדף שלכם ובעוד שהם לא ירגישו בחיסרון משמעותי, אתם למעשה מפסידים משאב חשוב ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסטרטג


 


מאמרים נוספים מאת אסטרטג
 
מקום לחתונה קטנה
18/08/13 | חתונות
מי שמתכנן לארגן חתונה, יגלה במהרה את היתרונות הרבים של מקום לחתונה קטנה. לא כל חתונה צריכה להיות גרנדיוזית והמונית. ניתן גם להתחתן באולם קטן ואינטימי ולהזמין רק את האורחים הכי קרובים.

שיווק ברשת חברתית – כיצד לעשות את זה כמו שצריך?
שיווק ברשת חברתית זו אופציה אשר מומלצת בחום רב עבור כל מי שיש לו עסק ואשר מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלו, כמו גם את מעגל העסקים הכללי שלו (סוכני מכירות, מפיצים, עסקים רלוונטיים לשיתופי פעולה ואפילו עובדים פוטנציאליים). רשתות חברתיות הן תופעה אשר מזה זמן מה רק הולכת וצוברת פופולאריות ככל שהזמן עובר, כאשר בין הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ניתן למנות את פייסבוק(Facebook) , טוויטר(Twitter) , מקושרים, דה מארקר, לינקדין (Linkedin) ועוד רבות וטובות.

בניית אתרים בפייסבוק – טיפים לקידום הדף שלכם בפייסבוק
בניית אתרים בפייסבוק היא אופציה נהדרת ומומלצת בחום רב עבור כל מי שמעוניין לקבל חשיפה גדולה יותר ומגוונת יותר לשירותים שהוא מציע, למוצרים שהוא מוכר או אולי לתכנים שהוא מייצר בזמנו האישי ואשר להם הוא מחפש קהלים חדשים. למעשה, אתר בפייסבוק במקרים רבים הופך להיות מעין דף בית משני – ובחלק מן המקרים אף ראשי – עבור עסקים רבים, שהצליחו לבנות דף פייסבוק כל כך מוצלח, עד שרוב הגולשים זנחו את אתר האינטרנט שלהם והחליטו להתעדכן דרך הדף בפייסבוק.

עיסוי רפואי
עיסוי רפואי – מהו? העיסוי הרפואי שונה מעיסוי רגיל ראשית בכך שהוא עיסוי טיפולי מכוון מטרה. הוא נועד כדי לטפל בבעיה רפואית כלשהי ולהקל על כאב באזור ספציפי של הגוף. שנית, עיסוי רפואי דורש הפניה של רופא. כדי לטפל בבעיה רפואית צריך בדיקה רפואית והרופא ממליץ על סוג העיסוי הנחוץ והמינון הרצוי. עיסוי חובבני יכול לעתים לפגוע בגוף, ליצור יותר מתח במקום הפגוע ולגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

כיצד תוכל ללמוד בניית אתרים
בניית אתרים יכולה להיות עסק רווחי ומצליח. כיום הרבה אמוד אנשים רוצים לבנות אתר ופונים לאנשים שיכולים לעשות זאת. בתחום הפרסום והשיווק, עסקים מכל מיני סוגים, חנויות באינטרנט ועוד הרבה אחרים, בניית אתר היא הכרחית. אנשים שנדרשים להקים אתר לטובת העסק שלהם זקוקים ליכולת וידע על הקמת אתרים טובים. הידע על בניית אתרים יעזור לכם לא רק בבניית אתר אישי לעצמכם או לעסק שלכם, אתם תוכלו גם לנצל אותו כדי להרוויח כסף, להקים אתרים בתשלום ואולי אפילו להקים חברה שמתמחה בהקמת אתרים וייעוץ בעניינים דומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI