דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר עיסוי רפואי
עיסוי רפואי
אסטרטג 18/06/12 |  צפיות: 3254

עיסוי רפואי – מהו? העיסוי הרפואי שונה מעיסוי רגיל ראשית בכך שהוא עיסוי טיפולי מכוון מטרה. הוא נועד כדי לטפל בבעיה רפואית כלשהי ולהקל על כאב באזור ספציפי של הגוף. שנית, עיסוי רפואי דורש הפניה של רופא. כדי לטפל בבעיה רפואית צריך בדיקה רפואית והרופא ממליץ על סוג העיסוי הנחוץ והמינון הרצוי. עיסוי חובבני יכול לעתים לפגוע בגוף, ליצור יותר מתח במקום הפגוע ולגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

ישנם הרבה סוגים של עיסויים, למשל עיסוי שוודי שמתמקד בעיקר בהרפיה של הגוף, עיסויים שמטרתם להזרים אנרגיה בגוף, עיסויים שמותחים שרירים או לחיצות בנקודות לחיצה. לכל עיסוי מטרה שונה. העיסוי הרפואי יכול לכלול מטרות רבות כגול לשחרר מתח, להקל על כאבים, לרפא חולי שקשור בשרירים בגוף ועוד. כל עיסוי הוא למעשה עיסוי טיפולי משום שהוא משפיע על כל הגוף, מטפל בו ובעל ערך רפואי רב. אך בשביל שהוא יקרא עיסוי רפואי הוא צריך אישור רפואי.

רופאים מטפלים נותנים הפניה לעיסוי רפואי לעתים כטיפול עיקרי או כטיפול משנה לטיפול העיקרי בבעיה.

בזמנו עיסוי רפואי ניתן רק בקופות חולים וקליניקות מיוחדות, אולם כיום ישנה אופציה להזמין עיסוי רפואי הביתה. ישנם אנשים חולים או נכים עם מוגבלויות מוטוריות אשר זקוקים לעיסוי הרפואי כדי לשפר את תפקודם היומיומי, אך לא יכולים להגיע לטיפולים אצל מעסה. כדי להקל על חולים אלו נפתחה האופציה של עיסוי רפואי בבית. מעסה מקצועי מגיע לביתו של המטופל או החולה ומעניק לו את העיסוי הרפואי בביתו. מי שלא מעוניין בעיסוי ביתי עדיין יכול להגיע לטיפול של עיסוי רפואי במרפאות.

המעסה הרפואי לוקח בחשבון את  ההיסטוריה הרפואית של המטופל, הוא מוסמך לטפל באנשים עם מחלות שונות ללא חשש שיפגע בחולה ויחמיר את מחלתו. בסופו של דבר העיסוי הרפואי אמור לשפר את מצבו של המטופל, להקל על כאבו וגם לגרום לו להרפיה ושחרור המתחים מהגוף.

לסיום, לפני שאתם הולכים לקבל עיסוי רפואי תתייעצו עם הרופא שלכם לגבי העיסוי ומטרותיו ולאחר מכן תסבירו את רצונכם למעסה הרפואי שלכם. בסוף הטיפול או סדרת הטיפולים תראו אם עיסוי רפואי זה עוזר לכם או שכדאי לנסות טיפול אחר, האם הוא מספיק לכם או שיש צורך בסדרה נוספת של עיסויים רפואיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסטרטג


 


מאמרים נוספים מאת אסטרטג
 
מקום לחתונה קטנה
18/08/13 | חתונות
מי שמתכנן לארגן חתונה, יגלה במהרה את היתרונות הרבים של מקום לחתונה קטנה. לא כל חתונה צריכה להיות גרנדיוזית והמונית. ניתן גם להתחתן באולם קטן ואינטימי ולהזמין רק את האורחים הכי קרובים.

שיווק ברשת חברתית – כיצד לעשות את זה כמו שצריך?
שיווק ברשת חברתית זו אופציה אשר מומלצת בחום רב עבור כל מי שיש לו עסק ואשר מעוניין להרחיב את מעגל הלקוחות שלו, כמו גם את מעגל העסקים הכללי שלו (סוכני מכירות, מפיצים, עסקים רלוונטיים לשיתופי פעולה ואפילו עובדים פוטנציאליים). רשתות חברתיות הן תופעה אשר מזה זמן מה רק הולכת וצוברת פופולאריות ככל שהזמן עובר, כאשר בין הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר ניתן למנות את פייסבוק(Facebook) , טוויטר(Twitter) , מקושרים, דה מארקר, לינקדין (Linkedin) ועוד רבות וטובות.

בניית אתרים בפייסבוק – טיפים לקידום הדף שלכם בפייסבוק
בניית אתרים בפייסבוק היא אופציה נהדרת ומומלצת בחום רב עבור כל מי שמעוניין לקבל חשיפה גדולה יותר ומגוונת יותר לשירותים שהוא מציע, למוצרים שהוא מוכר או אולי לתכנים שהוא מייצר בזמנו האישי ואשר להם הוא מחפש קהלים חדשים. למעשה, אתר בפייסבוק במקרים רבים הופך להיות מעין דף בית משני – ובחלק מן המקרים אף ראשי – עבור עסקים רבים, שהצליחו לבנות דף פייסבוק כל כך מוצלח, עד שרוב הגולשים זנחו את אתר האינטרנט שלהם והחליטו להתעדכן דרך הדף בפייסבוק.

עיסוי רפואי
עיסוי רפואי – מהו? העיסוי הרפואי שונה מעיסוי רגיל ראשית בכך שהוא עיסוי טיפולי מכוון מטרה. הוא נועד כדי לטפל בבעיה רפואית כלשהי ולהקל על כאב באזור ספציפי של הגוף. שנית, עיסוי רפואי דורש הפניה של רופא. כדי לטפל בבעיה רפואית צריך בדיקה רפואית והרופא ממליץ על סוג העיסוי הנחוץ והמינון הרצוי. עיסוי חובבני יכול לעתים לפגוע בגוף, ליצור יותר מתח במקום הפגוע ולגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

כיצד תוכל ללמוד בניית אתרים
בניית אתרים יכולה להיות עסק רווחי ומצליח. כיום הרבה אמוד אנשים רוצים לבנות אתר ופונים לאנשים שיכולים לעשות זאת. בתחום הפרסום והשיווק, עסקים מכל מיני סוגים, חנויות באינטרנט ועוד הרבה אחרים, בניית אתר היא הכרחית. אנשים שנדרשים להקים אתר לטובת העסק שלהם זקוקים ליכולת וידע על הקמת אתרים טובים. הידע על בניית אתרים יעזור לכם לא רק בבניית אתר אישי לעצמכם או לעסק שלכם, אתם תוכלו גם לנצל אותו כדי להרוויח כסף, להקים אתרים בתשלום ואולי אפילו להקים חברה שמתמחה בהקמת אתרים וייעוץ בעניינים דומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI