דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות האם שווה לנסות אולמות אירועים בשרון?
האם שווה לנסות אולמות אירועים בשרון?
menu velet 25/06/12 |  צפיות: 2914

גם את רוצה אירוע מיוחד? כולם חולמים על אירוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה למעשה אורחים זוכרים מאירוע? השמלה, התפריט, השירות, וכמובן את המקום. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב המוזמנים אותם אספקטים חשובים, ועל המרכזים נשתדל לשים פוקוס.

איפה המסיבה?


המיקום שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בהרצליה פיתוח תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תשקף אופי שובב, אולםמדהים יקרין על מעמדכם בחברהבעוד אולם או גן קטן ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שהכי קל לחלום על ארוע יוקרתי והדור, אולם קורה לפעמים שלאחר התחלת התכנון נופל האסימון והם מבינים לדאבונם שזה לא מה שלמעשה הם רצו. אז לפני שאתם מזמינים אולם ארועים שקלו ברצינות אם המקום הזה מתאים לכם. מחפשים מידע על אירועים? המשיכו לאתר הבא.

בחירת התפריט לארוע

ללא עוררין אחד המרכיבים שחייבים להתייחס אליהם ברצינות זה התפריט. לחלק זה אולי נשמע די מוגזם, אבל אנשים מרגישים צורך עז ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא המנות שיוגשו בארוע.

טרם בחירת האוכל תנסו לחשוב לעומק מי מרבית האנשים שיהיו הנתח המרכזי ביותר בחגיגה שלכם. אם מדוברבאנשים מהמעמד האמצעי, שמעדפים אוכל ביתי, כדאי ללכת לכיוון של מנות פשוטות יותר. היה ומדובר בצעירים ססגוניים מדור 2010 אפשר לנסות תפריט טבעוני, אם זו בכלל מסיבת ילדים ומרבית האנשים יהיו בה ילדים צעירים אז מומלץ ללכת על אוכל פשוט המכיל צ'פס, פיצה ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי אי אפשר לרצות את כולם, לכן כדאי לקבוע מזון מורכב ופשוט, יחודי ומסחרי. ככה יהיו למוזמנים יותר אופציות להחליט. בסופו של יום, עדיף תמיד שיהיו לכם חלופות רבות במקום מספר מנות מעטות .

עיצוב האולם

במידה ויש לכם קצת זמן ואתם ממש מעוניינים לעשות רושם על האנשים בארוע, תיצרו קונספט, משהו גרנדיוזי ובנוסף על הכלמשהו שאולי חשוב לכם שידעו. בדומה לבחירת האולם, גם העיצוב הוא מרכזי לכולם.

בכל מה שקשור בעיצוב לחלוטיןאין גבול לדמיון; אפשר לעשות הכל, או לחילופין אפשר להדגיש רק דברים מרכזיים; צבעים (אירוע בלבן, הדגשת רק 2 צבעים), תפאורה (חול ועצים) עיצוב החופה ועוד, רק תיתנו לעצמכם לדמיין. לא אחת קורה שאירוע פרטי משתנה והופך לגם האירוע של הורי בעלת השמחה, על כן דווקא בנושא חשוב זה, זו הנקודה לתת ביטוי לאני שלכם.

עדיין מתעניינים לגבי אולמות אירועים בשרון?

לפעמים הכי קל לרצות את כולם, אך שלא תשכחו לרגע שאחרי הכל זה היום הגדול שלכם. אם יש משהושאתם ממש לא מוכנים לוותר עליו למרות שהוא, מפריע למשפחתך, אז תהיו חזקים ואל תותרו . תסבירו ליקיריכם בדרך הכי שקטה ורגועה שבשורה התחתונה הרגע שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום למה שהכי משקף אתכם.

אם אתם מתים למצוא חומר נוסף על נושא זה המשיכו לקרוא, ושיהיה בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI