דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה העברת משרדים ודירות
העברת משרדים ודירות
דפנה לוטן 28/06/12 |  צפיות: 2893

תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט. לאחר תקופה ארוכה הצלחתם לרכוש בית מקסים ועכשיו הגיע הזמן לעבור. איך מומלץ לבחור שירותי הובלת משרד? זה ממש פשוט, במידה ותתארגנו בצורה חכמה.

איך להזמין חברת הובלת פסנתר? לאילו פרטים הכי מומלץ להתייחס? הרי כמה טיפים מועילים למעבר קל:

- הזמינו מובילים מקצועיים ואל תעבירו בעצמכם - נכון שהמחיר קצת יקר, אבל מה שזול עולה ביוקר, עם פציעות בגוף ורהיטים הרוסים. ככה תישארו פנויים לניהול ופיקוח על המעבר עצמו. נוסף על זאת, אם תזמינו שירות הובלות אפשר לקבל ביטוח תכולה בהעברה בתעריף יחסית נמוך.

- וודאו לחתום על חוזה מסודר אשר בו כלולים מחיר העבודה הכוללת, פרטי הביטוח, יום ושעת ההגעה ופירוט החפצים שיש להעביר. כך תהיו מכוסים מכל כיוון לכל מקרה שלא יהיה.

- חשבו אם לארוז את החפצים בעצמכם, או אם הייתם רוצים שהמובילים יעשו זאת עבורכם. במקרה שזה לא מפריע לכם שאנשים זרים מתעסקים לכם בדברים וכמובן, אם אתם מוכנים לשלם יותר, זאת אופציה ממש טובה. מצד שני, אף אחד חוץ מכם לא יעניק לחפצים שלכם את הכבוד הראוי להם...

- מעבר לדירה חדשה זו אפשרות נהדרת להיפטר מריהוט עודף. מומלץ לנצל את ההזדמנות ולרוקן קצת ארגזים ולתרום את הספרים, הבגדים והרהיטים שכבר אין בהם שימוש.

- רשמו באופן ברור על גבי כל קרטון לאיזה חדר הוא מיועד, כך תעשו את עבודתם של המובילים קלה בסידור הקרטונים וכמובן, גם על עצמכם בעת הפריקה.

זקוקים ל שירותי העברת משרדים בלי לשבור חסכונות? לאסוף כמה הצעות מחיר לקרוא ביקורות וכתבות על החברות לבקש המלצות ולסכם את המחיר מראש.

כאשר עוברים דירה פותחים דף חדש בחיים שכדאי להתחיל אותו בצורה הנכונה מחפשים פרטים נוספים על הובלה ואריזה או להזמין מובילים מומלצים נשמח להזמין אתכם לביקור באתר שלנו כדי לקרוא את המאמרים הבאים מעבר דירות תתחדשו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI