דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר קוסם ליום ההולדת
קוסם ליום ההולדת
יוסי בוזגלו 24/07/12 |  צפיות: 2703

אחת הדרכים המומלצות והשכיחות ביותר באמצעותן ניתן להפוך יום הולדת פשוט ליום הולדת בלתי נשכח וחוויה ייחודית היא הזמנת קוסם למסיבת יום ההולדת. קוסם ליום ההולדת מתאים לכל יום הולדת- גם של ילדים קטנים, צעירים ואפילו מבוגרים. מופעו של הקוסם מאפשר לכל אחד ליהנות מחוויה ייחודית, מלאה במגוון רחב של פעילויות מאתגרות ומעניינות, מצחיקות ומגוונות המתאימות לכל אחד בכל גיל. לפניכם היתרונות שיש לקוסם בימי הולדת.

חוויה משעשעת ומצחיקה

הפעלותיו של קוסם בימי הולדת הן בדרך כלל הפעלות מצחיקות מאוד. החל מהוצאת הארנב הלבן מכובע המגבעת ועד להוצאה של מאות צעיפים מפיו- הפעלותיו של הקוסם מצחיקות ומשעשעות את כל ילדי יום ההולדת והנוכחים במקום. כולנו אוהבים לצחוק ולכן, יום הולדת עם קוסם הינה הפעלה משעשעת מאוד, מצחיקה המאפשרת לא רק לילדים ליהנות ולצחוק אלא גם למבוגרים.

כולם משתתפים

אחד היתרונות הרבים שיש לקוסם ביום ההולדת הוא חוסר השיעמום. כיוון שבהפעלות השונות שהקוסם מבצע וכמעט בכל קסם שהוא מדגים הוא דורש מכל הקהל שיתוף פעולה מלא ניתן להבטיח שאף אחד מהילדים והנוכחים במקום לא יישאר משועמם כלל. קסמים שונים ופעילויות מגוונות יותירו את כלל הנוכחים ואת כלל הילדים מהופנטים.

קסמים שונים ומגוונים

מי מאיתנו לא נהנה מקסם ייחודי ומפתיע? החל משליפת ארנב מכובע ועד לקסמים המבוססים על העלמת חפצים כגון פרחים, מטפחות, מטבעות וכדומה. כמו כן, ניתן ליהנות ממגוון רחב של קסמים המשלבים קלפים ואפילו להטוטי אש ומים מפתיעים. קוסמים רבים יכולים אף לשלב במופעם להטוטים שונים הכוללים גם חיתוכים, העלמות וריחוף במקביל ללהטוטים המבוססים על אילוזיה וכדומה.

מופע מסודר ומאורגן

קוסמים וותיקים בעלי ניסיון רב באירגון מופעים מיוחדים עבור ימי הולדת יכולים להפוך כל יום הולדת לחוויה בלתי נשכחת ומיוחדת במינה. אורכו של המופע נע בין שעה וחצי לשעתיים כאשר ישנה הפסקה באמצע עבור חיתוך העוגה והדלקת הנרות. הקוסם אחראי על הבאת הציוד המקצועי שלו ועל אירגון וסדר האירוע. בדרך כלל, ילד יום ההולדת הינו העוזר של הקוסם בגלל האירוע החשוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI