דף הבית תחבורה ורכב רכב חברה למכירת רכב
חברה למכירת רכב
איציק מזרחי 07/09/12 |  צפיות: 2573

מה גורם לחברה למכירת רכבים להיחשב אמינה?

חברה למכירת רכבים יכולה להיחשב אמינה רק אם מתקיימים מספר תנאים. לקוח שהגיע לצורך קניית רכב חייב לקבל את כל הפרטים אודות הרכב (מי היו הבעלים, מתי עבר טיפול אחרון ומה תוצאותיו, האם ניתן לעשות סיבוב ברכב לפני מכירתו ועוד). חברה למכירת רכבים שאינה מציגה מבחר אלה נוטה לכיוון של רכב אחד, ייתכן ועושה זאת ממניעים של להיפתר מרכב מסוים שנמצא ברשותה.

חברה אשר מסכימה לבדיקה לפני קנייה בכל מוסך שתחליטו, יכולה להתחייב על החזר כספי במקרה של תוצאה שלילית וחברה שמעמידה חוזה מסודר לרכישה, היא חברה שיכולה להיחשב אמינה. העיקרון החשוב ביותר הנוגע לאמינות הוא האפשרות לקרוא חוות דעת על החברה ברשת האינטרנט. אם מדובר בחברה מוכרת, בוודאי יהיו לה חוות דעת חיוביות ולא חלילה כתבות שליליות.

חברה אמינה לא מסתיר רכב שעבר תאונה, אלה שתדאג להציע מחיר בהתאם. כמו כן, חשוב לבדוק לגבי תנאי תשלום ומימון נוחים. החברה צריכה להציג את הדברים בבירור ועד שלא תדעו הכול על הרכב ואפשרויות התשלום/מימון, לא מומלץ לקנות את הרכב. קניית רכב הינו תהליך בו הלקוחות נדרשים לשים לב לפרטים הקטנים. לזהות דברים ברכב שהחברה לא הזכירה ולדרוש כמה שיותר הוכחות ותיעוד שמדובר ברכב תקין ללא פגמים או סיכון בטיחותי.

חברה אמינה למכירת רכבים תעניק אחריות על הרכב. תעודת אחריות חתומה שתפרט מה היא כוללת - בדרך כלל תעודת אחריות על רכב משומש יכולה להגיע אפילו ל-3 שנים. אם רוכשים את הרכב מחברה ייעודית בתחום קניית רכב, מומלץ לעשות זאת איפה שנותנים תעודת אחריות. גמישות מיוחדת במחיר יכולה להצביע על בעיות ולכן במקרה כזה חשוב להיות ערניים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI