דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר הבחירה הנכונה- קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי?
הבחירה הנכונה- קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי?
איתי 12/09/12 |  צפיות: 3455

רבים מתלבטים האם לבחור קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי לאירוע אותו הם מתכננים לערוך.

במאמר זה נגולל בפניכם את ההבדלים בין השניים ונייעץ לכם מהו סוג הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלכם. בנוסף, נביא בפניכם דוגמאות לסוגי מזונות וצורות הגשה שונות אשר יאפשרו לכם לבחור את הסגנון המתאים לאירוע שלכם.

קייטרינג חלבי אל מול קייטרינג בשרי

ראשית, חשוב לדעת כי בחירת קייטרינג בתל אביב צריכה להתבסס על אופיו של האירוע וכמות המוזמנים אליו.

  • קייטרינג בשרי- אם אתם מתכננים אירוע חתונה,בר מצווה או כל אירוע גדול אחר ומעוניינים לקיים אותו בשעות הערב, קרובלוודאי שתפריט קייטרינג בשרי יוכל לענות בצורה הטובה ביותר על כל דרישותיכם.

יש לקחת בחשבון כי מאכלים בשריים הם מאכלים המוגדרים בפי כל כמאכלים כבדים, ולכן הם בדרך כלל מתאימים לאירועים הנערכים בשעות אחר הצהרים המאוחרות והערב.

קרוב לוודאי שאם האורחים שלכם מוזמנים לאירוע בקנה מידה גדול המתרחש משעות הערב אל תוך שעות הלילה הקטנות, הם בוודאי ישמחו להתכבד בנתח של סטייק עסיסי ומגוון תוספות ססגוניות שיערבו לבלוטות הטעם שלהם.

אם אתם מתכננים לערוך אירוע גדול אך אינכם מעוניינים במנות גדולות וכבדות ובצורת הגשה קלאסית סביב השולחנות, בוודאי תשמחו לשמוע כי אנו מציעים ללקוחותינו אפשרות של מנות קטנות ומעוצבות (פינגר פוד). כאן כל אורח יוכל לבחור את "הטעימה הבשרית" המתאימה לו. פינגר פוד מתאים גם לאירועים קטנים, כמו אירוע קוקטייל הנערכים בשעות הערב, ערבי מנהלים ועוד.

  • קייטרינג חלבי- נכון להיום, רבים בוחריםבקייטרינג חלבי וזאת משום היתרונות הרבים שלו. קייטרינג חלבי מתאים לכל סוגאירוע בכל סדר גודל. אין זה משנה באיזו שעה אתם מתכננים לערוך את האירוע,קייטרינג חלבי יספק הפתרון המושלם.

רבים נוטים לחשוב כי כאשר מדובר על קייטרינג חלבי, הכוונה היא למזונות חלביים בלבד. סברה זו מוטעית! קייטרינג חלבי מציע תפריטים עשירים הכוללים פסטות, פשטידות, דגים, סלטים ועוד. מלבד ההיצע העשיר קייטרינג זה אידיאלי לקהל צמחוני, קהל שומר כשרות וכן לקהל יעד המעוניין בתפריט בריא ודל שומן.

קייטרינג בתל אביב- בחירת הקייטרינג

  • סוג האירוע- האם מדובר על אירוע חתונה או ברמצווה או על אירוע קטן יותר, כמו למשל מסיבת יום הולדת בביתכם, ארוחת ערבחגיגית לקומץ חברים, ערב קוקטייל או ערב מנהלים לרגל השקת מוצר? בהתאם תוכלולהגיע להכרעה באם קייטרינג לאירועים קטנים המציע תפריט חלבי עשיר בסגנון הגשה מיוחד הוא הקייטרינגהמתאים לכם, או שמא אתם מעדיפים קייטרינג עשיר בבשרים איכותיים.
  • כמות האנשים- חשוב לעדכן את העסק המציעשירותי קייטרינג בכמות האנשים אשר יגיע לאירוע, במיוחד אם אתם מעונייניםבקייטרינג המציע מאכלים ביתיים ואיכותיים במקום.
  • אופי האירוע וצורת הגשה- חשוב לעדכן אתהקייטרינג באשר לאופי האירוע, המקום בו אתם עורכים אותו ועיצוב הפנים שלהמקום וזאת על מנת שהעסק יתאים את צורת ההגשה ועיצוב האוכל אל האירוע שלכם.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתי


 


מאמרים נוספים מאת איתי
 
הבחירה הנכונה- קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי?
רבים מתלבטים האם לבחור קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי לאירוע אותו הם מתכננים לערוך.
במאמר זה נגולל בפניכם את ההבדלים בין השניים ונייעץ לכם מהו סוג הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלכם. בנוסף, נביא בפניכם דוגמאות לסוגי מזונות וצורות הגשה שונות אשר יאפשרו לכם לבחור את הסגנון המתאים לאירוע שלכם.


קייטרינג חלבי בתל אביב
במתגוררים מרכז או מתכננים לחגוג את האירוע שלכם באזור המרכז? מאמר זה יעזור לכם לבחור חברת קייטרינג אשר תהפוך את האירוע שלכם לאירוע מנצח.

אפייה ביתית
אז מי לא אוהב עוגה טובה ליד הקפה ? להתעורר עם מתוק, להלחם בצורך אחה"צ עם הקפה...יש מאות סוגי עוגות, אותן ניתן לחלק לכמה סוגים עיקריים: עוגות בחושות...אלה שברוב המתכונים שלהם תמצאו "ערבב/י", בתוך הקטגוריה הזו יש גם כאלה שמצריכים "הקציפו"... יש כמובן גם דברים מעט יותר מורכבים כמו עוגות פאי / טארטים, עולם שלם של קרמים, עוגות שמרים, עוגות גבינה עוגות מוס, מרנג, שוקולד, פרלינים...וזה לפני שדיברנו על מנות אחרונות, פטיפורים או גלידות .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI