דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה צילום הריון
צילום הריון
siteserp 23/09/12 |  צפיות: 3581
מהו צילום הריון?

צילום הריון, הינו כאמור תיעוד של רגעי ההריון השונים. כל אישה יכולה לבחור באיזה שלב של ההריון וכמה שלבים שלו היא מעוניינת לתעד ולצלם. לרוב צילומי הריון יחלו החל מהשבוע ה-19 להריון ואילך. צילום הריון ניתן לבצע באופן עצמאי או באופן מקצועי וההבדלים בין השניים יבואו לידי ביטוי בעיקר באיכותן של התמונות, עיצובן ומקצועיותן.

יתרונות צילום הריון מקצועי

כמו בכל תמונה שהיא, פנייה אל צלמים מקצועיים תבטיח צילום איכותי יותר, מרהיב יותר, ומעוצב יותר, לעומת צילומים ביתיים שיהיו יותר חובבניים וכתוצאה מכך, עלולים להציג תוצאה הפוכה מזו שקיוו לה (למשל כאשר הצילום הביתי לא יציג את האישה ההרה באור חיובי, או יבליט את האזורים שהיא הייתה מעוניינת להצניע וכו'...). הדבר בא לידי ביטוי במיוחד כאשר מדובר בצילומי הריון, כאשר ישנה חשיבות גדולה יותר לתעד את הרגעים הללו כרגעים מאושרים שיהיה כיף לעיין בהם לאורך שנים.

כמה עולים צילומי הריון?

צילומי הריון לא נחשבים ליקרים באופן מוגזם, אולם ישנם שיעידו שהם לא זולים כלל וכלל. כמו בכל דבר ועניין, רצוי תמיד לבצע סקר מחירים לפני שפונים אל צלם הריון כלשהו וסוגרים איתו עסקה. ייתכן שתופתעו לגלות כי טווחי המחירים בין צלמי הריון שונים גדולים מאוד, וכי כל אחד מציע תמורה שונה לסכום אותו הוא דורש. צלמי הריון מסוימים יציעו כחלק מחבילת צילום ההריון שלהם גם קטעי וידאו, לעומת אחרים שיפרשו בפניכם שלל סגנונות צילום ואווירות שונות.

בשלב בחירת צלמי ההריון, חשוב להתייחס אל אדיבותם ותודעת השירות שלהם (עוד בהתקשרות הראשונית) שכן אווירה טובה ונעימה תאפשר לכם להרגיש חופשי בזמן הצילומים ולקבל תוצאות של צילומי הריון מוצלחים.

היכן למצוא צלמי הריון איכותיים?

הודות להתפתחות האינטרנטית, גם צלמי הריון ניתן לאתר היום בקלות וביעילות באמצעות רשת האינטרנט. אפשר לחפש בגוגל בצורה שרירותית צלמי הריון או 'צילומי הריון' ולמצוא שלל אתרים של צלמי הריון פרטיים לצד אתרים שמבצעים השוואות מחירים בין מגוון צלמי הריון שונים. באותם אתרים ניתן להתרשם מאיכות הצילום של הצלמים (לרוב הצלמים יציגו באתריהם שלל תמונות הריון שהם צילמו), חבילות צילום ההריון שהם מציעים, מקצועיותם, ושאר השירותים שהם מספקים. יתרה מזו, ניתן כמובן גם להתייעץ במכרים שלכם,  שכבר תיעדו בעצמם את שלבי ההריון שלהם באמצעות צילומי הריון כאלה ואחרים והם מרוצים מהתוצאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 siteserp

הריון ולידה, הנקה, יועצת הנקה



 


מאמרים נוספים מאת siteserp
 
צילום הריון
תקופת ההריון היא תקופה נפלאה ונהדרת המלאה באינספור רגעים ששווה לנצור. הורים רבים, ברחבי העולם מעידים כי ישנם רגעים רבים במהלך ההריון שהם היו רוצים לזכור לתמיד. כיום, זה בהחלט אפשרי. בין אם באמצעות צילום והנצחת שלבי ההריון בצורה חובבנית (צילום ביתי) ובין אם באמצעות פנייה לצלם למטרת צילום הריון מקצועי.

בדיקת מי שפיר
בדיקת מי שפיר מעוררת לבטים רבים בקרב ההורים העתידיים אשר מתחבטים האם לעבור את הבדיקה או לא. הסיבות להתלבטויות הרבות נעוצות בכך שבדיקת מי שפיר טומנת בחובה יתרונות וחסרונות משמעותיים גם יחד. במאמר הקצר שלפניכם נסקור חלק מהיתרונות שבדיקת מי שפיר מעניקה לצד חלק מהחסרונות הנלווים לבדיקה זו, במטרה להקל על ההורים בקבלת ההחלטה הלא פשוטה הזו ולסייע להם להבין בפני מה הם ניצבים.

אימון מנהלים
אימון מנהלים הינו תהליך המשלב בתוכו אימון אישי והתפתחותי המשפר את היכולות האישיות של המנהל, מכוון אותו לשיפור תהליכים עסקיים ולהנהיג את החברה להשגת תוצאות יוצאות דופן.

אימון אישי ועסקי
אימון אישי ועסקי הינו תהליך אשר עוזר לאדם להכיר יותר טוב את עצמו והעסק שלו. בתחילת התהליך, המאמן בוחן את שביעות הרצון של האדם מהמצב המצוי בחייו במישור האישי והעסקי והתהליך מתחלק לשני שלבים עליהם נרחיב בהמשך המאמר.

הריון בסיכון
לא פעם אנו שומעים את המונח "הריון בסיכון", אולם, לא כולנו יודעים מהי משמעותו של המונח. יש שיחשבו כי הריון בסיכון הינו הריון אשר לאורך כל שבועות ההריון העובר נמצא בסיכון, ואילו יש כאלו שיסברו כי הריון בסיכון הינו דווקא הריון אשר מעמיד את האם בסיכון. ובכן, שני המקרים נכונים ומוגדרים כהריון בסיכון, יתרה מזאת, ישנה הגדרה מדויקת באשר להריון בסיכון, אותה נביא בפניכם במאמר קצר זה.

בדיקת סיסי שליה
בדיקת סיסי שליה הינה אחת ממגוון בדיקות הריון שונות, המבוצעות בשלב מוקדם יחסית של ההריון (בשליש הראשון, בין השבוע ה10 לשבוע ה12 להריון). מטרת בדיקה זו לאתר בשלב מוקדם הפרעות כרומוזומליות או בעיות גנטיות שונות שעלולות להתרחש בעובר. בדיקת סיסי שליה נחשבת אומנם לבדיקה פולשנית, ועל כן היא בעלת סיכון (נמוך ככל שיהיה) והיא מבוצעת באמצעות הכוונה צמודה של אולטראסאונד, מה שמאפשר לבקר על תהליכי הבדיקה לאורך כל הבדיקה, לוודא את תקינותה, ולמנוע סיבוכים.

הנקה
הנקה הינה פעולת האכלה של תינוק או ילד קטן בחלב אם ישירות מהשד. הואיל ומערכת העיכול של תינוקות בני יומם מותאמת לתזונה נוזלית בלבד ואינה ערוכה לעיכול של תזונה מוצקה, חלב האם המועשר במרכיבי מזון חיוניים, מספק עבורם את כל צורכיהם התזונתיים. פעולת ההנקה מתבצעת הודות לרפלקס המציצה איתו נולדים התינוקות הרכים, אשר באמצעותו מתאפשר להם למצוץ ולבלוע את חלב האם. במאמר קצר זה, נציג את היתרונות הרבים שהנקה מעניקה לתינוק ולאם, ואף נתאר עבורכם מספר תנוחות הנקה מומלצות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI