דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
אריאל 03/10/12 |  צפיות: 6287

מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות לכם ובאיזה צבע ורוד היא יכולה לצבוע לכולכם את היום!

מהן "תמונות מצחיקות"?

פינת התמונות המצחיקות שניתן למצוא ברחבי הרשת, מכילה תמונות מאינספור מקומות ותחומים, לצד כיתובים מצחיקים ובדיחות. תוכלו למצוא שם כל מיני תמונות אבסורדיות של אנשים מטורפים שצילמו את עצמם בכל מיני סיטואציות הזויות, חיות מתוקות שתפסה המצלמה ברגע מתוק ומצחיק, פאדיחות שונות שנראו לעיני המצלמה, וגם הרבה איורים משעשעים שמתייחסים לכל מיני עניינים ואירועים שכולנו נהנים לצחוק עליהם. בין השאר, תמצאו גם תמונות שיוצרות הכלאה בין כמה תמונות ויוצרות תמונה אחת מגוחכת ומפילה מצחוק...

קטגוריות של תמונות

בפינת התמונות המצחיקות תיתקלו בקטגוריות שונות, ביניהן: התמונות המצחיקות הנצפות ביותר, תמונות מצחיקות של חיות, תמונות מוזרות, עשרת הגדולים, תמונות מצחיקות של ילדים, תמונות קומיקס, תמונות מצחיקות של אנשים ועוד.

פונקציות להורדה ולשימוש

בפינה תוכלו להוריד, ללא תשלום כמובן, תמונות מצחיקות שתבחרו לפלאפון ולמחשב וגם משחקים. ניתן גם להוריד תמונות לפייסבוק, שאותם תוכלו לשלב בעמוד שלכם ולקרוע מצחוק את כל מי שיבקר אתכם. תוכלו להוסיף על התמונות תגובות ולקרוא תגובות משעשעות של אחרים. התמונות מתחדשות ומתעדכנות בכל יום, וחלקן פשוט קורעות מצחוק ומחייבות צפייה!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI