דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צריכים קייטרינג טעים?
צריכים קייטרינג טעים?
דפנה לוטן 10/10/12 |  צפיות: 2671

גם אם תשקיעו את הנשמה באירוע שלכם - בגן האירועים הכי נחשק, תשכרו תקליטן מבוקש, שימו עשרות אלפי שקלים על העיצוב ותגרמו לאורחים להזיל דמעה כשאתם מתחת לחופה - המדד הכי חשוב בעיניהם של האורחים שלכם הוא טיב האוכל. עובדה: לא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם המוזמנים שלכם, ולכן כאשר בוחרים קייטרינג ברחובות, יש חשיבות לא רק לטעם - יש מספר דברים נוספים עליהם אסור להתפשר.

מגוון מנות ותוספות: לפי שיטת הפלאפל נטען שלא על החומוס-צ''יפס-סלט לבדם תיבנה המנה, לבסוף, מה שקובע זה שילוב הסלטים. הישראלי הממוצע אוהב מבחר מנות עיקריות ותוספות אשר מהן ניתן לבחור ולהעמיס את הצלחת שוב ושוב, ולפיכך, בכדי שכולם יהיו מרוצים, מומלץ לבחור קייטרינג פתח תקווה שמציע מספר אפשרויות.

הגשה לשולחן או הגשה עצמית: זהו אחד השיקולים החשובים ביותר, האם ללכת על בופה מה שיכול לחסוך בהוצאות ונותן לאורחים מבחר עצום של מנות מהן אפשר לבחור, או הגשה לשולחנות, מה שאורחים רבים מעדיפים. ברוב המקרים, אנשים מבוגרים מעדיפים את האפשרות השניה, אולם אם עיקר הקהל מורכב מצעירים, בופה הוא בחירה יותר טובה.

בחירת קינוחים: הקינוח הוא הדובדבן בקצפת של הארוחה. פה עדיף לבחור דווקא קינוחים רגילים שבטוח שכולם אוהבים, שוקולדים ופירות.

הלבטים הכי גדולים הם האם לקחת קייטרינג כשר, כאשר גם במקרה זה מה שהכי משפיע זה קהל האורחים. אם מרבית המוזמנים מעדיפים ארוחה כשרה כדאי להתחשב בצרכיהם, אמונת ורגשותיהם - שהרי הם שבסופו של דבר אמורים להנות מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת הקייטרינג והתפריט יהיו ההחלטות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על הערב האירוע שלכם, לכן חשוב להפעיל שיקול דעת - וגם אם חשוב להשקיע באטרקציות כמו קייטרינג לעסקים טוב ואיכותי מה שהכי חשוב הוא שהשקעתם קודם כל בקייטרינג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI