דף הבית עסקים תעשייה זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת
זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת
זיווד אלקטרוני 28/10/12 |  צפיות: 3833

אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר. בנושא הזיווד למשל, הרי שמדובר ביצירת מארזים איכותיים עבור מפעלים וארגונים שונים בתחומים מגוונים מאוד.

במפעלים אנו יכולים לראות כיצד ממוקמים מכשירי חשמל או ציוד חשמלי מסוגים שונים במגוון של מקומות. לעתים גם מדובר במחשבים גדולים או ביחידות שחשוב מאוד ליצור עבורן מארז איכותי. בזכות תכנון מכאני ברמה גבוהה של מהנדסים מנוסים ובזכות עבודות ייצור מדויקות וקפדניות אפשר לראות כיצד מיוצר זיווד מדויק לכל סוג של מכשיר או ציוד עבודה חשמלי.

רמת התכנון שנדרשת בתחום הזיווד

מי שנחשף לתחום זה רואה מיד כיצד מדובר בעבודות שמציגות דיוק רב. זאת מאחר ומפעלים או ארגונים תעשייתיים הם לא בית פרטי. הכוונה היא שמוצרי זיווד אלקטרוני משרתים מקומות שבהם יש עומס עבודה רב, תנאי סביבה בעיתיים, פעילות שאינה תמיד זהירה של עובדים, ועוד אלמנטים מאתגרים אחרים שמדגישים כיצד רק תכנון מכאני עם מחשבה קדימה ישמור על הפריט המזווד.

סיור קצר ברחבי מפעל מסוים יכול להראות כיצד מוצרי זיווד שונים הם לא רק חזקים ועמידים אלא שהם יוצרו בדיוק רב ובהתאם לדרישה ולתקנים חשובים. עבור מפעלים או ארגונים בתחומים רבים כמו מכשור וציוד רפואי, מערכות מיקרוגל, מכשור אופטי, מערכות תקשורת ועוד אפשר לראות כיצד תכנון מכאני איכותי עשה את ההבדל בין זיווד לקוי לבין כזה שמתאים בשלמות לכל משימה.

האיכות תלויה לא מעט באנשי המקצוע

אין ספק שכיום בזכות מכשור מתקדם וטכנולוגיות מתקדמות מאוד אפשר ליצור לא מעט פריטים ומוצרים חשובים באיכות גבוהה ובדיוק רב. אך בל נשכח את חשיבותו של ההון האנושי מאחר וללא ידע רב בתחום זה של זיווד אלקטרוני וללא יכולות גבוהות של מהנדסים מוכשרים בעלי ניסיון רב קשה מאוד יהיה ליצור פתרונות זיווד אמינים שמשרתים נאמנה כל סוג של לקוח.

מהנדסים בעלי ידע רב בתכנון לפי התקנים המוכרים בעולם הרפואה והצבא הם אלו שמרכיבים נבחרת מנצחת בכל חברה איכותית שמספקת שירותי זיווד ברמה גבוהה. בזכות תכנון מכאני ברמה גבוהה ובזכות ההיכרות של מהנדסים אלו עם תחומי תעשייה רבים הם יכולים ליצור פתרונות מדויקים שמספקים לחלוטין את הלקוחות השונים ועומדים בצורה חוקית בכל תקן נדרש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זיווד אלקטרוני


 


מאמרים נוספים מאת זיווד אלקטרוני
 
זיווד אלקטרוני – כשהקנקן חשוב לא פחות ממה שיש בתוכו
בכל הזדמנות אפשרית נהגו לחשוב כי הדבר החשוב ביותר במוצר הוא התכולה ולא האריזה. אמנם במרבית המקרים הדבר נכון, אבל יש מקרים שבהם החשיבות של האריזה גדולה לא פחות מזו של התכולה. זיווד אלקטרוני עניינו המעטפת, שבלעדיה לא ניתן להשתמש בתכולתה.

ייצור תבניות פלסטיק בתחום הזיווד האלקטרוני כמשל
25/04/13 | תעשייה
למרות שהפתגם הידוע מפציר בנו לא להביט בקנקן אלא במה שבתוכו, בכל מה שקשור לתחום הזיווד האלקטרוני, האריזה לא פחות חשובה ממה שבתוכה.

השפעה של תכנון נכון על בניית המוצר
26/11/12 | תעשייה
מי שרוצה לייצר מוצר יודע שהוא חייב לתכנן אותו בצורה נכונה, ויש לכך סיבות רבות. ראשית, תכנון נכון של מוצר, בין אם מדובר על תכנון מוצר פלסטיק ובין אם מדובר על תכנון של מוצר אחר, יכול להוזיל את העליות.

זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת
28/10/12 | תעשייה
אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר.

3 דברים שצריך לדעת על זיווד אלקטרוני
28/10/12 | תעשייה
פריטים שונים שאנו רואים במפעלים או בארגונים מסוימים הם תוצאה של עבודה מקצועית של אנשים מתחום חשוב מאוד. תחום זה נקרא זיווד אלקטרוני והוא מציג את המארזים האיכותיים והייחודיים של מכשירי חשמל שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI