דף הבית עסקים תעשייה השפעה של תכנון נכון על בניית המוצר
השפעה של תכנון נכון על בניית המוצר
זיווד אלקטרוני 26/11/12 |  צפיות: 3981

מי שרוצה לייצר מוצר יודע שהוא חייב לתכנן אותו בצורה נכונה, ויש לכך סיבות רבות. ראשית, תכנון נכון של מוצר, בין אם מדובר על תכנון מוצר פלסטיק ובין אם מדובר על תכנון של מוצר אחר, יכול להוזיל את העליות. מעבר לכך, תכנון טוב של מוצר יכול גם לגרום לכך שהמוצר יהיה יותר פרקטי ונוח, וכידוע, אם מוצר הוא יותר פרקטי ונוח, הוא מוכר הרבה יותר טוב. זה לא משנה אם מדובר על תכנון מוצר פלסטיק או על תכנון של מוצר אחר, כי בכל מקרה, אם נתכנן אותו נכון ונשקיע בתכנון שלו את מה שצריך, בין אם זה חשיבה ובין אם זה כסף הרי שהתוצאות תהיינה הרבה יותר טובות, והמוצר יניב לנו הרבה יותר הכנסות מאשר מוצר שלא מתוכנן היטב.

נכון ובנייה

תכנון מוצר פלסטיק כולל בתוכו את החיבור בין כל החלקים השונים, וכל התכנון הזה הוא למעשה הבנייה של המוצר. כאשר מדברים על מוצרים של אלקטרוניקה, השם המקצועי שניתן לתכנון בניית המוצר הוא זיווד אלקטרוני. במוצרים אלקטרוניים, רק אם כל המרכיבים יהיו מסודרים באופן מסוים הוא יוכלו לעבוד בצורה הטובה ביותר, כך שכל העניין הזה דורש תכנון ורק אז בנייה. אם זיווד אלקטרוני נעשה בצורה נכונה, המוצר יכול להיות יותר זול, יותר פרקטי והרבה יותר נוח. מעבר לכך, כאשר מדברים על זיווד אלקטרוני חייבת להיות התאמה להגדרות של מעטפת המוצר, ולכן גם את הנושא הזה יש לקחת בחשבון בעת התכנון ובעת הבנייה.

תכנון נכון

תכנון נכון של מוצר, בין אם זה מוצר מפלסטיק או מכל חומר אחר, הוא תכנון שלוקח בחשבון את כל השלבים, כולל את אריזתו של המוצר. התכנון הנכון חושב קדימה ורואה את בניית המוצר לפרטי פרטים, ואז את המכירה שלו, כך שלתכנון מוצר ולבנות אותו זה לא עניין של מה בכך. יש הרבה אנשים שהעבודה שלהם היא לתכנן מוצר, כלומר להכין אותו לקראת השלבים השונים של הבנייה. כל מי שרוצה ליצור מוצר טוב, חייב לקחת אנשי מקצוע טובים, אשר התפקיד שלהם הוא לתכנן נכון ולבנות נכון את המוצר. לאנשים כאלה יש הרבה יותר ניסיון מאשר למי שמעולם לא בנה מוצר, והניסיון הזה יכול להבטיח שהמוצר אכן ייבנה בצורה טובה. בניית מוצר זו אומנות שכוללת בתוכה גם יופי וגם פרקטיות, כך שאנשים עם ידע צריכים לבצע עבודה זו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זיווד אלקטרוני


 


מאמרים נוספים מאת זיווד אלקטרוני
 
זיווד אלקטרוני – כשהקנקן חשוב לא פחות ממה שיש בתוכו
בכל הזדמנות אפשרית נהגו לחשוב כי הדבר החשוב ביותר במוצר הוא התכולה ולא האריזה. אמנם במרבית המקרים הדבר נכון, אבל יש מקרים שבהם החשיבות של האריזה גדולה לא פחות מזו של התכולה. זיווד אלקטרוני עניינו המעטפת, שבלעדיה לא ניתן להשתמש בתכולתה.

ייצור תבניות פלסטיק בתחום הזיווד האלקטרוני כמשל
25/04/13 | תעשייה
למרות שהפתגם הידוע מפציר בנו לא להביט בקנקן אלא במה שבתוכו, בכל מה שקשור לתחום הזיווד האלקטרוני, האריזה לא פחות חשובה ממה שבתוכה.

השפעה של תכנון נכון על בניית המוצר
26/11/12 | תעשייה
מי שרוצה לייצר מוצר יודע שהוא חייב לתכנן אותו בצורה נכונה, ויש לכך סיבות רבות. ראשית, תכנון נכון של מוצר, בין אם מדובר על תכנון מוצר פלסטיק ובין אם מדובר על תכנון של מוצר אחר, יכול להוזיל את העליות.

זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת
28/10/12 | תעשייה
אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר.

3 דברים שצריך לדעת על זיווד אלקטרוני
28/10/12 | תעשייה
פריטים שונים שאנו רואים במפעלים או בארגונים מסוימים הם תוצאה של עבודה מקצועית של אנשים מתחום חשוב מאוד. תחום זה נקרא זיווד אלקטרוני והוא מציג את המארזים האיכותיים והייחודיים של מכשירי חשמל שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI