דף הבית עסקים תעשייה ייצור תבניות פלסטיק בתחום הזיווד האלקטרוני כמשל
ייצור תבניות פלסטיק בתחום הזיווד האלקטרוני כמשל
זיווד אלקטרוני 25/04/13 |  צפיות: 3574

למרות שהפתגם הידוע מפציר בנו לא להביט בקנקן אלא במה שבתוכו, בכל מה שקשור לתחום הזיווד האלקטרוני, האריזה לא פחות חשובה ממה שבתוכה. כך למשל מקדחה חשמלית, משוכללת ככל שתהיה, לא תתרומם במכירות אם האריזה שלה לא תיסגר בצורה הרמטית או שתשבר בקלות ואריזה של מכשור רפואי סטרילי תוכל להוביל להרס מוקדם שלו במידה ולא תתוכנן בצורה אופטימלית לצרכים הספציפיים האלו.

בגדול ניתן לחלק את טכניקות הייצור של מוצרי זיווד לחמש קטגוריות עיקריות: עיבוד שבבי, מבלטנות, יציקות מתכת וכמובן יצירת תבניות פלסטיק בשיטות שונות כמו הזרקה בלחץ גבוה, vaccum forming ועוד. החכמה היא לא רק להתאים את הטכניקה המתאימה ולהשתמש בחומר המתאים לצרכים הספציפיים של המוצר אלא לעבוד תמיד רק מול חברה מקצועית שמתמחה בתחומה ולא מול החברה שמציעה את המחיר הנמוך ביותר.

הפיתוי ההרסני של המחיר הנמוך ביותר

לעתים קרובות כאשר מתכננים מוצר מסוים משקיעים בתהליך התכנון משאבים כספיים רבים ואנרגיות אינסופיות ואת תכנון וייצור הזיווד מזניחים ודוחים לרגע האחרון, כשהמשאבים כבר מדולדלים מכל בחינה. מדובר בטעות פטאלית. זיווד מכשירים זול ולא איכותי יכול לעלות לכם בסופו של דבר ביוקר.

לדוגמה בחרנו להזכיר את התחום של ייצור תבניות פלסטיק. חברות רבות שפועלות בתחום מצליחות להוזיל את תהליכי הייצור הודות לכך שכל התהליכים נעשים במדינות מרוחקות כגון סין. ייצור בשלט רחוק שמתנהל בעזרת מיילים לעתים קרובות מוביל לייצור של אבות טיפוס פגומים ומצריך תיקונים על גבי תיקונים שלא רק מעכבים את הייצור הסופי אלא מייקרים משמעותית את התהליך כולו.

החשיבות של תבניות פלסטיק מושלמות

ברוב המקרים, יציקה של תבניות פלסטיקה משמשות ליצירה של אריזות מורכבות או לא שגרתיות שמיועדות לייצור המוני בעלות נמוכה יחסית. ההתאמה המושלמת למוצרים השונים, השימוש בסגסוגת הפלסטיק או הפולימרים הנכונים וההקפדה על כל שלבי התכנון והייצור הם כל מה שמפריד ביניכם לבין הוצאות מיותרות.

מן הסתם הדברים נכונים לגבי כל טכניקת ייצור ולגבי כל חומר אחר. בחרו בחכמה בחברת הזיווד שלכם וזכרו שבכל הקשור לאלקטרוניקה, חשוב להעניק את תשומת הלב הראויה גם לקנקן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זיווד אלקטרוני


 


מאמרים נוספים מאת זיווד אלקטרוני
 
זיווד אלקטרוני – כשהקנקן חשוב לא פחות ממה שיש בתוכו
בכל הזדמנות אפשרית נהגו לחשוב כי הדבר החשוב ביותר במוצר הוא התכולה ולא האריזה. אמנם במרבית המקרים הדבר נכון, אבל יש מקרים שבהם החשיבות של האריזה גדולה לא פחות מזו של התכולה. זיווד אלקטרוני עניינו המעטפת, שבלעדיה לא ניתן להשתמש בתכולתה.

ייצור תבניות פלסטיק בתחום הזיווד האלקטרוני כמשל
25/04/13 | תעשייה
למרות שהפתגם הידוע מפציר בנו לא להביט בקנקן אלא במה שבתוכו, בכל מה שקשור לתחום הזיווד האלקטרוני, האריזה לא פחות חשובה ממה שבתוכה.

השפעה של תכנון נכון על בניית המוצר
26/11/12 | תעשייה
מי שרוצה לייצר מוצר יודע שהוא חייב לתכנן אותו בצורה נכונה, ויש לכך סיבות רבות. ראשית, תכנון נכון של מוצר, בין אם מדובר על תכנון מוצר פלסטיק ובין אם מדובר על תכנון של מוצר אחר, יכול להוזיל את העליות.

זיווד אלקטרוני - מספר דברים שכדאי לדעת
28/10/12 | תעשייה
אם המילה מזוודה מצלצלת לכם באוזן כשאנו מדברים על זיווד אלקטרוני הרי שהדבר די ברור. לעתים מושגים מסוימים נשמעים לנו גרנדיוזיים מדי ולכן חשוב להציג הסברים לגבי תחום מסוים על מנת שכל אחד יוכל להבין במילים פשוטות במה מדובר.

3 דברים שצריך לדעת על זיווד אלקטרוני
28/10/12 | תעשייה
פריטים שונים שאנו רואים במפעלים או בארגונים מסוימים הם תוצאה של עבודה מקצועית של אנשים מתחום חשוב מאוד. תחום זה נקרא זיווד אלקטרוני והוא מציג את המארזים האיכותיים והייחודיים של מכשירי חשמל שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI