דף הבית עבודה וקריירה יזמות נשים היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
Dikla Hanan 18/11/12 |  צפיות: 14714

בין הפריטים היוצאים תחת ידה של אמנדה, הפועלת מתוך הסטודיו הצנוע ועמוס הבדים שלה שבגבעת שמואל, ניתן למצוא מגוון עצום של פריטים הנותן מענה להורים שלא מתפשרים על ייחודיות שהיא לא פחות מאשר הצהרת האישיות:

כיסויי עגלות התינוק של AMANDA K מעניקים לכל עגלה לוק יוצא דופן וכזה ששונה בהחלט בנוף העגלות הקיים. אמהות פאשניסטיות, נשים החובבות שיק וגם כאלה שהיו רוצות מאוד להביא את האופי האישי שלהן לידי ביטוי בכל מה שקשור במוצרים שהן בוחרות לילדיהן, תשמחנה לדעת שליין אביזרי העגלה של אמנדה נגישים כעת לכולם: אמנדה דואגת להפוך את עגלת התינוק למעוצבת באמצעות תפירת גגונים, ריפודים ואביזרים נלווים מבדים שונים המצויים בסטודיו שלה. במידה וישנה בקשה מיוחדת, אמנדה גם מבצעת הזמנות אישיות.

את הבדים רוכשת אמנדה בארץ וגם בחו"ל, תוך שהיא תרה אחר הצבעים הנכונים לכל עונה, דוגמאות והדפסים נצחיים והיא מאפשרת גם להורים חובבי מותגים, ליהנות מבדים ממותגים שהיא קונה במיוחד עבור המשימה, בהזמנה מיוחדת שמתבצעת מולה מראש.

אביזרי העגלה מתאימים לכל סוגי העגלות, אולם הריפודים והגגונים מתאימים נכון לעכשיו רק לעגלות הבוגבו על דגמיהן.

"אני אדם שמעריך אסתטיקה וייחוד", מסבירה אמנדה, "וככזו- תמיד שאפתי גם להיות מעודכנת בכל מה שנכון וטרנדי, אך להשאר נאמנה לקו שלי, שמתאפיין בצבעוניות עליזה מחד ובקווים סולידיים מאידך. את החדירה שלי לתחום מוצרי התינוקות והילדים עשיתי כשגיליתי שאין היצע של דברים מיוחדים מספיק, כשילדתי את בני הבכור. התחלתי לעצב עבורי וכשהיו עוצרים אותי ברחוב ומבקשים גם, הבנתי שאני חייבת לאפשר לכולם ליהנות ממה שהם היו באמת רוצים להעניק לקטנטנים שלהם.  חתימת ידי ניכרת בכל הפריטים שיוצאים מהסטודיו שלי גם כשמדובר בפריט שעוצב בהזמנה אישית. אני מאמינה שלכל הורה הזכות ליהנות מההורות שלו מנקודת המבט היצירתית שלו- ואני שמחה להיות מי שמאפשרת להם להפוך את הפטנזיה למציאות ".

בין המוצרים בקולקצית הילדים של AMANDA K:

גגונים מעוצבים לעגלות בוגבו-החל מ 380 ש"ח | ריפודים לכל סוגי העגלות החל מ- 250 ש"ח | תיק תואם לעגלה- 160 ש"ח | קשתות שיער לילדות 180 ש"ח | שמיכת תינוק 200 ש"ח + תיק תואם 160 ש"ח.

ליצירת קשר עם אמנדה: https://www.facebook.com/AmandaK.high.fashion.accessories


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Dikla Hanan


 


מאמרים נוספים מאת Dikla Hanan
 
החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
זה נכון שהקיץ כבר די מאחורינו, אבל אותותיו ניכרים על גבי העור שלנו כמעט באופן מובהק. מי יותר ומי פחות, כולנו זקוקים לשיקום כזה או אחר של איברי הגוף שניזוקו מקרני השמש והאויר היבש- וזה בדיוק הזמן לסקור את כל הטיפולים המומלצים, שמיטיבים עם הגוף בעיקר בעונה הקרה ומכינים אותנו באופן מושלם לקיץ הבא:

הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
10/12/12 | רפואה
נשים וגברים רבים סובלים מוורידים ברגליים; תורשה גנטית לא מוצלחת במיוחד, עמידה ממושכת על הרגליים מכורח המקצוע, אפקט לוואי של היריון או בעיה חמורה בזרימת הדם, הדליות הן לא רק תופעה אסתטית מביכה, כזו שעלולה להוביל לבעיות בריאות של ממש!

היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
כשמתבוננים בזירת עיצוב מוצרי התינוקות הישראלית הרוויה, קשה להתעלם ממעצבים שהם יוצאי דופן באופן כזה שמותיר אותך מתפעל בכנות. אמנדה קרמר, בעלת המותג AMANDA K, היא ללא ספק מעצבת כזו. ריפודי העגלות הייחודיים שהיא מוציאה תחת ידה, הם החותמת המוחלטת לכך שעם קצת מעוף והרבה תעוזה, היצירתיות שלך יכולה להיות עסק שמסב הנאה גם לרבים אחרים

רונן תורג'מן מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של רשת המרפאות פרופורציה
רונן תורג'מן, (47), מונה לסמנכ"ל התפעול ופיתוח עסקי של רשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסטית ופלסטית המונה 12 סניפי מרפאות בפריסה ארצית.

רשת מרפאות פרופורציה זכתה בתביעה שהגיש נגדה הרופא רוני מוסקונה
19/09/12 | כללי
תקדים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב: דחה את תביעתו של ד"ר מוסקונה כנגד "רשת מרפאות פרופורציה" פסיקתו של כבוד השופט יהודה פרגו מהווה תקדים חשוב ויש בה כדי ללמד שיעור עקרוני פשוט בזכות למידע, חופש הביטוי והחופש לפרסום.

פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
ערב ראש השנה הוא החג המשפחתי והקרוב ביותר שיש לנו. אולי, קרוב מידי, פיזית. הישיבה המשפחתית סביב אותו שולחן חג עלולה לעתים להיות לא רק חמה ומחבקת אלא גם מעט ביקורתית ומלחיצה... המירוץ האמיתי הוא לא בהכרח אחרי מתנת החג הנכונה עבור המארחים, אלא דווקא עבור עצמך. בכתבה הבאה מרוכזים מגוון הטיפולים המהירים והיעילים שישדרגו בן רגע את המראה שלך לזוהר ומלא חיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI