דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
Dikla Hanan 30/08/12 |  צפיות: 3562

"זירת האסתטיקה רוחשת נון סטופ הפתעות וחידושים לנשים וגברים החפצים בשדרוגים זריזים ויעילים, להם מינימום זמן החלמה, אם בכלל נדרש", אומר דוקטור גרג לוין, רופא אסתטיקה בכיר ברשת מרפאות פרופורציה. "שיא הפניות וההתעניינות במכלול טיפולים קצרים אלו, אנו רואים ברשת בעיקר במהלך החודשים מאי, יוני ויולי, הם החודשים המוגדרים בישראל כ"עונת השמחות" ופיק מיוחד בחודשים יולי-אוגוסט-ספטמבר, לקראת חגי תשרי. כולם חפצים להראות במיטבם ומחפשים את השיטות הפשוטות והמהירות לטיפולים אסתטיים, המעניקים תוצאות מיידיות. טיפולים אלו מתבצעים על ידינו בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועם ציוד וחומרים בטוחים ומאפשרים חזרה מיידית לשיגרה עם הופעה פיזית מרשימה וזוהרת מאי פעם".

עיניים: אפילו עם האיפור הכבד ביותר יהיה קשה לטשטש מראה של עין שקועה. במיוחד תחת תאורה לא מחמיאה. עיניים שקועות יוצרות מראה עייף, מבוגר וחסר חיוניות, המתבטא גם בצל כהה בעפעפיים התחתונים נגרם כתוצאה מעין שקועה. הבשורות הטובות: המראה ניתן לתיקון על ידי טיפול של הזרקת חומרים זמניים לאזור העפעפיים התחתונים. הטיפול ממלא את האזור השקוע מתחת לעין ומונע את הצורך להסתיר, על בסיס יומיומי, את כהות העפעפיים באיפור כבד. הטיפול הינו טיפול מרפאתי, ובעל תוצאות מהירות. לאחר הטיפול, האיפור ייראה זוהר במיוחד.


שפתיים: מדובר בטיפול זריז באמצעותו ניתן לשפר משמעותית את מראה הפנים: עיבוי ושרטוט שפתיים, המעניק מראה מעוצב, מלא וחושני. ניתן להזריק חומרי מילוי זמניים דוגמת חומרים מקבוצת חומצה היאלורונית, קולגן ותרכובת סידן כמו רסטילן, או חומרי מילוי קבועים, כמו למשל סיליקון רפואי טהור. הטכניקה לשימוש נבחרת על ידי הצוות הרפואי בהתאם לתווי הפנים והפעולה הנדרשת.

הבלטת עצמות הלחיים: טיפולי פיסול ושיפור תווי הפנים, הם המילה האחרונה ברפואה האסתטית. מדובר בטיפולים המאפשרים לשפר את נראות הפנים ללא ניתוח בטיפול מרפאתי קצר יחסית. הטיפול מבוסס על שימוש בחומרי מילוי טבעיים מתקדמים, המשמשים בידי הרופא לעיצוב האזור המטופל. החומר מוחדר בצורה מבוקרת ובכמויות מזעריות על מנת לאפשר לרופא לעצב את התוצאה הרצוייה בצורה האופטימאלית עליה הוחלט יחד במעוד מועד.

טיפולי עיצוב הפנים, ממוקדים בהדגשה ועיצוב האזור היורד מקו הרקות, דרך עצמות לחיים, ועד קו לסת. הטיפול מאפשר להקנות למטופלות ומטופלים עצמות לחיים בולטות או, לכל הפחות מודגשות. המאפיין החשוב ביותר של תוצאת עיצוב עצמות לחיים ללא ניתוח  - הוא שהתוצאה נראית טבעית לחלוטין ללא צלקות או תפרים.

מזותרפיה: מדובר בטיפול לשימור מראה העור ולמניעת קמטים, באמצעות סדרת מיקרו-הזרקות תת-עוריות שניתן לבצע באיזורים מגוונים: הפנים, כפות הידיים, הצוואר והמחשוף. ההזרקות הללו המעניקות אפקט ליפטינג (מתיחה) מיידי. גם טיפול בודד תורם לשיפור משמעותי ומיידי בחזות העור. במהלך הטיפול, העור מוזן בחומרי אנטי אייג`ינג המורכבים מויטמינים, מינרלים, אנטי - אוקסידנטים ומזרזי זרימת דם. הטיפול מתבצע במרפאה, ללא תופעות לוואי ולו תוצאות מיידיות.


העלמת קמטים: טיפול המתבצע במרפאה ואורך כ – 10 – 20 דקות ומאפשר חזרה לשגרה באופן מיידי. הטיפול כולל הזרקה ישירה של החומר הנבחר (קבוע או זמני) לאזור הקמט אותו מבקשים למלא. התוצאות מיידיות, והפנים נראות צעירות ורעננות יותר, כאשר הקמטים בצידי הפה, מעל השפה או באזור הלחיים, נעלמים לחלוטין ומוחלקים לגמרי. לצד טיפול זה, קיים טיפול נקודתי להעלמת קמטי הבעה: אותם קמטים בצידי העיניים, באזור המצח ובין הגבות הקשורים לקווי ההבעה של הפנים. טיפול באמצעות הזרקת "בוטוקס" - יעלים את הקמטים באזורים הרצויים ויעניק לפנים מראה צעיר ורענן. גם טיפול זה הנו טיפול מרפאתי, איננו פולשני, ותוצאותיו מיידיות.

מופתעת? ניתוח הרמת עפעפיים, עם אפשרות גם להרמת גבות, מחולל פלאים לשיפור מראה הפנים וההבעה ומעניק תוך זמן קצר מראה צעיר, חיוני ורענן יותר. הניתוח מתבצע על ידי  אוקולופלסיקאי (פלסטיקאי של העין) מומחה, בשיטה חדשנית המאפשרת תוצאות מהירות בתוך זמן החלמה של מספר ימים בודדים בלבד ובתוצאות הנראות טבעיות ולא "מעושות" או מלאכותיות, ממש כאילו הוחזר גלגל השנים לאחור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Dikla Hanan


 


מאמרים נוספים מאת Dikla Hanan
 
החורף כבר כאן- זה הזמן לטיפולי האסתטיקה השיקומיים
זה נכון שהקיץ כבר די מאחורינו, אבל אותותיו ניכרים על גבי העור שלנו כמעט באופן מובהק. מי יותר ומי פחות, כולנו זקוקים לשיקום כזה או אחר של איברי הגוף שניזוקו מקרני השמש והאויר היבש- וזה בדיוק הזמן לסקור את כל הטיפולים המומלצים, שמיטיבים עם הגוף בעיקר בעונה הקרה ומכינים אותנו באופן מושלם לקיץ הבא:

הפתרון המיידי והיעיל ביותר בהעלמת וורידים מהרגליים , כבר כאן!
10/12/12 | רפואה
נשים וגברים רבים סובלים מוורידים ברגליים; תורשה גנטית לא מוצלחת במיוחד, עמידה ממושכת על הרגליים מכורח המקצוע, אפקט לוואי של היריון או בעיה חמורה בזרימת הדם, הדליות הן לא רק תופעה אסתטית מביכה, כזו שעלולה להוביל לבעיות בריאות של ממש!

היזמית והמעצבת הצעירה אמנדה קרמר בבשורה להורים שוחרי העיצוב:
כשמתבוננים בזירת עיצוב מוצרי התינוקות הישראלית הרוויה, קשה להתעלם ממעצבים שהם יוצאי דופן באופן כזה שמותיר אותך מתפעל בכנות. אמנדה קרמר, בעלת המותג AMANDA K, היא ללא ספק מעצבת כזו. ריפודי העגלות הייחודיים שהיא מוציאה תחת ידה, הם החותמת המוחלטת לכך שעם קצת מעוף והרבה תעוזה, היצירתיות שלך יכולה להיות עסק שמסב הנאה גם לרבים אחרים

רונן תורג'מן מונה לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של רשת המרפאות פרופורציה
רונן תורג'מן, (47), מונה לסמנכ"ל התפעול ופיתוח עסקי של רשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסטית ופלסטית המונה 12 סניפי מרפאות בפריסה ארצית.

רשת מרפאות פרופורציה זכתה בתביעה שהגיש נגדה הרופא רוני מוסקונה
19/09/12 | כללי
תקדים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב: דחה את תביעתו של ד"ר מוסקונה כנגד "רשת מרפאות פרופורציה" פסיקתו של כבוד השופט יהודה פרגו מהווה תקדים חשוב ויש בה כדי ללמד שיעור עקרוני פשוט בזכות למידע, חופש הביטוי והחופש לפרסום.

פותחים שנה בארוחת חג צפופה תחת נורת ניאון חזקה במיוחד?...
ערב ראש השנה הוא החג המשפחתי והקרוב ביותר שיש לנו. אולי, קרוב מידי, פיזית. הישיבה המשפחתית סביב אותו שולחן חג עלולה לעתים להיות לא רק חמה ומחבקת אלא גם מעט ביקורתית ומלחיצה... המירוץ האמיתי הוא לא בהכרח אחרי מתנת החג הנכונה עבור המארחים, אלא דווקא עבור עצמך. בכתבה הבאה מרוכזים מגוון הטיפולים המהירים והיעילים שישדרגו בן רגע את המראה שלך לזוהר ומלא חיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI