דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר חברת הסעות
חברת הסעות
איציק מזרחי 20/11/12 |  צפיות: 2947

הסעות חלקות ובטוחות לנתב"ג

משפחות או קבוצות היוצאות לטיול בחו"ל מעדיפות תמיד להגיע לנתב"ג ובחזרה בשירות הסעות מסודר. כמה טוב להיות חופשיים מתלות בחנייה ארוכת טווח בנתב"ג, מטובות של חברים ומשפחה ומלוחות הזמנים המעורערים של הרכבת וחברות האוטובוסים!


כקבוצה, קטנה או גדולה, נצא לטיול בעונת התיירות. הדבר אומר שנתמודד עם פקקים גדולים בדרך לנתב"ג, תורים ארוכים בדרך לדיוטי פרי ומצוקת תחבורה וחנייה. את הבעיה האחרונה ניפתור בזכות חברת הסעות אמינה בה נבחר.

רובנו לא טסים כל שבוע או כל חודש, ולכן אין אנו מודעים לתקלות או עומסים בשדה התעופה. חברת הסעות מנוסה תפקוד מדי שבוע את הנתב"ג ותדע להציע מתי להקדים. נוסעים מספרים על תקלות גדולות שקרו להם, כאשר רכב ההסעות איחר, או לא ידע את מצב התנועה. בזמן איחור משמעותי, ייתכן שהמסיע ישיב חלק או את כל הסכום אשר גבה, אבל את המטוס שהנוסעים פספסו, דבר לא ישיב לקרקע.

מה ניקח בחשבון לפני בחירת חברת הסעות בדרכנו לנתב"ג

  • התמחות ונסיון – יש חברות הסעות שמתמחות בטיולים בנגב, וישכאלו שמכירות את רמת הגולן. לא כל חברה מכירה את נמל התעופה בן גוריון, איזורלחוץ ברוב השנה.
  • גמישות בתשלום – שבתקופת נסיעות ישנן הוצאות רבות ולאפשוטות, החל מכרטיסי הטיסה, הדרכה, הסעות בחו"ל ועד להוצאות בלתימתוכננות כמו עזרה ראשונה וסיילים היסטריים בחגים. חברת הסעות מנוסה, תדעלכבד את העומס שעובר על הלקוח, ותציע פריסת תשלומים הוגנת.
  • בטיחות מירבית – החל מתחזוקה נכונה של הרכב, אשר אסור שיתקעבשול הדרך, וודאי שלא לפני טיסה! דרוש תא מטען מסודר לשם איכסון המזוודותבאופן בטיחותי, וכסאות בוסטר לילדים בכל הגדלים. יש כמובן להודיע לחברתההסעות מראש על הצורך באביזרים אלו.
  • חיסיון פרטי הלקוח – על חברת הסעות אשר פועלת בסביבת הנתב"גלשמור על חיסיון לקוחותיה. ישנן לא מעט פריצות לדירות אשר בעליהן שוההבחו"ל, וזאת נמנע ע"י צמצום הפרטים האישיים שנמסור לזרים.
  • שעות פעילות גמישות – חשוב לשאול, לפני הזמנת הרכב, אםהחברה עובדת מסביב לשעות בכל ימות השבוע. חברה אשר בד"כ לא פועלת בסופישבוע, תזניק מחירים להסעות מחוץ לשעות פעילותה.

לסיום, נעניק לכם טיפּ חשוב

בימים עמוסים במיוחד בנתב"ג, מומלץ לעלות למפלס הטיסות היוצאות, ולהמתין לאיסוף משם. בדרך כלל אין עומס משמעותי בקומה זו, והיציאה מהנתב"ג הביתה קלה הרבה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI