דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר תיקון מזגנים- כמה עולה?
תיקון מזגנים- כמה עולה?
יוסי בוזגלו 19/12/12 |  צפיות: 2976

כל מי שחווה בעונת הקיץ החמה מזגן מקולקל יודע מה הוא סבל אמתי. אנחנו כבר לא רגילים לסבו חום רב ולכם בשורה של מזגן שהתקלקל היא בשורה קשה עבור רובנו. לא בטוח שזה מפני שהפכנו מפונקים סיבר להניח שגם התחממות כדור הארץ משפיעה כאן ובשנים האחרונות הקיץ הוא יותר ארוך ויותר בלתי נסבל. משום כל עבודתם של טכנאי מזגנים הפכה קשה יותר ובחודשי הקיץ הם ממש כורים תחת הנטל.

שיא העונה

המשמעות של זה היא כי תיקון מזגנים בחודשי הקיץ יעלה יותר מאשר ביתר השנה וגם התקנת מזגנים בעונה זו תגבה מחיר גבוה יותר. למרות העובדה כי עלות הישורת בתקופה זו יקרה לעומת יתר חודשי השנה אין זה אומר כי אפשר לשלם כל מחיר ולקבל כל גזרה. בדרך לקירור הבית הנה כמה עצות וטיים מה לבדוק עם הטכנאי כאשר בעת תיקון מזגנים או בעת התקנת מזגנים הוא גוזר עליכם מחיר גבוה במיוחד.

מה משפיע על העלויות?

ראשית חשוב להבין כי מה שמשפיע על עלות תיקון מזגנים היא עלות העבודה ועלות החומרים. בהקשר של עלות העבודה ניתן למנות גורמים נוספים שמשפיעים על עלותה כמו למשל סיכון הטכנאי. התקנת מזגנים או תיקון מזגנים שממוקמים במקומות לא נגישים ובקומות גבוהות היא מורכבת יורת וכלם תעלה יותר. בנוסף, פירוק ובדיקה של מזגן ישן היא מסובכת יותר ולכם עלותה גבוהה יורת. במקרה  של מזגן ישן שי גם בדרך כלל חלודה שהצטברה על המזגן מה שמקשה עוד יותר על העבודה וכמובן משפיע על המחיר.

חומרים

בהקשר של עלות החומרים למשל במזגנים ישנים עלות החלפים גבוהה ומציאתם היא מסובכת יותר מה שמייקר את העבודה. מבחינת מילוי גז מזגנים לעומת זאת, גז למזגן ישם מלפני שנתיים ומעלה הוא זול יותר ועלותו היא כמאתיים ושמונים שקלים, לעומת גז מזגנים חדשים שעלותו גובהה יורת ונעה סביב שלוש מאות וחמישים שקלים.

ניסיון, הסמכה ושירות

כמו כל בעל מקצוע גם כאן ניתן לראות הבדלים בהקשר של ניסיון, הכשרה, תעודות הסמכה ושעות מתן שירות. כאן לא כדאי לחסוך משום שטכנאי מוסמך עם תעודות שזמין 24 שעות ביממה הוא הכרחי בהקשר של מזגן בייחוד בישראל החמה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI