דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר חולדות רצות לכם בבית?
חולדות רצות לכם בבית?
ירון וקנין 10/02/13 |  צפיות: 4225

לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, אל דאגה יש פיתרון- להזמין את שירותי ההדברה. סילוק של מזיקים זה שירות חשוב מאד בכל דירה ובית, המזיקים לא רק גורמים לנו לגועל, ריבוי מזיקים כ ג'וקים, פרעושים ונמלים מסוכן ומזיק לבריאות.

זקוקים לפתרון מקצועי? מה לשעות? אתם צריכים מדביר בצפון, הנה כמה דגשים לגבי כל הנושא של מדביר חולדות והמלצות וטיפים שיעזרו לכם להרחיק את המזיקים.

לפני תחילת העבודה וודאו שאתם מבקשים שיציג בפניכם את הרישיון שלו לא כל אדם רשאי לעבוד עם כימיקלים מסוכנים, כך תהיו בטוחים שהוא אכן מוסמך ושלא יהיה ביקור חוזר מטעמם של המזיקים בנוסף כדאי לדעת איש הדברה מקצועי ומנוסה אמור לתת אחריות על עבודתו.

חושבים להדביר לבד? רוצים לסלק לתמיד אתכל התיקנים האלה? אמיתי לגמרי: קחו מלפפון סחוט והשאירו אותו בכלי סגור יחד עם מים לשישים דקות, הפרידו את חלקי המלפפון מהמים ובמה שנשאר השתמשו כנוזל לספונג'ה.

סובלים מעש שאוכל לכם את הבגדים? איך נפטרים מעש? שימו עלים של אזדרכת ופזרו באזור שעליו אתם מעוניינים להגן. במקרים רבים שימוש בחומרי הדברה לא פותרים את הבעיה.

בכדי להרחיק יונים לוקחים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על עץ או חפץ מקובע באזור האהוב עליהן והן מעדיפות להתרחק מהאוזר אופציה מצוינת ללא דוקרנים ובטח שבלי הדברה. אל תעשו שימוש בחומרי הדברה היונים יכולות למות שם מהרעל ולגרום למפגע ריחני ובריאותי מאוד חמור.

עשיתם הדברה בדירה? רצוי לנקות את רצפה בסמרטוט לח בלבד אבל אסור בשום אופן לעשות ספונג'ה. בנוסף, במידה ויש לכם בעלי חיים בררו מתי מותר להכניס אותן הביתה.

הגיע הזמן להיפטר מהמזיקים וחרקים בצורה ירוקה? בררו אם יש אפשרות להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים, עכשיו כמעט כל מדביר מדביר עם חומרים שלא מזיקים לסביבה וירוקים גם לבריאות.

אז אם אתם מחפשים מדביר חרקים הקפידו לבצע ריסוס אחרי סיומו של החורף יחד עם זאת קראו המלצות על אנשי המקצוע, ערכו סקר שוק ובכדי לשמור על ביתכם נקי לתקופה ארוכה בחרו בעלי מקצוע מנוסים. אם תעשו נכון את הכל- תוכלו לדעת שלא יהיה ביקור חוזר של המזיקים זמן קצר לאחר הריסוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI