דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב תעשייתי לימודים אקדמיים בתחום העיצוב
לימודים אקדמיים בתחום העיצוב
totach kidum 13/02/13 |  צפיות: 13157

לימודים אקדמיים בתחום העיצוב

יש לכם ראש יצירתי? מעוניינים להשאיר חותם בשוק בתעשייה והעיצוב? כדאי לכם ללמוד עיצוב תעשייתי. ישנם תחומים רבים שמשתייכים לתחום העיצוב, כמו למשל: עיצוב גרפי, עיצוב פנים, עיצוב התעשייתי, ועוד. היצירתיות בתחום הינה חשובה ומשמעותית על מנת שתהיו טובים בתחום, אך בנוסף אתם צריכים להיות חדשניים ועדכנים, ולהתקדם מבחינה קוגניטיבית יחד עם הטכנולוגיה על מנת להיות טובים. האחריות שלכם הינה לגרום ללקוחות להימשך דווקא אל המותג של המוצרים שאתם מייצגים, שיהיה פרקטי, ובנוסף שהעלות לא תהיה גבוה מדי. למרות שמדובר על אומנות, זה לא העיקר בתחום, משום שהוא צריך לענות על כל הקטגוריות והנושאים במבחן הצרכן. כדי להיות הטובים ביותר, עליכם ללמוד זאת בלימודים אקדמיים.

עיצוב תעשייתי והשפעתו על הסביבה

העיצוב נמצא בכל מקום. לכל נישה שתסתכלו, כל מקום שתבחנו, תראו את העיצוב, בין אם מדובר על עיצוב פנים, עיצוב גרפי, עיצוב בתעשייה, ועוד. מדובר על אחד התחומים שמשפיע על כל אחד ואחת מכם בשגרה, ולאורך כל החיים, כמו למשל: עיצוב הגינה, עיצוב העיר, עיצוב בגדים, עיצוב הבית, ועוד. כל דבר שעליו אתם מסתכלים הינו מעוצב בדרך כזו או אחרת – טלוויזיה, שמיכה, כיסא, שולחן, מנורות, כורסאות, מיטות, רצפה, ועוד. אז מה בעצם גרם לכם לרכוש דווקא את המוצרים הספציפיים האלו? האיכות שלהם? הרי יש מוצרים רבים שגם איכותיים באותה מידה, ובעקבות כך התשובה ברורה – העיצוב. במידה ואתם מעוניינים לעסוק בתחום, כדאי לכם להתחיל לימודים אקדמיים כדי שתדעו את התחום בצורה מקצועית.

מעצב מקצועי

איך תדעו שמדובר על מעצב איכותי ומומחה בתחום? מעצב שיודע לגרום ללקוחות, לסובבים, ובעצם לעולם לרכוש את המוצרים, בזכות עיצוב תעשייתי שעונה על כל הצרכים, השאיפות והדרישות של הלקוח. המעצב צריך לדעת מבחינה פסיכולוגית ואסתטית, איך למשוך את הלקוח לרכוש את המוצר שהוא עיצב. בנוסף לאומנות וליצירתיות שבדבר, מדובר גם על הבנה הנדסית ובנוסף צד טכני מפותח. כמו למשל, בתחום של האדריכלות, צריך לדעת איך לענות על הציפיות של הלקוח במרחב שבו הוא יתגורר, וגם את העיצוב עצמו. כיום זה תחום שנחשב ליוקרתי ונחשב בשוק. ראש יצירתי, צריך להתפתח ולגדול, כי בזכותו תבוא ההצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI