דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים נייחים הבעלים של cell-tec ממליץ ומסביר
הבעלים של cell-tec ממליץ ומסביר
מרטין 03/03/13 |  צפיות: 13401

הבעלים של cell-tec ממליץ ומסביר

ניסינו לדבר עם עדי לזרי הבעלים של סל טק, כדי שיסביר לנו איך מקימיםאימפריה עסקית, כמו שהוא הצליח לעשות? האם מדובר באיזה שהיא מתנה משמייםאו שכולנו יכולים לעשות את זה גם. הראיון הזה הוא מאוד קליל, בניגודלהסברים הטכניים, של איך מוכרים טלוויזיות פלזמה, אלא ראיון הרבה יותר מעמיק על החיים בכלל:

אז עדי, איך מוצאים את האומץ לעשות עסק גדול כמו שהצלחת להקים?

האמת היא שזה לא דבר אחד בלבד שהביא אותי לזה, היה לי איזה שהוא חלום,שהיה קשור פחות או יותר לתחום מכשירי חשמל, אך לא התעקשתי על זה, ידעתיבליבי כמה דברים פשוטים שעליהם התפללתי לאלוהים מדי יום ביומו:

1. אני רוצה שאלוהים יעזור לי להגשים את הדברים שאני רוצה, היות ואני מוכן לעשות בשביל זה הכול.

2. שאלוהים ייתן לי כוחות לעשות את הדברים שאני רוצה. הרי לרצות זה בטחלא מספיק בכלל, צריך גם הרבה כוחות ואנרגיות. אז זה היה דבר קבוע שאניביקשתי לעצמי. אני מאמין שהבקשות בהחלט עזרו.

3. ביקשתי מזל גדול בדרך. אני מאמין שלא יכול להיות הצלחה גדולה בחיים,אם אין מזל גדול שמגיע מכוחות עליונים שהם מעל הדברים שאנחנו יכולים לעשותולהבין. אני די בטוח שאלוהים היה איתי ועזר לי מאוד.

4. ביקשתי מאלוהים להנחות אותי בדרך. אני סך הכול בן אדם, לא מרגיש שללא הנחיה אלוהית הייתי מצליח למצוא את הדרך שלי בחיים האלו.

זה רק קצת מאוד מהדברים שאני ביקשתי מהאלוהים באמת. היו המון בקשותוהרבה מאוד דיבורים עם בורא העולם, על מיליון ואחד נושאים, החל מהדרךהנכונה למכור טוסטרים ועד כל הדברים שהטרידו אותי בתחילת הדרך שלי וגםבהמשך שלה שהיה די ארוך ונמשך עד היום הזה.

אני מניח שהסוד הגדול שלי הוא שאני לוקח את הדברים נורא ברצינות, אני מתייחס לכל מערכת קולנוע, באותה רצינות שבה אני רואה את העובדים שלי או המשפחה שלי בכלל, אני מאמין שרק בדרך הזו, ניתן להגיע להישגים בחיים.

אצלי הנושא של מכירת מוצרי חשמל, זה משהו שאני חולם עליו בלילה, זהמלווה אותי מהרגע שאני קם בבוקר ועד הרגע שאני הולך לישון, אני יודע ומאמיןשאין לי בכלל דרך אחרת בחיים, אני מוכן לעשות כל דבר במטרה להגיע להישגיםשלי. אני בטוח שמה שהיקמנו עד עכשיו בחברת cell-tec  זה רק התחלה, מחסן החשמל הזה- הוא רק השלב הראשון, כאשר מצפים לנו עוד הרבה מאוד שלבים בדרך.

מה זה בשבילנו מחסן חשמל?

אני אישית רואה בעסק הזה משפחה. זה פחות מעניין אותי אי הצלחות כאלוואחרות, או איזה שהיא תקלה זמנית. אני משתדל לראות קדימה ולהתגבר על הדבריםהבעייתים, כי אנחנו אנשים שמנסים לתכנן קדימה ולטווח ארוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרטין


 


מאמרים נוספים מאת מרטין
 
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
22/02/20 | בנקאות
נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

מרטין בוקסדורף- כשהבנק לא מוכן לאשר משכנתא לסגירת חובות
המצב הזה הוא בלתי נסבל וגורם לאנשים סיוטים. יוצא לי לדבר עם הרבה מאוד אנשים שהם באמת צריכים את הכסף של המשכנתא, אבל באמת צריכים והבנקים עושים להם בעיות בקבלת הכסף. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא להיכנס לתמונה במצבים שהבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא ולנסות להפוך את התמונה כדי להשיג אישור למשכנתא בכל מקרה.

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

דרור אטרי בדרישה: העולם העיסקי צריך לשכת מסחר חזקה יותר
דרור אטרי המכהן כיושב ראש לשכת המסחר ירושלים, יוצא בדרישה הוגנת להרחיב את סמכויות לשכת המסחר בקרב בעלי העסקים. לטענת אטרי רק לשכות המסחר שהן מקומיות ונמצאות בשטח יכולות לתת את התרומה המשמעותית לעולם העיסקי, יותר מאשר כל גוף ממשלתי אחר עם כוונות טובות וראויות.

אין מי שיעזור עם המחשב? הלפ פי סי כאן בשבילך!
לכולנו הדברים האלו קורים כל הזמן, אנחנו כביכול דור שמבין המון במחשבים ואנחנו מבינים המון בכל מה שקשור לטלפונים שלנו. ההורים שלנו מתייעצים איתנו כל הזמן איזה אתר לקנות, איך לטפל במחשב, איך לנהוג איתו ואיזה מחשב לרכוש. אז אנחנו אולי חיים בתחושה שאנחנו מבינים גדולים בתחום.

הדפסת פליירים- בכמויות גדולות ובמהירות
האינטרנט הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו אבל יש עוד מנועי ומנופי שיווק נוספים שמתקיימים מחוץ לרשת. פליירים, לדוגמה. בין אם יש לכם עסק קטן וקהל הלקוחות העיקרי שלכם מצוי בעיקר בשכונה שלכם

שימושים שונים של מדבקות
כפי שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים, עולם המדבקות, או סטיקרים כפי שהם מכונים בלועזית הוא עצום ומעניין ויש סוגים רבים ומגוון אשר מתאימים לשלל שימושים על ידי שלל משתמשים. המדבקות מתאימות לא רק לשימוש על ידי ילדים בחוגי היצירה ובגני הילדים, גם לאנשים מבוגרים יש בשנים האחרונות שימוש רב בכל מה שלקשור לתחום של מדבקות. כאן נזכיר כמה שימושים של המדבקות דווקא בקרב אוכלוסיית המבוגרים כאן בארץ אשר מתאימים לשלל מצבים בבית או מחוצה לו.

הזמנה היא הבטחה לעתיד לבוא:
הזמנות מודפסות הן כשער, הן כפתח למה שעומד לקרות ויותר מכל עליהן להיות באמת מזמינות ונושאות בחובן הבטחה לגבי התוכן המודפס בהן. הזמנות הן כרמז לעתיד לבוא ולכן העיצוב שלהן, רמת ההדפסה שלהן ורמת הגימור שלהן היא חשובה לעין ערוך ומייצגת את התוכן הכתוב בתוכן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI