דף הבית חינוך ולימודים לימוד עצמי איך להתחיל עם בחורה אפשר ללמוד את זה
איך להתחיל עם בחורה אפשר ללמוד את זה
סטס סגין 06/03/13 |  צפיות: 13898

גם אם אתה לא מחפש אהבה של ממש, גם אם אתה עדיין בקטע של סטוצים, אתה יכול לצאת עם החברים שלך, אתה יכול ללכת למועדונים וברים, אתה לא צריך להרגיש נבוך, הדרך הטובה ביותר להכיר אנשים חדשים ובמיוחד נשים זה שאתה יוצא לבד לבר השכונתי או לדאנס בר, אז יאללה תתחיל לפעול.

להכיר את האחת

אז שאלת את עצמך לא פעם איך להתחיל עם בחורה ולא ממש קיבלת את התשובה, אתה עדיין יוצא לבד עם חברייך ועם הבנות זוג שלהם, הגיע הזמן לעזור אומץ וללמוד כמה סודות מקצועיים, ללמוד מעצמך, ללמוד לא לגמגם ליד מישהי, להרגיש נעלה יותר ויותר או במילים אחרות אתה לומד כאן תורה שלמה של אומנות הפיתוי.

העידן של היום מעמיד בפנינו דרכים רבות להתחיל עם נשים, מועדונים, ברים, אפילו הכריות בפייסבוק הפכו לנפוצות יותר ויותר, אתרים להיכרויות, מקומות להכיר מישהי לא חסר, מה שכן חסר זה הביטחון שלך, כאן בנקודה הזו אנו נלמד כיתד לעבוד עליו, איך לגרום לך להרגיש דון ג'ואן אמתי כזה שלא מפחד מה השאלה איך להתחיל עם בחורה, כזה שלא מפחד מסטוצים אחד כזה שמודע לכל היכולות שלו.

סדנא לנפש

רבים מעדיפים בשקט בשקט ללכת לסדנאות שילמדו אותם מעט על החיים, גם אם מדובר בסדנאות של ביטחון עצמי, גם אם מדובר בסדנאות של איך להתחיל עם בחורה או סדנאות של אומנות הפיתוי וסודות הפיתוי, אתה לא חייב ללכת עם שלט אני פונה לעזרה, כך שאתה לא צריך להתבייש אתה מנסה פשוט לחיות את החיים ולמצוא את הזוגיות המתאימה.

הערב הזה שמור עבורך

לאחר שתרכוש את הכלים המיוחדים, תגדיל את הביטחון העצמי שלך במאות אחוזים, תלמד איך להיות דון ג'ואן של ממש, בערב הבא אתה כבר תוכל להכיר את אהבת חייך, או לפחות לא תפחד מהמילה הזו איך להתחיל עם בחורה.

בתוך תוכנו כולנו יודעים כי לא טוב להיות האדם לבדו, עתה נשאר לעשות משהו בשביל להיות בזוגיות טובה, אולי זה לא יקרה בין לילה וגם לא בין שבוע, אבל בפעם הבאה אתה לא תרגיש לא בנוח עם החברים שלך שנמצאים בזוגיות תוכל לצאת איתם ואולי גם באחד הערבים להכיר את האחת שמיועד עבורך כי הפעם אתה כבר יודע איך להתחיל עם בחורה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סטס סגין


 


מאמרים נוספים מאת סטס סגין
 
איך להתחיל עם בחורה אפשר ללמוד את זה
החברים שלך כבר מזמן עם בנות זוג, הם יוצאים זוגות זוגות ואתה עדיין הרווק היחיד, זה גורם לך למבוכה, אתה לא רוצה לצאת איתם, אני מרגיש שלא בנוח , אתה נשאר בבית מול המחשב, רואה סרט, הולך עם חבר אחר לאיזו מסעדה, מה השגת בזה עוד ערב רגיל שלא יניב תוצאות? הגיע הזמן ללמוד איך להתחיל עם בחורה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI