דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר למה לשבור את הגב?
למה לשבור את הגב?
ziv 20/03/13 |  צפיות: 2853

אחרי שנים רבות אתם עוברים לבית אחר? עכשיו מה שתצטרכו לעשות הוא לארוז את החפצים, לצלצל למוביל ולעבור לדירה החדשה. מאיפה יש להתחיל? התכוננות מראש, בחירה של חברת הובלות מקצועית ומחירים משתלמים יועילו להצלחתו של המעבר.

מעבר דירה אינו עניין של מה בכך. מעוניינים לדעת מהי הדרך הנכונה כשמחפשים חברת העברת דירות במרכז? איך מתארגנים לקראת הובלה ומה הם הפרטים היותר חשובים? הפרטים בהמשך.

מעוניינים לבצע את ההובלה בעצמכם? כדאי להשכיר מוביל ולא לקחת את הפרויקט על גבכם. אפילו אם מדובר בתכולה מועטה, טוב ואף מומלץ לשכור חברת הובלה מקצועית. כך בעצם תוכלו לסמוך על המוביל ולקבל אחריות ותוכלו להיות בראש שקט במהלך ההובלה.

אריזה- עליכם להתחיל לארוז כשבוע לפני מועד ההובלה את כל התכולה של הבית. אם אינכם מעוניינים לארוז, תמיד תוכלו לבקש שירות מהחברה למטרה זו, זה אמנם מייקר עלויות אבל מוריד מכם עול לא קטן. למעשה, כאשר אורזים לבד הרבה יותר קל ונוח לפרוק את הארגזים ויתר על כן אתם היחידים שיכולים לתת לחפצים שלכם את היחס הטוב כמתבקש.

תרומת חפצים- כאשר עוברים דירה זאת אחלה הזדמנות לזרוק או לתרום ריהוט ישן שאין בו צורך. נצלו את ההזדמנות לרענן, להיפטר מחפצים שאין בהם שימוש.

סדר גודל של ההוצאה- אל תבחרו על פי מחיר מוזל בלבד, מחיר להובלה עולה בערך 3000 ש"ח, שיש גורמים נוספים המשפיעים על המחיר: באזור,כמות הרהיטים ודרישות למשל: שימוש במנוף, פירוק אריזות גדולות במיוחד וכו'. מומלץ לבחור אך ורק מובילים עם ניסיון אפילו המחיר גבוה יותר.

ביטוח - חובה לוודא שאתם מקבלים הצעת מחיר הובלות כפר סבא. וזאת למען השקט הנפשי שלכם והגנה לרכוש. הקפידו לבדוק מה כוללים סעיפי הביטוח וודאו שהביטוח בתוקף..

מועד להובלה- סגרו עם החברה יום לביצוע ההובלה, בררו כמה עובדים יגיעו ודאגו שביום ההובלה תהיו כבר ארוזים. רכזו את כל הארגזים ואל תשאירו עבודה לרגע האחרון. מעבר קל דורש היערכות מראש.

- מחירים בשוק- כיום יש המון חברות הובלות טנדר, השוו לפחות בין 4 חברות שונות והחליטו מה היא ההצעה המשתלמת ביותר. כמו כן, כדאי מאד לחפש חברה כחודש לפני התאריך למעבר. ולא לפעול תחת לחץ. ההצעות רבות? חפשו ביקורות וחוות דעת של גולשים ברחבי האינטרנט. רק בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI