דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר גריל גז - הברביקיו החדש
גריל גז - הברביקיו החדש
משה יגל 03/04/13 |  צפיות: 3348

האם יצא לכם לראות אי פעם מישהו זורק חתיכות פחם שחורות לתוך גוף מתכתי ומנסה להבעיר אותן? ככל הנראה התשובה היא לא. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלדעת מומחים והלא האמריקאים מומחים באירועים שיש בהם הרבה בשר, הדרך האיכותית ביותר להכין בשר בחיק הטבע היא על ידי שימוש במה שמכונה גריל גז. אז נכון, לקהל הישראלי לא פשוט לשנות הרגלים ישנים ומסורתיים, אבל נראה שהשינוי מתחולל ממש עכשיו לנגד עיניכם המשתאות ואין שום סיבה שתישארו מאחור. הכנו לכם סקירה קצרה של היתרונות בשימוש בגז לעומת פחם. קריאה מהנה ובתיאבון שיהיה לכם.

טעמי לוואי של בנזין

כדי להבעיר מנגל פחמים, יש להצטייד בהרבה סבלנות. מאחר וסבלנות היא לא התכונה החזקה ביותר של הקהל הישראלי, מדליק המנגל הממוצע משתמש בהרבה חומר בערה. חומרי בערה יכולים להיות מוצקים או נוזליים אבל דבר אחד בטוח, כולם מיוצרים במקור מנפט וכולם מסריחים. למעשה הטעם שלהם כל כך חזק שכמעט תמיד יש לבשר מעט טעם לואי של חומר בערה. כאשר משתמשים בכל גריל גז, אין שום זכר לטעמים האלו וזהו אחד מהיתרונות הגדולים שלו על מנגל פחמים סטנדרטי ישראלי. ולמען האמת, אם כבר מדברים על תהליך ההעברה, אין פשוט משימוש בגז. פשוט מדליקים גפרור ובכך מסתיים העניין. אין צורך לחכות עד שהפחמים יהפכו לגחלים ואין צורך לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עד שהם נעלמים. הגז הוא זמין ואחיד וניתן לשיטה בקלות. ודבר אגב, זהו יתרון נוסף. השליטה בחום הגריל ובגובה האש היא אבסולוטית. זאת בניגוד למנגל פחמים שם העניין מעט יותר מסובך בלשון המעטה.

כמה זה עולה לנו?

בואו ננסה לערוך ניסוי מחשבתי קצר. כמה מנגלים יצא לכם לרכוש במהלך החיים שלכם וכמה שקיות פחמים? האמת היא שככל הנראה מדובר על הוצאות של אלפי שקלים אם לא יותר במצטבר. למרות שנדמה כי מדובר על השקעה קטנה בכל פעם, רוב הסיכויים שבגמר השימוש אתם נפטרים מהמנגל. גריל גז הוא לא רק הדרך האקולוגית יותר להכין בשר אלא הדרך החסכונית יותר כיוון שמדובר על ציוד רב פעמי. אין שום צורך ברכישה של ציוד פעם אחר פעם אחר פעם. פעם אחת תספיק בהחלט ומאחר ומדובר בציוד שנושא לרוב תו תקן ישראלי, השימוש בו מובטח לכם לשנים רבות. לעתים נדירות גריל שמופעל בעזרת גז נזרק עקב קלקול או תקלה. לרוב הבעלים שלו פשוט מעוניין בדגם חדיש יותר, זה הכל. שיהיה לכם בתיאבון ובהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה יגל


 


מאמרים נוספים מאת משה יגל
 
מעקות משולבות זכוכית
09/09/13 | שיפוצים
גם במגזר התעשייתי כמו גם במגזר הפרטי, הולך וגובר השימוש בנירוסטה. הסיבות לכך טמונות בחוזקה, בעמידותה הרבה ובתייחס למגזר הפרטי, כמובן גם ביופייה היחודי של מתכת זו.אם כן מהי הדרך לבחור מוצרי נירוסטה, וכיצד נוכל לוודא כי עבודות נירוסטה שבהן אנו מעוניינים יעשו בהתאם לצורך שלנו. על כך במאמר הבא.

כך תשמרו על המראה היוקרתי (מעקות זכוכית, זכוכית, מראות)
במאמר שלפנינו נלמד כיצד ניתן לשמור על המראה היוקרתי של הבית, לחדש אותו, לרענן אותו אך עדיין לשמור על מסגרת תקציב שפויה. הפעם נתמקד בשני אלמנטים חשובים, או אולי אפילו כדאי לומר, עיקריים בכל הקשור להענקת מראה יוקרתי ואלגנטי לבית. הראשון הוא זכוכית והשני הוא מראות.

מראות בספרות ובתרבות העולמית
04/04/13 | אדריכלות
מדהים לגלות שכבר לפני 6000 שנים בני האדם היו עסוקים בבחינת המראה שלהם מול סלעים מלוטשים. המראה מודרנית באה לעולם אמנם רק לפני כמאה וחמישים שנים, אבל הרומן שלנו עם הבבואה המשתקפת שלנו נמשך ככל הנראה משחר ההיסטוריה האנושית אז היינו בוהים בבבואה שלנו כפי שהשתקפה אלינו מאיזה נחל קדמון.

על נירוסטה ומעקות
יש מעט מאוד אלמנטים בחלל המגורים או בחלל העסקי שמשלבים בצורה כל כך מושלמת והדוקה בין נוחות, עיצוב, בטיחות ופונקציונאליות. תתפלאו לשמוע אבל מעקות הם בדיוק האלמנט הזה שאנחנו מדברים עליו. הרי בסופו של דבר למה אנחנו צריכים מעקות? מצד אחד כדי לתמוך בנו בעלייה או בטיפוס המדרגות, מצד שני כדי שנוכל להחליק עליהם בסטייל כשאנחנו יורדים למטה ומצד שלישי כדי שלא ניפול

כך תבחרו גן אירועים לאירוע שלכם
אז היום הגדול מתקרב. אתם כבר נרגשים ומתחילים להילחץ. כולם כבר יודעים שאתם מתכוונים לערוך חתונה גדולה ומפוארת, אבל אתם עדיין לא יודעים בדיוק איפה.

מיטות מעבר, טיפים שימושיים
03/04/13 | הורות
אם הפעוט לכם נמצא בין גיל שנה וחצי לשלוש וחצי שנים, אולי הגיע הזמן לעבור הלאה ולצאת מן הלול. המיטה שמשמשת למעבר מקלה את המעבר בין הלול או מיטת התינוק למיטת הילדים.

גריל גז - הברביקיו החדש
אחד הלהיטים שהשתלטו על תחום העל האש הביתי הוא הגריל המופלא שעובד בלי פחמים אבל בסופו של דבר מסוגל להפיק תוצרת לא נחותה בשום צורה. שימו לב לרגע לכל הסרטים והסדרות האמריקאיות שצפיתם בהם בשנים האחרונות או בכלל, אי פעם.

על פריצת דיסק
אם אתם קוראים את המילים האלו עכשיו, רוב הסיכויים שכואב לכם הגב. אי לכך, אנחנו רוצים להרגיע אתכם ולהשתתף בכאב שלכם. למרות שהמצב נראה אולי לא טוב עכשיו, דעו כי לא מדובר על גזרה משמיים וכי ניתן להתמודד עם המצב ועם תופעות הלוואי הלא נעימות שלו כל עוד מקפידים על כמה כללים פשוטים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI