דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
מרקיזה 28/04/13 |  צפיות: 2978

נושא הצללת החצר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה או המרפסת. הבחירה הניצבת בפני בעלי הבית או המעצבים היא הצללת השטח בצורות שונות, וזאת ללא פגיעה כלשהיא באסתטיקה. סוכך זרועות מעוצב ומתוכנן כהלכה עשוי להוות פתרון מצוין.

מהו סוכך זרועות

הסוכך הזה בנוי משתי זרועות, שעליהן נמתחת היריעה המשמשת להצללה. כשהזרועות מתוחות והיריעה עליהן, היא יכולה לכסות ולהעניק צל וקרירות לשטח גדול יחסית – עד 35 מטרים. מצד שני, משחולף הצורך בשטח מוצל, ניתן לקפל את הזרועות ואת הסוכך ולהעלים אותו כמעט לגמרי מהנוף. זוהי בדיוק הדוגמה הקלאסית של "להיות עם ולהרגיש בלי".

את הסוכך ניתן לקפל בשתי דרכים – בעזרת מנגנון ידני קל להפעלה ולתפעול או בעזרת מנוע חשמלי המבצע את אותה העבודה, רק בקלות ובמהירות יחסית.

היון ומתי משתמשים בסוככי זרועות

סוכך כזה הוא שיטת הצללה מצוינת לרחבת הכניסה לבית, כאשר יש יתרון בכך שהרחבה הזאת מוצלת תמיד. כשהרחבה מוצלת ניצן לצמצם עד למינימום את חדירת החום לבית. רחבה מוצלת יכולה לשמש גם כסוג של אזור מנוחה בצהרי היום ואזור טוב לילדים לשהות ולשחק בו. שטח ההצללה גדול למדי והילדים יכולים להשתמש בו כיאות.

ניתן להשתמש, ואכן נעשה שימוש בסוככים כאלה להצללת הרחבה שלפני העסק או החנות והזוית שבה מותקן הסוכך משמשת להגדלה של היעילות שלו עד למכסימום. חנויות רבות פונות לצד דרום, מה שהופך אותן חשופות לחום בצורה קיצונית, בעיקר בשעות הצהריים של ימי הקיץ החמים. עסק שעניינו מזון איננו יכול להתעלם מהמצב, בעיקר אם פריטים מסוימים מונחים מחוץ לשטח החנות.

היתרונות של סוככי זרועות

שני יתרונות משמעותיים יש לאמצעי ההצללה המתוחכם הזה: הראשון – כשהוא איננו בשימוש ניתן לקפל אותו בצורה ההופכת אותו לבלתי נראה כמעט. היתרון השני החשוב הוא, שהתקנת אמצעי הצללה כזה איננה דורשת רשיונות כל שהם מהדופים הנוגעים לדבר. זאת לעומת פרגולות ואמצעי הצללה אחרים שעלולים להיות בעייתיים מהבחינה הזאת. סוככך זרועות, אם כן, הוא פתרון אינטליגנטי ומעשי יותר מפתרונות רבים אחרים להצללה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרקיזה

פטיו סוככים פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.

לפרטים:

052-597-6767
http://www.ziv-patio.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מרקיזה
 
סוכך למרפסת – שילוב בין איכות להגנה מרבית
אם אתם אוהבים לבלות בימי הקיץ במרפסת שלכם, אך בו זמנית סובלים מהשמש החמה וקרניה החזקות, מה דעתכם על סוכך למרפסת? סוכך כזה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם ולהציע לכם את ההצללה המתאימה. סוכך מסוג זה מוצע על ידי חברות שונות בארץ, המתמחות בתחום פתרונות ההצללה והקירוי ומביאות ללקוחותיהן מבחר של מוצרים איכותיים, כדי לעזור להתמודד עם השמש הקופחת והחום הרב. מהו סוכך למרפסת? אילו סוגים שונים של סוככים יכולים להתאים וכיצד בוחרים אותם? על כך במאמר הבא.

סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
נושא הצללת החצר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה או המרפסת. הבחירה הניצבת בפני בעלי הבית או המעצבים היא הצללת השטח בצורות שונות, וזאת ללא פגיעה כלשהיא באסתטיקה. סוכך זרועות מעוצב ומתוכנן כהלכה עשוי להוות פתרון מצוין.

סוככים, הצללה ואיכות חיים
אחד הדברים הנפלאים במדינת ישראל הוא מזג האוויר הנהדר, שטוף השמש והמלא חיים. ואולם אותה השמש הנפלאה, המביאה חיים ופריחה, מביאה איתה גם חום מעיק.

פתרונות הצללה – למען הצל
בבית או בחצר, במרפסת או מעל לדלת הכניסה, מעל לחלון, במקום וילון, או מעל פינת האירוח שמאחורי הבית, בכל מקום שחשוף לשמש, לחום, לרוח או לקור, ניתן להתקין פתרונות הצללה וקירוי. לכל אחד טעם שונה, ובית שונה וצרכים שונים.

מרקיזות – האצילות מחייבת
כאשר אנו רוצים להגן על הראש מפני חום השמש, אנו נהוגים לחבוש כובע. כשאנו יוצאים החוצה בגשם, אנו מגנים על עצמנו באמצעות מטריה ומעיל. אבל כיצד נגן ונשמור על הבית או על החנות שלנו מפני השמש והחום, הקור והגשם?

מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה, סוכך דקורטיבי ויוקרתי, ממש כמו שמה אשר המזכיר תואר אצולה אירופאי. המרקיזה משמשת כפיתרון נהדר לכל עונות השנה, לימות הקיץ והחורף יחדיו ומותירה את קרני השמש היוקדות מחוץ לבית וכך גם את מי הגשמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI