דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות פתרונות הצללה – למען הצל
פתרונות הצללה – למען הצל
מרקיזה 23/12/12 |  צפיות: 3758

בבית או בחצר, במרפסת או מעל לדלת הכניסה, מעל לחלון, במקום וילון, או מעל פינת האירוח שמאחורי הבית, בכל מקום שחשוף לשמש, לחום, לרוח או לקור, ניתן להתקין פתרונות הצללה וקירוי. לכל אחד טעם שונה, ובית שונה וצרכים שונים. לא משנה אם אתם גרים בבית גדול, קטן או בינוני, בצפון הארץ, בדרום או במרכז, אם אתם אמידים יותר או פחות; שפע של התקנים ואבזרים יוכלו לספק לכם פתרונות הצללה מתאימים בדיוק בשבילכם.

כל מקום והצל שלו

קיימים מינים רבים ומגוונים של פתרונות הצללה, כך שכל מי שחשקה נפשו בפינה מוצלת ונעימה יוכל למצוא את הצל המתאים ביותר עבורו:

פתרונות קירוי קבועים – אלה סוככים קבועים, שנועדו לספק לא רק הגנה מפני השמש כי אם גם מפני גשם. פתרונות קירוי יתאימו, על פי רוב, למשטחים גדולים כמו גינות וחצרות, מרפסות שמש גדולות, גגות ועוד.

רשתות צל – מספקות צל לשטחים קטנים וגדולים. מגיעות במגוון צבעים, גדלים וצורות. ניתנות לתליה על עמודי מתכת ייעודיים.

■ מרקיזות – סוככים עגולים למחצה, מתאימים למרפסות שמש, לחלונות, לבתי עסק, חנויות, מסעדות ובתי קפה.

פרגולה חשמלית – פרגולה חזקה, דינאמית, בעלת שלדת אלומיניום ושלבים מתכוונים שניתן לכוון בהתאם לצורך. מתאימה למרפסת, לחצר, לקיץ ולחורף.

■ הצללת במבוק – הצללה אלגנטית וזולה, מתאימה ליצירת אווירה קסומה של נופש מרגיע.

עם בוא החורף

לאחר שהקיץ חלף עבר לו, ומגיעים ימות החורף הקרים, הגיע הזמן לדאוג להגנה מתאימה עבור שטחים שידעו רק שמש. כיצד מגנים מפני גשם, מים ורוח, על שטחים פתוחים או פתוחים למחצה? הגנה מפני גשם נעשית באמצעות סגירת חורף. סגירת חורף יכולה להשתלב היטב עם פתרונות הצללה שהתאימו לקיץ. פתרונות הצללה קבועים כדוגמת פרגולה, ניתן להפוך למוגנים מגשם ורוח באמצעות סוגים שונים של סגירת חורף. סגירת חורף יכולה להתאים למרפסת, באמצעות סוכך מסך או פתרונות משולבים, בהתאם למבנה המרפסת. בסגירת חורף נעשה שימוש רב במסעדות ובתי קפה, שנוהגים להציב שולחנות מחוץ למבנה הקבע. סגירת חורף יכולה להגיע בעיצובים מגוונים, וברמות גימור שונות. כך ניתן לארח את האורחים והלקוחות במקום מוגן, נעים ומסביר פנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרקיזה

פטיו סוככים פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.

לפרטים:

052-597-6767
http://www.ziv-patio.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מרקיזה
 
סוכך למרפסת – שילוב בין איכות להגנה מרבית
אם אתם אוהבים לבלות בימי הקיץ במרפסת שלכם, אך בו זמנית סובלים מהשמש החמה וקרניה החזקות, מה דעתכם על סוכך למרפסת? סוכך כזה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם ולהציע לכם את ההצללה המתאימה. סוכך מסוג זה מוצע על ידי חברות שונות בארץ, המתמחות בתחום פתרונות ההצללה והקירוי ומביאות ללקוחותיהן מבחר של מוצרים איכותיים, כדי לעזור להתמודד עם השמש הקופחת והחום הרב. מהו סוכך למרפסת? אילו סוגים שונים של סוככים יכולים להתאים וכיצד בוחרים אותם? על כך במאמר הבא.

סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
נושא הצללת החצר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה או המרפסת. הבחירה הניצבת בפני בעלי הבית או המעצבים היא הצללת השטח בצורות שונות, וזאת ללא פגיעה כלשהיא באסתטיקה. סוכך זרועות מעוצב ומתוכנן כהלכה עשוי להוות פתרון מצוין.

סוככים, הצללה ואיכות חיים
אחד הדברים הנפלאים במדינת ישראל הוא מזג האוויר הנהדר, שטוף השמש והמלא חיים. ואולם אותה השמש הנפלאה, המביאה חיים ופריחה, מביאה איתה גם חום מעיק.

פתרונות הצללה – למען הצל
בבית או בחצר, במרפסת או מעל לדלת הכניסה, מעל לחלון, במקום וילון, או מעל פינת האירוח שמאחורי הבית, בכל מקום שחשוף לשמש, לחום, לרוח או לקור, ניתן להתקין פתרונות הצללה וקירוי. לכל אחד טעם שונה, ובית שונה וצרכים שונים.

מרקיזות – האצילות מחייבת
כאשר אנו רוצים להגן על הראש מפני חום השמש, אנו נהוגים לחבוש כובע. כשאנו יוצאים החוצה בגשם, אנו מגנים על עצמנו באמצעות מטריה ומעיל. אבל כיצד נגן ונשמור על הבית או על החנות שלנו מפני השמש והחום, הקור והגשם?

מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה, סוכך דקורטיבי ויוקרתי, ממש כמו שמה אשר המזכיר תואר אצולה אירופאי. המרקיזה משמשת כפיתרון נהדר לכל עונות השנה, לימות הקיץ והחורף יחדיו ומותירה את קרני השמש היוקדות מחוץ לבית וכך גם את מי הגשמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI