דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה 27/11/12 |  צפיות: 3827

מרקיזה, סוכך דקורטיבי ויוקרתי, ממש כמו שמה אשר המזכיר תואר אצולה אירופאי. המרקיזה משמשת כפיתרון נהדר לכל עונות השנה, לימות הקיץ והחורף יחדיו ומותירה את קרני השמש היוקדות מחוץ לבית וכך גם את מי הגשמים. המרקיזה תתאים לבתים פרטיים ובתי עסק, ניתן לנייד אותה לכל מקום ובכל עת.

מרקיזה - איך זה עובד?

המרקיזה הינה סוכך מתקפל, עשוי סוגי בד אטומים שונים המולבשים על גבי שילדת אלומיניום. הבדים הינם שלדת האלומיניום עשויה מתכת אל חלד, היא בעלת ארבע עד שש קשתות המחוברות זו לזו באמצעות צירי נירוסטה. יריעות הבד מותקנות בצורה מעוגלת על גבי השלדה ומאפשרות סגירה מלאה או חלקית של האזור המקורה. המראה המתקבל מעיצוב מעוגל זה מקנה למרקיזה  מראה קליל, טבעי אך יוקרתי. המרקיזה ניתנת להתקנה על מרבית סוגי החלונות והמרפסות ומהווה פיתרון אידיאלי המשלב אסתטיקה לצד פרקטיות. הסוכך נפתח ונסגר על ידי מנגנון ידני או מכני, באמצעות חבל או מנוע.

סוגי מרקיזות

את המרקיזות ניתן לחלק, חלוקה גסה למרקיזות הקצרות למרקיזות המוארכות, שתיהן מבוססות על אותו הרעיון של הלבשת יריעות בד אטומות על גבי שלדת אלומיניום. בחירת מרקיזה תלויה בצרכי המקום וניתן להתאים את גודלה לגודל החלון או המרפסת.

■ מרקיזה שוות זרועות המורכבת מארבע קשתות שוות באורכן

■ מרקיזה מדורגת אשר אינה מגבילה עם גובה החזית שלה.

■ מרקיזה מוארכת המספקת הצללה גבוהה יותר ומהווה פיתרון רחב טווח.

את סוככי המרקיזות הנפתחות באמצעות חבל, ניתן לשדרג על ידי הוספת מנוע חשמלי או פתיחה באמצעות שלט רחוק. כל אלו יספקו הפעלה קלה ונוחה יותר. כמו כן, אפשרויות העיצוב הן מגוונות וניתן לבחור את עיצוב הבד, הצבעים וההדפסים.

לסיכום, סוכך מרקיזה משמש כפיתרון יעיל במיוחד להצללה וקירוי. המרקיזה תתרום להצללת הבית ולחיסכון במשאבי קירור אחרים זוללי אנרגיה. המרקיזה תאפשר לבעלי המרפסות ישיבה נינוחה בכל מזג אוויר ותתרום לניצול מקסימאלי של כל חלקי הבית. בעלי עסק המעוניינים לקרות את פתח המקום ולהגן עליו מפני חדירת גשמים ושמש, יוכלו למתג את הבד ולהשתמש בו כשלט דקורטיבי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרקיזה

פטיו סוככים פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.

לפרטים:

052-597-6767
http://www.ziv-patio.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מרקיזה
 
סוכך למרפסת – שילוב בין איכות להגנה מרבית
אם אתם אוהבים לבלות בימי הקיץ במרפסת שלכם, אך בו זמנית סובלים מהשמש החמה וקרניה החזקות, מה דעתכם על סוכך למרפסת? סוכך כזה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם ולהציע לכם את ההצללה המתאימה. סוכך מסוג זה מוצע על ידי חברות שונות בארץ, המתמחות בתחום פתרונות ההצללה והקירוי ומביאות ללקוחותיהן מבחר של מוצרים איכותיים, כדי לעזור להתמודד עם השמש הקופחת והחום הרב. מהו סוכך למרפסת? אילו סוגים שונים של סוככים יכולים להתאים וכיצד בוחרים אותם? על כך במאמר הבא.

סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
נושא הצללת החצר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה או המרפסת. הבחירה הניצבת בפני בעלי הבית או המעצבים היא הצללת השטח בצורות שונות, וזאת ללא פגיעה כלשהיא באסתטיקה. סוכך זרועות מעוצב ומתוכנן כהלכה עשוי להוות פתרון מצוין.

סוככים, הצללה ואיכות חיים
אחד הדברים הנפלאים במדינת ישראל הוא מזג האוויר הנהדר, שטוף השמש והמלא חיים. ואולם אותה השמש הנפלאה, המביאה חיים ופריחה, מביאה איתה גם חום מעיק.

פתרונות הצללה – למען הצל
בבית או בחצר, במרפסת או מעל לדלת הכניסה, מעל לחלון, במקום וילון, או מעל פינת האירוח שמאחורי הבית, בכל מקום שחשוף לשמש, לחום, לרוח או לקור, ניתן להתקין פתרונות הצללה וקירוי. לכל אחד טעם שונה, ובית שונה וצרכים שונים.

מרקיזות – האצילות מחייבת
כאשר אנו רוצים להגן על הראש מפני חום השמש, אנו נהוגים לחבוש כובע. כשאנו יוצאים החוצה בגשם, אנו מגנים על עצמנו באמצעות מטריה ומעיל. אבל כיצד נגן ונשמור על הבית או על החנות שלנו מפני השמש והחום, הקור והגשם?

מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה, סוכך דקורטיבי ויוקרתי, ממש כמו שמה אשר המזכיר תואר אצולה אירופאי. המרקיזה משמשת כפיתרון נהדר לכל עונות השנה, לימות הקיץ והחורף יחדיו ומותירה את קרני השמש היוקדות מחוץ לבית וכך גם את מי הגשמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI