דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות מרקיזות – האצילות מחייבת
מרקיזות – האצילות מחייבת
מרקיזה 18/12/12 |  צפיות: 3720

כאשר אנו רוצים להגן על הראש מפני חום השמש, אנו נהוגים לחבוש כובע. כשאנו יוצאים החוצה בגשם, אנו מגנים על עצמנו באמצעות מטריה ומעיל. אבל כיצד נגן ונשמור על הבית או על החנות שלנו מפני השמש והחום, הקור והגשם? אחד הפתרונות הטובים ביותר וגם האלגנטיים ביותר למלאכה זו, הוא אבזר הצללה הנקרא בשם מרקיזה. ולא לחינם זכה אבזר ההצללה הזה לשם אצילי כל כך. המרקיזה מבצעת את תפקידה באלגנטיות רבה.

מרקיזות – מיגוון יתרונות

מרקיזות הן סוג של סוכך, עגול למחצה, שמעוצב בכדי לספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר לבתי מגורים, בתי עסק, חלונות, מרפסות וכדומה. מרבית המרקיזות האיכותיות בנויות ממתכת כגון אלומיניום, המהווה את השלד, ובד אשר הוא המספק את ההגנה בפועל. קיימים דגמים רבים ומגוונים של מרקיזות, מהן גדולות ומהן קטנות. ישנה אפשרות להתקין מרקיזה בעלת יכולת ניידות, משמע שניתן לקפל ולסגור אותה, באמצעות מנגנון ידני או חשמלי, במידה ובחרנו להוסיף למרקיזה מנוע מתאים.

התקנה של מרקיזה מעניקה לבית מראה חדש ומרהיב ופותחת בפני בעלי הבית אפשרויות עיצוב אינסופיות. מרקיזה קטנה לחלון, למשל, מעניקה לשוהים בחדר תחושה אחרת. עם מרקיזה כזאת, אין צורך להגיף את התריסים או להשתמש בווילונות בכדי להתגונן מפני השמש או הגשם. על ידי כך הבית נשאר מאוורר, מואר, והנמצאים בו מקבלים תחושה שהוא נעשה גדול ורחב יותר.

מרקיזות לעסקים

שימוש נרחב במרקיזות, כמו גם באבזרי הצללה אחרים כמו סוכך או שמשיה, נעשה בבתי עסק. בבתי עסק וחנויות זקוקים למרקיזות בכדי לספק הגנה לחלונות הראווה מפני שמש ורטיבות. המרקיזה מזמינה את הלקוחות לעצור ולהתרשם, היא  מאפשרת להם לעמוד בנחת מול חלון הראווה, בלי למהר, ולבחון את מרכולתה של החנות. כך מתאפשר ללקוחות למצוא את שחשקה נפשם בלי להמשיך בדרכם בכדי לחפש מסתור בגלל מזג אוויר קשה.

עם השנים התפשט השימוש במרקיזות לעסקים ככלי פרסומי ממעלה ראשונה. על מרבית המרקיזות ניתן להבחין בשם בית העסק המודפס בבולוטות רבה, ומזמין את הלקוחות להיכנס פנימה. לוגו מושך, סלוגן מעניין או תיאור קצר של בית העסק ומרכולתו, הופכים את הלקוחות מעוברים ושבים, ללקוחות שעוצרים, ונכנסים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרקיזה

פטיו סוככים פטיו סוככים הינה חברה שמספקת סוככים, מרקיזה וכמעט את כל פתרונות ההצללה והקרוי הקלות והקבועות.

לפרטים:

052-597-6767
http://www.ziv-patio.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מרקיזה
 
סוכך למרפסת – שילוב בין איכות להגנה מרבית
אם אתם אוהבים לבלות בימי הקיץ במרפסת שלכם, אך בו זמנית סובלים מהשמש החמה וקרניה החזקות, מה דעתכם על סוכך למרפסת? סוכך כזה יכול להיות פתרון מושלם עבורכם ולהציע לכם את ההצללה המתאימה. סוכך מסוג זה מוצע על ידי חברות שונות בארץ, המתמחות בתחום פתרונות ההצללה והקירוי ומביאות ללקוחותיהן מבחר של מוצרים איכותיים, כדי לעזור להתמודד עם השמש הקופחת והחום הרב. מהו סוכך למרפסת? אילו סוגים שונים של סוככים יכולים להתאים וכיצד בוחרים אותם? על כך במאמר הבא.

סוכך זרועות – הצללה לפי הצורך
נושא הצללת החצר הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה או המרפסת. הבחירה הניצבת בפני בעלי הבית או המעצבים היא הצללת השטח בצורות שונות, וזאת ללא פגיעה כלשהיא באסתטיקה. סוכך זרועות מעוצב ומתוכנן כהלכה עשוי להוות פתרון מצוין.

סוככים, הצללה ואיכות חיים
אחד הדברים הנפלאים במדינת ישראל הוא מזג האוויר הנהדר, שטוף השמש והמלא חיים. ואולם אותה השמש הנפלאה, המביאה חיים ופריחה, מביאה איתה גם חום מעיק.

פתרונות הצללה – למען הצל
בבית או בחצר, במרפסת או מעל לדלת הכניסה, מעל לחלון, במקום וילון, או מעל פינת האירוח שמאחורי הבית, בכל מקום שחשוף לשמש, לחום, לרוח או לקור, ניתן להתקין פתרונות הצללה וקירוי. לכל אחד טעם שונה, ובית שונה וצרכים שונים.

מרקיזות – האצילות מחייבת
כאשר אנו רוצים להגן על הראש מפני חום השמש, אנו נהוגים לחבוש כובע. כשאנו יוצאים החוצה בגשם, אנו מגנים על עצמנו באמצעות מטריה ומעיל. אבל כיצד נגן ונשמור על הבית או על החנות שלנו מפני השמש והחום, הקור והגשם?

מרקיזה - מה זה בכלל?
מרקיזה, סוכך דקורטיבי ויוקרתי, ממש כמו שמה אשר המזכיר תואר אצולה אירופאי. המרקיזה משמשת כפיתרון נהדר לכל עונות השנה, לימות הקיץ והחורף יחדיו ומותירה את קרני השמש היוקדות מחוץ לבית וכך גם את מי הגשמים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI