דף הבית עסקים ייעוץ עסקי ייעוץ למסעדות בעולם הקולינריה הישראלי המודרני
ייעוץ למסעדות בעולם הקולינריה הישראלי המודרני
אשכולות 28/04/13 |  צפיות: 3005

אין ספק שמהפכה רצינית מאוד עברה עלינו בתחום הקולינריה. מאומה שייצאה לעולם בעיקר דוכני פלאפל הפכנו בשנים האחרונות למעצמה קולינרית אמיתית. שפים ישראלים מככבים על מגזינים של בישול ברמה עולמית, מסעדות ישראליות נכנסות למדריכי המסעדות הנחשבים בעולם ומקצוע הטבחות שבעבר היה מנת חלקם של מהגרים קשי יום הפך להיות המקצוע הכי מבוקש בשטח. צעירים נוהרים לבתי הספר לבישול ברחבי הארץ ומסעדות חדשות צצות בשנים האחרונות כמו פטריות אחרי הגשם.

על פניו הכל טוב ויפה, אבל העניין הוא שאותן מסעדות שנפתחות ברעש וצלצולים ולעתים אף במחיאות כפיים סוערות, לא תמיד שורדות כדי לחגוג את חגיגות השנה ליום פתיחת המסעדה. הסטטיסטיקה אומרת שרוב עסקי המזון והמשקה לא עוברים את השנה הראשונה וחלק ניכר מאלו ששורדים את השנה הראשונה לא שורדים את השנה השנייה. ותנו לנו לגלות לכם סוד – כשמסעדה או בית קפה נסגרים זה אף לא בגלל חילוקי דעות מקצועיים או עייפות החומר. מקומות בילוי נסגרים מסיבה אחת בלבד – חוסר רווחיות. וכאן נכנס לתמונה התחום של ייעוץ למסעדות.

תכנון נכון, מוקדם ככל האפשר

טבחים רבים גילו על בשרם בשלב מאוחר מדי כי אין שום קשר בין יכולת הבישול ליכולת לנהל עסק. כל כך הרבה משפחות נקלעו לקשיים כלכליים פשוט משום שהשקיעו את כל הונן בבן שבישל מצוין בארוחות המשפחתיות ובשלב מסוים ראו שזה פשוט לא עובד. עולם הקולינריה הישראלי המודרני עבר שינוי מהותי בעשור האחרון. התחרות קשה מאין פעם ומאות בתי העסק בתחום ההסעדה שנפתחים מדי שנה מצריכים מהמסעדן הממוצע קצת יותר מאוכל טעים ומלצרים מחויכים.

ההבנה בכל אספקט ואספקט, ניתוח פיננסי מתמיד ושיפור של הרווחיות בעקבות שיפור תהליכים, תכנון מערך ניהולי ואסטרטגי חכם והדרכות שוטפות לצוות הם רק חלק מהאלמנטים שיכולים להציל עסק שהלך לכיוון הלא נכון. וזאת מבלי לדבר לרגע על כל התחום של בטיחות מזון, ריענון התפריט, חידוש המנות ואיכות חומרי הגלם. ההמלצה שלנו אליכם כמסעדנים מתחילים היא אחת – פנו ליועץ מומחה כמה שיותר מוקדם, מומלץ אפילו לפני פתיחת הדלתות הרשמית. הרבה יותר קל למנוע נזק מלתקן אותו. בהצלחה ומי ייתן והעסק שלכם יזכה לחגוג את יום הולדת העשור שלו עם מאות מוזמנים נלהבים. אמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אשכולות

אשכולות - ייעוץ. שיפור תהליכים. ניהול.

אשכולות הינה חברה המתמחה ומובילה את שוק התקינה והאיכות בישראל.
אשכולות מספקת שירותי הקמת מערכות איכות, שיפור תהליכים וניהול עסקי מזון.

לפרטים נוספים:

http://www.eshkolot-m.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת אשכולות
 
מה זה בקרת איכות וכיצד מבצעים אותה?
16/05/13 | ניהול
כל עסק, גדול או קטן, מסחרי או ציבורי מצריך בקרה אובייקטיבית ואיכותית על המוצרים השונים וכן גם על אופן ההתנהלות. באמצעות בקרה איכותית ויעילה לעסק, ניתן להגיע אל מגוון מסקנות רחבות המעידות על היכולת של העסק לספק כמות מספקת של מוצרים וכן גם איכותיים מספיק עבור הלקוחות. אם כן, כיצד פועלת בקרת האיכות?

ייעוץ למסעדות בעולם הקולינריה הישראלי המודרני
אין ספק שמהפכה רצינית מאוד עברה עלינו בתחום הקולינריה. מאומה שייצאה לעולם בעיקר דוכני פלאפל הפכנו בשנים האחרונות למעצמה קולינרית אמיתית. שפים ישראלים מככבים על מגזינים של בישול ברמה עולמית, מסעדות ישראליות נכנסות למדריכי המסעדות הנחשבים בעולם ומקצוע הטבחות שבעבר היה מנת חלקם של מהגרים קשי יום הפך להיות המקצוע הכי מבוקש בשטח.

תקני איכות בעסקים בישראל
ארץ ישראל, מקום צפוף ומלא בפעילות והתרחשויות, מקום בו כמויות העסקים הנפתחים כל שנה עצום ביחס לגודל האוכלוסייה, מקום בו התחרות היא עזה וקשת האיכות רחבה מאוד. בישראל ניתן למצוא פתרונות לכל ביעה טכנולוגית או צורך עסקי, ורמות השירות נעות בין חובבני לגמרי, מה שקרוי בעגה "קומבינא", ועד לעשייה מקצועית ובטוחה עם אחריות, עבודה של אנשי מקצוע שעומדים בתקנים המחמירים ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI