דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים הקמת תערוכה
הקמת תערוכה
רחלי 06/05/13 |  צפיות: 12951

הקמת תערוכה היא לא עניין קל כלל וכלל. מדובר באירוע לוגיסטי חשוב המערב אנשים רבים – תלוי בגודל התערוכה, יש תערוכות המערבות עשרות אנשים או מאות אנשים ויש תערוכות המערבות אפילו אלפי אנשים או מאות אלפי אנשים – שינוע של ריהוט, חיבורים חשמליים, ייעוד הקרקע לצורך תערוכות, סידורי ביטחון, תזונה, סניטריה ומה לא. וכל זאת לפני שבכלל חושבים על כל מה שיגרום לתערוכה להראות אטרקטיבית ולמשוך אליה כמה שיותר אנשים. הרי, האנשים שבאים לראות ולהשתתף בתערוכה הם אלה הקובעים את הצלחתה, מידת ההנאה שלהם בתערוכה ומידת התועלת שהפיקו מהשתתפותם בתערוכה היא הקובעת אם התערוכה היא תערוכה מוצלחת או לא. הצלחה התערוכה נמדדת על פי חווית המבקר והרושם המתמשך שהיא מצליחה להטמיע בקרב המבקרים בה על החברות המציגות בתערוכה ועל המוצגים שבתערוכה.

להלן כמה נקודות מחשבה שמארגני תערוכות צריכים להתמקד בהם כדי להבטיח את הצלחתה של תערוכה:

ביתני תצוגה לתערוכות אמורה לחזק את המותג של המציג בתערוכה –

מעצב הביתן של החברה או מעצב התערוכה באופן כללי צריך להבין שהדרך שבה הוא מעצב עבור הלקוח שלו היא הגורם החשוב ביותר שיקבע אם אותו בעל עסק השוכר את ביתן התצוגה יצליח לקדם את עסקיו דרך התערוכה. מדובר ראשית כל במשיכת לקוחות פוטנציאלים חדשים לביתן המדובר, לעיצוב הביתן ישנה השפעה על מידת הנוחות של הלקוח הפוטנציאלי החדש ויגרום לו להחליט אם הוא רוצה להמשיך להסתובב בביתן עד שיחליט אם המוצר העומד למכירה מתאים לו או לא, עיצוב הביתן הוא שיגרום ללקוח הפוטנציאלי להחליט אם הוא אוהב את המוצר החדש או לא, וחשוב מכל העיצוב של הביתן הוא זה שיגרום ללקוח הפוטנציאלי להחליט אם הוא מלכתחילה רוצה בכלל להיכנס לביתן ולהתרשם מן המוצרים.

האם עיצוב לתערוכות סמארט אנד לייט מאפשר קידום של קשרים עסקיים וקשרים בין-אישיים?

תערוכה המעוצבת כראוי מאפשרת בנוסף למכירת המוצרים החדשים שבה ליצור קשרים עסקיים ובין אישיים בין המוכרים עצמם. מדובר בקשרים חשובים לא פחות מקשרים בין המוכר ללקוח. עיצוב המאפשר גישה נוחה לתקשורת עם בעלי החברה המציגה בביתן הוא עיצוב מרווח, עיצוב המאפשר שהיה נוחה עם בעלי הביתן לאורך זמן מבלי להיות מוסחים מהנעשה בביתן של איש העסקים השני. לצורך כך יש צורך בחללים נוספים מלבד אותו חלל תצוגה שבו ימכרו את המוצרים, ישנו צורך בחללים קטנים המאפשרים שיחה פרטית.

עד כמה אתם מנוסים בהקמת תערוכות ובארגונן?

שלא תחשבו שחסרי ניסיון בתחום לא יכולים לעשות עבודה טובה. בוודאי שהם יכולים וחשוב לתת להם הזדמנות. אבל אין ספק שבעלי ניסיון ובעלי המלצות בתחום הם אנשים שקל להם יותר להתמודד עם משימות בסדר הגודל הזה והם מבצעים את העבודה בצורה טובה יותר, רגועה יותר ומוצלחת יותר – כי הם כבר למדו מטעויות העבר. אם אין לכם ניסיון בתחום, בקשו כמה שיותר עצות ממארגני תערוכות ותיקים ומנוסים בתחום ואולי אפילו בקשו שאחד מהם ילווה אתכם לאורך הדרך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי
 
משלוחי פרחים
26/06/13 | קניות
משלוחי פרחים או אמצעי פופולארי מאד זה שנים ארוכות. מרבית האנשים מחזיקים בשגרת יום עמוסה שמקשה עליהם לשמור על קשר עם חברים או להקדיש זמן על מנת ללכת ולחפש עבורם מתנות ליום הולדת או לאירועים אחרים.

ביתנים לתערוכה
26/06/13 | מכירות
כאשר אתם מתכננים להשתתף בתערוכה קרובה העוסקת בתחום אותו אתם מעוניינים לשווק, אל תהססו לפנות אל חברה המתמחה בתכנון ובארגון של תערוכות ודוכנים לתערוכות.

ליסינג
19/06/13 | ביטוח רכב
ליסינג היא שיטה להתנייד על ידי רכב, ללא קנייתו. משמע בלי לשלם עליו את כל ההוצאות החודשיות והשנתיות שצריך לשלם כל אדם שרכש רכב אם חדש או ישן זה לא משנה. הולכים לסוכנות שפועלת בדרך ליסינג אם לחברות או לאנשים פרטיים

אימון עסקי
אימון עסקי הוא למעשה חלק מתהליך האימון האישי, או כפי שנקרא כיום קאוצינג. להבדיל מהאימון האישי,

ג'קוזי
03/06/13 | גינון
אחד היתרונות היותר גדולים של בריכת הג'קוזי הוא שהוא יכול לשמש כבילוי מפנק לכל ימות וענות השנה,

מעקות אלומניום
29/05/13 | שיפוצים
מעקות אלומיניום בדומה למשפחת מעקות הנירוסטה, גם מעקות האלומיניום כיום מתפקדים כסורגים

חדרי תינוקות
23/05/13 | ריהוט
חדרי תינוקות הם חדרים שבדרך כלל מעצבים אותם באהבה רבה, על מנת שלתינוק יהיה נוח ונעים ככל האפשר ועל מנת שההורים ירגישו שהם יצרו סביבת מגורים מושלמת בשביל התינוק האהוב שלהם.

תמא 38
22/05/13 | נדל"ן
תמא 38 הינה תכנית מתאר ארצית שמטרתה לחזק מבנים, לאחר בנייתם, מפני אסונות טבע ובמיוחד רעידות אדמה

מיטות נוער
22/05/13 | רהיטים
מיטות נוער נרכשות עבור הילדים הבוגרים יותר. יש מיטות נוער אשר אפשר לרכוש עדיין בגיל צעיר והמיטות מתאימות את עצמן על יד הסרת חלקים

משרד חקירות/3
21/05/13 | חקירות
משרד חקירות הינו משרד אשר מנהל חקירות פרטיות בתחומים שונים. לעתים משרד חקירות מתמחה בסוג מסוים של חקירות ולעתים משרד חקירות עוסק בחקירות מסוגים שונים לגמרי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI