דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
דודו רוז 16/05/13 |  צפיות: 4079

סוחרים חסרי ניסיון עלולים להפסיד את כספם לטובת הסוחרים המקצועיים אשר משתמשים בשיטות בדוקות ויעילות. במידה ואתם מעוניינים להשתלב בשוק ההון ולעסוק במסחר, חשוב שתדעו שלא ניתן להרוויח מביצוע עסקה בודדת או כמה עסקות בודדות. רק עבודה שיטתית אשר תתבצע לאורך זמן, תאפשר לכם לקצור רווחים.

בעזרת לימוד שיטתי ומסודר של  לימודי שוק ההון, תוכלו לעלות על המגרש ולהתחיל לשחק ולסחור בסגנונות מסחר שונים כמו למשל: מסחר במניות, מסחר באגרות חוב, מסחר במטבעות חוץ, מסחר אלוגריתמי ועוד.החשיפה אל המשמעויות וההשלכות אשר נובעות משינויי המניות בשוק, יאפשרו לכם לפעול בחוכמה ולבצע עסקאות מגוונות תוך כדי הפעלת שיקול דעת מרבי. בצורה זו תכלו למקסמם את סיכויי ההצלחה שלכם ולהרוויח בצורה יפה.

לימודי שוק ההון - מספרים שמעבר לים

כל אחד יכול לעסוק במסחר בשוק ההון. במידה ואין לכם ניסיון במסחר ואתם מעוניינים לסחור, תוכלו להירשם אל קורס שוק ההון למתחילים.

הכרת שוק ההון תפגיש אתכם עם הבורסה האמריקאית. הבורסה האמריקאית מאפשרת לסוחרים ליהנות ממגוון יתרונות שהבורסה הישראלית אינה מספקת: העמלות עבור הסוחרים היומיים אשר מבצעים פעולות רבות עשויות לסייע לרווחיהם בצורה משמעותיות, שעות ביצוע המסחר בבורסה האמריקאית נוחות עבור סוחרים ישראלים רבים (המסחר מתבצע בין השעות 16:00-23:00), פתיחת חשבון המסחר הינה פשוטה (גם עבור אנשים אשר אינם מדברים אנגלית בצורה טובה), וניתן לסחור במגוון עצום של מניות, מכיוון שבניגוד לישראל, בה קיימת בורסה אחת , בארצות הברית יש 4 בורסות מרכזיות.

קורס שוק ההון יאפשר לכם למקסמם את הפוטנציאל הגלום בביצוע מסחר בבורסה. בצורה זו, תוכלו לעבוד במשך כמה שעות ביום ולהרוויח רווחים יפים ביותר. התנהלות נכונה וחכמה אשר כוללת ניהול תיק השקעות דינאמי וביצוע שינויים מתמידים בהתאם למצב השוק, יאפשרו לסוחר לשפר את מצבו ואף להגיע לעצמאות כלכלית. המסחר יוכל לאפשר לו ליהנות מהכנסה נוספת או לחילופין, להיות להכנסתו העיקרית.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? אל תהססו

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי לימודי שוק ההון או לחילופין, אם אתם מעוניינים לקבל שירותים נוספים כמו למשל: פתיחת חשבונות מסחר בגישה ישירה בעלות נמוכה, ליווי קולי בצ'אט בזמן המסחר, קבלת דו"ח וסקירות כהכנה או כסיכום ליום המסחר, לימוד חוקי מסחר מדויקים ופשוטים או רישום לקורסים מגוונים אשר ניתנים ברמות שונות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. אל תהססו- העתיד בידיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
22/09/13 | שוק ההון
לימודי בורסה – רוצים להיות מקצוענים ? אם כן, בואו אל המכללה !

לימודי שוק ההון – מציאות, חלומות ודולרים – מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ?
22/09/13 | בורסת ת"א
לימודי שוק ההון – כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במקום אחד

פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
13/08/13 | שוק ההון
פתיחת חשבון מסחר – מהשלמת הכנסה למקצוע

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
23/07/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון – להרוויח ולהתקדם

בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
21/07/13 | שוק ההון
בורסה אמריקאית – להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח

לימודי בורסה- יש לי דרך חדשה
28/05/13 | שוק ההון
לימודי בורסה- המחר אינו ידוע לנטי הייתה חברה גדולה לציוד משרדי. החברה תפקדה נהדר במשך לא מעט שנים אך לצערו של נטי, בשנת 2012 הגיע זמנו לפרוש. נטי פשט את הרגל, העובדים פוטרו והוא נכנס לדיכאון עמוק. החברה הייתה מרכז חייו, העובדים היו כמו משפחתו והוא הרגיש שמעכשיו לא יידע מה לעשות עם עצמו.

לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
16/05/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - עובדים ומרוויחים לא ניתן להשוות בין אדם אשר עוסק במסחר ללא ידע מוקדם ובין אדם אשר רכש השכלה בתחום.

לימודי שוק ההון- מיטיבים עם עולמך
26/12/12 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - בואו תלמדו איך להרוויח לימודי שוק ההון יאפשרו לכם לרכוש כלים וידע רב. כלים אלו עשויים לעזור לכם להרוויח כספים רבים ושנות את כל רמת חייכם מהקצה אל הקצה. כמו כן, תוכלו בעזרת הלימודים לאפשר לעצמכם לרכוש מקצוע מכובד, מאתגר ורווי שינויים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI