דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
דודו רוז 13/08/13 |  צפיות: 4398

בתחילת דרכו של שמוליק היה המסחר השלמת הכנסה. בגיל 26 הוא החליט להירשם אל לימודי שוק ההון למתחילים ורכש את הידע מהיסוד. במהרה הוא התמכר למסחר. הוא אהב סגנונות מסחר רבים ונהנה מהמשחק, האדרנלין והאתגר. המסחר אפשר לו להרוויח סכומים נאים והוא הצליח לשפר את רמת החיים שלו.

שמוליק המליץ לחברים רבים על המכללה המוצלחת. הידע שרכש, נתן לו יתרון והוא יכל לעבוד מספר שעות בכל יום ולהרוויח סכומים נאים למדיי. נוסף על כך , שמוליק שמר על עצמו והתנהל בצורה נכונה, הוא נהג בשיקול דעת ולא התפתה לבצע עסקאות מסוכנות אשר היו עלולות לגרום לו להפסדים כספיים. בהמשך דרכו החליט שמוליק לבצע פתיחת חשבון מסחר. פתיחת החשבון סייעה לו להרוויח בצורה יפה.

פתיחת חשבון מסחר – הגיע הזמן לעלות מדרגה

במסגרת חדר מסחר, רכש שמוליק ידע רב. בחדר המסחר הוא התחיל ליהנות מהמסחר. רק שם הפכו הלימודים התיאורטיים ללימודים מעשיים. בחדר המסחר הוא קיבל ליווי צמוד והצליח להרוויח כבר במהלך הלימודים. כמו כן, הוא קיבל תמיכה של אנליסטים מכל מקום בו היה ובכל זמן. לימוד מסחר הקנה לשמוליק ידע על ניהול תיק השקעות והוא השקיע גם בצורה זו. באמצעות יצירת תיק השקעות דינמי ומעודכן, הוא הצליח להרוויח סכומים יפים.

שמוליק נהנה מאוד לסחור במסגרת מסחר יומי ולאחר שהבין שהוא מעוניין להפוך את המסחר למקצוע ולהיות סוחר מקצועי, הוא  החליט לעלות שלב ולעבוד עם מערכת מסחר. מערכת המסחר אפשרה לשמוליק לעבוד יחד עם תוכנת מסחר מתקדמת. כסוחר מקצועי הוא היה זקוק לכלים הטובים והאמינים ביותר. מערכת המסחר כללה גרפים וסורק מניות, היא אפשרה לשמוליק לשלם רק עבור פקודות שביצע, הוא יכל להפקיד כספים בשקלים ודולרים במהירות, קיבל שירות בעברית והצליח למנף את כספו. כסוחר מקצועי, נהנה שמוליק לעבוד בצורה עצמאית. העבודה ריתקה אותו והאתגרים לא נגמרו.

במידה ואתם מעוניינים לעסוק במסחר, תוכלו גם אתם להצטרף אל המכללה שלנו. תוכלו ליצור לעצמכם הכנסה נוספת או כמו שמוליק, תוכלו להפוך את המסחר למקצוע המרכזי שלכם, כך או כך , במידה ותשמרו על שיקול הדעת ולא תיקחו סיכונים מיותרים תוכלו להגיע לעצמאות כלכלית.

להגיע לעצמאות כלכלית

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי המכללה, הקורסים, המרצים המקצועיים, כיתות הלימוד, סגנונות המסחר הנלמדים, לימודי בורסה, פתיחת חשבון מסחר וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. לאחר שתסיימו את הלימודים, תוכלו לעסוק בתחום מעניין ומרתק אשר ישפר לכם את רמת החיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
22/09/13 | שוק ההון
לימודי בורסה – רוצים להיות מקצוענים ? אם כן, בואו אל המכללה !

לימודי שוק ההון – מציאות, חלומות ודולרים – מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ?
22/09/13 | בורסת ת"א
לימודי שוק ההון – כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במקום אחד

פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
13/08/13 | שוק ההון
פתיחת חשבון מסחר – מהשלמת הכנסה למקצוע

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
23/07/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון – להרוויח ולהתקדם

בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
21/07/13 | שוק ההון
בורסה אמריקאית – להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח

לימודי בורסה- יש לי דרך חדשה
28/05/13 | שוק ההון
לימודי בורסה- המחר אינו ידוע לנטי הייתה חברה גדולה לציוד משרדי. החברה תפקדה נהדר במשך לא מעט שנים אך לצערו של נטי, בשנת 2012 הגיע זמנו לפרוש. נטי פשט את הרגל, העובדים פוטרו והוא נכנס לדיכאון עמוק. החברה הייתה מרכז חייו, העובדים היו כמו משפחתו והוא הרגיש שמעכשיו לא יידע מה לעשות עם עצמו.

לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
16/05/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - עובדים ומרוויחים לא ניתן להשוות בין אדם אשר עוסק במסחר ללא ידע מוקדם ובין אדם אשר רכש השכלה בתחום.

לימודי שוק ההון- מיטיבים עם עולמך
26/12/12 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - בואו תלמדו איך להרוויח לימודי שוק ההון יאפשרו לכם לרכוש כלים וידע רב. כלים אלו עשויים לעזור לכם להרוויח כספים רבים ושנות את כל רמת חייכם מהקצה אל הקצה. כמו כן, תוכלו בעזרת הלימודים לאפשר לעצמכם לרכוש מקצוע מכובד, מאתגר ורווי שינויים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI