דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
דודו רוז 23/07/13 |  צפיות: 4027

אם אתם צעירים שזה הרגע השתחררו מהצבא, רוצים לחסוך כסף במהירות ולטוס לחוץ לארץ או להתחיל ללמוד באוניברסיטה או מכללה, אם אתם צעירים אשר מעוניינים בתוספת הכנסה או במידה ואתם רוצים לשנות את המקצוע שלכם, להפוך לסוחרים וליהנות ממקצוע נחשק, ריווחי ומעצמאות כלכלית, תוכלו להירשם אל המכללה שלנו. במסגרת לימוד שוק ההון אתם תחשפו אל המשמעויות וההשלכות אשר נובעות משינויים במחירי המניות, תלמדו על סגנונות המסחר המגוונים כמו למשל: מסחר במניות, מסחר בתעודות סל, מסחר באגרות חוב, מסחר אלוגריתימי, מסחר במטבעות חוץ וכו', תלמדו לעבוד עם מערכות מסחר, תעברו חפיפה מקצועית עד שתגיעו לתוצאות, תבצעו שיעורים און ליין מהמחשב הפרטי שלכם, תוכלו לחזור על השיעורים ללא כל הגבלה, לפתוח חשבון מסחר ללא תשלום, לשלם עמלות זולות ועוד.

לאחר שתצברו את הידע התיאורטי והמעשי אתם תהיו מוכנית לעלות על מגרש המשחקים ולהתחיל להרוויח. במידה ותקפידו לסחור בצורה חכמה, תשמרו על שיקול הדעת ולא תיקחו סיכונים מיותרים, תוכלו להרוויח סכומים יפים ולשנות את רמת החיים שלכם.

לימודי שוק ההון – מה שעובד

אנשים רבים מפנטזים על התעשרות מהירה. למרות ששוק ההון הינו זירת מסחר ענקית אשר מגלגלת סכומים עצומים, לא ניתן להרוויח כתוצאה מביצוע עסקה אחת או מספר עסקאות בודדות. הכרת שוק ההון תגלה לכם כי ניתן להרוויח על ידי תשואה עודפת ועל ידי יצירת רווחים ממסחר. תשואה עודפת תתאפשר על ידי בניית תיק השקעות דינמי אשר מכיל מניות, אגרות חוב ועוד. תיק ההשקעות צריך להתאים למצב השוק, כלומר בעל התיק צריך להישאר עם היד על הדופק ולסנן את השינויים הרלוונטיים והמשמעותיים עבורו. נוסף על כך, אסור לו להתפתות לפעילות יתר מכיוון שביצוע עסקאות רבות מידי  יפריעו לכסף לעבוד. יצירת רווחים ממסחר תתאפשר על ידי ביצוע מסחר באופן שוטף, המסחר צריך להיות מבוסס על שיטות מקצועיות. במידה ותרשמו אל המכללה שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ובעלות ניסיון.                                       קורס שוק ההון או לימודי שוק ההון למתחילים יגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם בצורה משמעותית.

רוצים לעסוק במסחר ולהרוויח כספים ?

אצלנו במכללה ילמדו אתכם מרצים מקצועיים ומנוסים. כמו כן, כיתות הלימוד יהיו קטנות ויכילו מעט תלמידים. כך, יוכל כל תלמיד לקבל את מלוא תשומת הלב ולהתקדם בצורה טובה.                      אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה, המרצים המקצועיים, מגוון סגנונות המסחר, השיטות והטכניקות הנלמדות או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי לימודי שוק ההון, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דודו רוז


 


מאמרים נוספים מאת דודו רוז
 
לימודי בורסה – ללמוד, להבין ולהתחיל להשקיע בבורסה כמו שצריך
22/09/13 | שוק ההון
לימודי בורסה – רוצים להיות מקצוענים ? אם כן, בואו אל המכללה !

לימודי שוק ההון – מציאות, חלומות ודולרים – מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים ?
22/09/13 | בורסת ת"א
לימודי שוק ההון – כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במקום אחד

פתיחת חשבון מסחר - תמיד יש לאן לשאוף
13/08/13 | שוק ההון
פתיחת חשבון מסחר – מהשלמת הכנסה למקצוע

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימוד שוק ההון – ונתחיל מבראשית (כך מתחילים תמיד)
05/08/13 | שוק ההון
לימוד שוק ההון – כי כל דבר טוב נעשה בשלבים

לימודי שוק ההון –מה המטרה שלכם ?
23/07/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון – להרוויח ולהתקדם

בורסה אמריקאית – זירת מסחר בעלת אפשרויות נרחבות
21/07/13 | שוק ההון
בורסה אמריקאית – להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח

לימודי בורסה- יש לי דרך חדשה
28/05/13 | שוק ההון
לימודי בורסה- המחר אינו ידוע לנטי הייתה חברה גדולה לציוד משרדי. החברה תפקדה נהדר במשך לא מעט שנים אך לצערו של נטי, בשנת 2012 הגיע זמנו לפרוש. נטי פשט את הרגל, העובדים פוטרו והוא נכנס לדיכאון עמוק. החברה הייתה מרכז חייו, העובדים היו כמו משפחתו והוא הרגיש שמעכשיו לא יידע מה לעשות עם עצמו.

לימודי שוק ההון - תלמד כמו שצריך
16/05/13 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - עובדים ומרוויחים לא ניתן להשוות בין אדם אשר עוסק במסחר ללא ידע מוקדם ובין אדם אשר רכש השכלה בתחום.

לימודי שוק ההון- מיטיבים עם עולמך
26/12/12 | שוק ההון
לימודי שוק ההון - בואו תלמדו איך להרוויח לימודי שוק ההון יאפשרו לכם לרכוש כלים וידע רב. כלים אלו עשויים לעזור לכם להרוויח כספים רבים ושנות את כל רמת חייכם מהקצה אל הקצה. כמו כן, תוכלו בעזרת הלימודים לאפשר לעצמכם לרכוש מקצוע מכובד, מאתגר ורווי שינויים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI