דף הבית פיננסים וכספים משכנתא פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
chencosmetics- חן סלמה 14/07/13 |  צפיות: 3806

כדי להרגיש מטופחים באמת ולהשאיר רושם טוב על הסביבה שלנו, חשוב שנטפח את עצמנו.  אנשים רבים מסתפקים בטיפוח כללי ושוכחים או נמנעים מטיפוח המקומות שאינם גלויים לעיני הסביבה, מקומות אלו עשויים להיות כפות הרגליים בחורף, לפעמים גם כפות הידיים (יש אנשים שחושבים שלא שמים לב אליהן) ועוד. במצבים כאלו, עשויים רבים להשקיע בעיצוב השיער, בבחירת הביגוד המתאים והאופנתי, במריחת קרמים וביצוע טיפולי פנים, הסרת שפם, עיצוב גבות וכו' אך הם שוכחים לבצע טיפול פדיקור מניקור.

טיפול הפדיקור והמניקור תורם לטיפוח המראה החיצוני ולבריאות הציפורניים והעור. המניקור נועד לטפח את כף היד - הוא מסיר את העור היבש, מרכך את העור, גורם לו להיות נקי ומטופח ומטפח את הציפורניים. הפדיקור מטפח את כפות הרגליים אשר עובדות קשה במשך כל היום, הוא מרכך את העור, מנקה את הציפורניים ומשאיר אותן נקיות, בריאות ואסתטיות.

פדיקור מניקור – היום כולם הולכים אל מכון היופי

בעבר, היו מכוני היופי מלאים בנשים בלבד. רק הן דאגו ללכת אל המספרה ולבצע את הטיפולים השונים. היום נוהגים כולם ללכת אל מכוני היופי. טיפול הפדיקור, המניקור, בניית ציפורניים, מניקור Express, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, הסרת שפם, טיפולי פנים מגוונים כמו - טיפול נגד כתמים, טיפול נגד אקנה (פצעונים אשר מופיעים בדרך כלל על עור הפנים של בני נוער), טיפול נגד עור שמן ועוד, הינם טיפולים אשר מתאימים לקהל הרחב. לא צריך לחכות לאירוע יוצא דופן, מדובר על טיפוח שגרתי אשר ישפר את הופעתכם החיצונית ותחושתכם הפנימית.

אם החלטתם להגיע אל מכון היופי ולבצע את הטיפולים המגוונים, חשוב שתבחרו ללכת אל קוסמטיקאית מנוסה ומקצועית אשר תשפר את הופעתכם ולא תעשה לכם נזקים. אם תבואו למכון היופי בהוד השרון, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות.

המכון שייך לקוסמטיקאית מנוסה, חרוצה, בעלת יחסי אנושי מצוינים וגמישה בזמנים. כמו כן, הקוסמטיקאית הינה מסודרת, מעודכנת לגבי כל הטיפולים החדישים והמכשור המתקדם ביותר.

שירותי המכון המגוונים עומדים לשירותכם

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הקוסמטיקאית, שירותי המכון המגוונים כמו למשל - טיפולי הפנים אשר יגרמו לעור הפנים שלכם להיות רך וגמיש, טיפול פדיקור מניקור אשר יסייע למראה ולבריאות הציפורניים שלכם, הסרת שיער בשעווה אשר תגרום לעור גופכם להיות חלק ומושך, הסרת שפם, עיצוב גבות אשר יסדר את הגבות שלכם ויגרום לפניכם להיראות אסתטיות ונקיות ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרבה, סבלנות ונימוס. בואו אלינו וטפחו את עצמכם !


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chencosmetics- חן סלמה

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה
 
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא- להרגיש טוב יותר !

פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – לא רק לקראת הקיץ, אלא באופן שגרתי

בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?

פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
14/07/13 | משכנתא
פדיקור מניקור – נראה לכם שאפשר להסתיר ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI