דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
chencosmetics- חן סלמה 16/09/13 |  צפיות: 3249

במהלך השנים האחרונות, עבר תחום טיפוח הציפורניים שינויים רבים. כיום נוהגות נשים רבות ללכת אל מכוני היופי ולטפח את הציפורניים שלהן - להבליט, להדגיש, לצבוע, לחזק ולנקות. בניית ציפורניים למשל, מאפשרת לכל אחת (גם לנשים אשר סובלות מציפורניים חלשות וסדוקות), ליהנות מציפורניים יפות ואסתטיות. הטיפולים המגוונים מתבצעים בעזרת טכנולוגיה ומכשור חדיש ומתקדם ביותר.

קוסמטיקאית טובה ומקצועית, תוכל לעצב ולבנות את הציפורן בצורה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן רב. נוסף על כך, תוכל הקוסמטיקאית לקשט את הציפורניים, לבצע מילוי ציפורניים, לבנות ציפורניים בטבילה ועוד. אם החלטתן שאתן רוצות  לבצע את טיפול בניית הציפורניים, חשוב שתקפידו ללכת אל קוסמטיקאית מקצועית, מנוסה ובעלת חוש אסתטי משום שלא כל קוסמטיקאית יכולה לבצע את הבנייה בצורה מקצועית.

במהלך הבנייה, תתמקד הקוסמטיקאית בסוג הציפורן, האצבע כולה וברצונה של הלקוחה. בכדי לבצע את הבנייה המתאימה ביותר, תבדוק הקוסמטיקאית את מצב הציפורניים ותבצע מספר ניסויים עם כמה סוגי ציפורניים מלאכותיות. לאחר בחינה של מספר אופציות, יבחרו הקוסמטיקאית והלקוחה במראה המועדף. אז תבנה הקוסמטיקאית את הציפורן על כבי האצבע, תסדר, תקבע, תייבש ותקשט אותה.

בניית ציפורניים – מצב רוח טוב בגיל לא פשוט

כידוע, גיל ההתבגרות הוא אינו גיל פשוט – במהלך גיל ההתבגרות עולה רמת המתח והלחץ, ילדות רבות מוטרדות ממצבן החברתי, מהצלחתן בלימודים, חשות חוסר ביטחון בנוגע ליכולות שלהן, המראה החיצוני שלהן ועוד. במקרים רבים, גורם הלחץ לכסיסת ציפורניים. בכדי להתמודד עם כסיסת הציפורניים, חוסר הביטחון, התחושה הכללית ולהעלות את מצב הרוח המשתנה, תוכלו לקחת את הבנות שלכם אל מכון היופי. שם, יקבלו הבנות טיפול פדיקור מניקור, מניקור Express, מריחת ג'ל לק ועוד.

במידה וירצו הבנות לבצע את טיפול בניית הציפורניים, הן יוכלו לבחור בקו צעיר, חופשי ואסתטי. טיפוח הציפורניים בגיל מבוגר ובגיל צעיר הינו חשוב ביותר. מעבר למראה היפה והנעים, הטיפול יגרום לבחורה להרגיש טוב עם עצמה, היא תרגיש שהיא מטופחת, מושקעת ויפה.  התחושות החיוביות הללו יגרמו לעלייתו של הביטחון העצמי והתחושה הכללית תהיה הרבה יותר טובה משהייתה לפני הטיפול.

מעוניינות להגיע אל הקוסמטיקאית המנוסה ?

אם אתן מעוניינות לבצע את טיפולי הציפורניים אצל קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה, תוכלו להגיע אל המכון אשר נמצא בכפר סבא. במידה ותבחרו לבצע טיפול בניית ציפורניים, יראו כפות הידיים שלכם אסתטיות, יפות ועדינות. תוכלו לקחת לעצמכן יום כיף ולהגיע עם בתכן אל המכון. כך, תוכלו גם ליהנות מזמן איכות אחת עם השנייה וגם תהיו יפות יותר. תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם מכון היופי תחזור אליכן בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכן בנימוס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chencosmetics- חן סלמה

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה
 
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא- להרגיש טוב יותר !

פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – לא רק לקראת הקיץ, אלא באופן שגרתי

בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?

פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
14/07/13 | משכנתא
פדיקור מניקור – נראה לכם שאפשר להסתיר ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI