דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
chencosmetics- חן סלמה 29/07/13 |  צפיות: 3179

גם בחורף, גם בקיץ, אבל בעיקר בקיץ, חשוב לבצע טיפול פדיקור וטיפול מניקור.  סביר להניח שגם אתם, כמו אנשים רבים אחרים, רוצים להשאיר רושם טוב על האנשים אשר נמצאים מסביב ולא תוכלו להיות מטופחים לגמרי ללא טיפול פדיקור מניקור. המניקור נועד לטפח את כף היד. באמצעותו ניתן לטפל באצבעות וליהנות מעור רך, נקי וכמובן- מציפורניים יפות. כפות הידיים שלנו גלויות לכל וכאשר הן נראות נקיות ואסתטיות, הן משאירות רושם טוב על הסובבים. הפדיקור נועד לטפח את כפות הרגליים אשר עובדות קשה במשך היום. באמצעות הפדיקור, ניתן ליהנות מעור נקי, רך ומציפורניים יפות. חשוב לציין כי הטיפולים הללו מסייעים לבריאות העור, לבריאות הציפורניים ולתחושה הנעימה בגוף.

פדיקור מניקור -  המכון בהוד השרון

אם החלטתם שהגיע הזמן לבצע טיפולי יופי ולשפר את המראה החיצוני שלכם ואת התחושה הפנימית שלכם, חשוב שתקפידו ללכת אל קוסמטיקאית מקצועית ובעלת ניסיון. תוכלו למצוא קוסמטיקאית בהוד השרון, בתל אביב, בבאר שבע, ברמת גן ועוד. קוסמטיקאית טובה תהיה בחורה נחמדה, נעימה, בעלת יד טובה ומדויקת, ידע נרחב לגבי מגוון הטיפולים החדישים, המכשור הטכנולוגי החדיש ועוד. תוכלו לקבל מגוון טיפולי יופי אצל הקוסמטיקאית כמו למשל: בניית ציפורניים, מניקור Express, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה ועוד מגוון טיפולים נהדרים אשר יגרמו לכם להרגיש יפים, מושכים, צעירים ובריאים.

בניית הציפורניים תסייע לכן ליהנות מציפורניים מעוצבות, אסתטיות ומטופחות גם אם ביסודן הן חלשות וסדוקות. הבנייה מתמקדת בסוג הציפורן, מבנה הציפורן, מבנה האצבע כולה וטעמה האישי של הלקוחה. במכון היופי, תוכל הקוסמטיקאית לבדוק את ציפורני הלקוחה , לערוך ניסויים עם כמה סוגים של ציפורניים מלאכותיות ולהחליט יחד איתה על הסגנון המתאים ביותר. לאחר מכן, תבנה הקוסמטיקאית את הציפורן על כבי האצבע, תסדר, תייבש ותקשט אותה. מניקור ה- Express יתאים ללקוחות עסוקים במיוחד. הטיפול נמשך כ- 15 דקות בלבד והוא משאיר את כפות הידיים נקיות ואסתטיות, עיצוב הגבות ייצור מראה נקי ואסתטי, הסרת השיער בשעווה תגרום לגופכם להיות חלק ומושך ועוד.

רוצים לבצע טיפולים במכון היופי ? זה פשוט !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי מכון היופי, הקוסמטיקאית המקצועית, מגוון הטיפולים שניתן לקבל במכון כמו למשל: הסרת שפם, טיפולי פנים מגוונים (טיפולים לעור שמן, טיפולים נגד אקנה, טיפולי פילינג, טיפולים נגד כתמים וכו'), הסרת שיער בשעווה, מריחת ג'ל לק, טיפול פדיקור מניקור ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. אל תהססו, לאחר שתצאו מהמכון אתם תרגישו נפלא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 chencosmetics- חן סלמה

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה
 
קוסמטיקאית בכפר סבא – להעלות את הביטחון העצמי באמצעות הטיפוח החיצוני
קוסמטיקאית בכפר סבא- להרגיש טוב יותר !

פדיקור מניקור – שגרה בריאה בגוף בריא ואסתטי
פדיקור מניקור – לא רק לקראת הקיץ, אלא באופן שגרתי

בניית ציפורניים – מי הציפורן הכי יפה בעיר ?
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?
פדיקור מניקור – למה זה חשוב ?

פדיקור מניקור – ליופי ובריאות
14/07/13 | משכנתא
פדיקור מניקור – נראה לכם שאפשר להסתיר ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI