דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים כיצד לעצב את חדר הרחצה?
כיצד לעצב את חדר הרחצה?
ליעד רוזנברג 02/08/13 |  צפיות: 2560

כיצד לעצב את חדר הרחצה?

עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

בבואנו לעצב חדר רחצה יש תחילה להכיר היטב את הנתונים הפיזיים של החדר, שטחו, גודל פתחים, גובה התקרה ומיקומו בחלל הבית.

כמו כן, על מעצב פנים להכיר היטב את הלקוחות שאיתם הוא עובד את האופי והסגנון שלהם, הרגלי הרחצה והפונקציות השונות שהחדר ישמש. לדוגמא, האם חדר האמבטיה משמש ילדים או מבוגרים? האם חדר הרחצה משמש כמקום לאיפור או לטיפולי יופי שונים? האם אוהבים להתקלח באמבטיה מפנקת או שבני הבית עושים מקלחת זריזה? האם אזור הכביסה נמצא בחדר הרחצה (-אם כן יש לתכנן בקפידה כיצד להפריד בין השניים).

ישנה חשיבות רבה לאבזור נכון של חדר האמבטיה על מנת להשיג את האווירה הרצויה. מומלץ לאבזר את חדר הרחצה כך שהתחושה בו תהיה של חדר נקי ומזמין לרחצה. אריחי הקרמיקה, דקורים, כיורים, ארונות, אמבטיה, מקלחון, מראה ואפילו תמונות ישלימו את מראה חדר האמבטיה ליצירת חדר הרמוני ומושלם.

בתכנון חדר האמבטיה תפקידי כ מעצבת פנים בדרום הוא לחשוב בקפידה על מיקום הפונקציות השונות, להוציא לקבלנים תוכנית ביצוע, תוכנית נקודות חשמל, תוכניות פריסה ונגרות, ויחד עם הלקוחות לרכוש את האביזרים המתאימים על מנת להשיג את חדר האמבטיה המפנק, הפרטי והאינטימי עליו הם חולמים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליעד רוזנברג

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים - 052-8287245

www.home-designer.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג
 
עיצוב חדרים- כיצד?
מרבית האנשים מעדיפים להתכנס בביתם לאחר יום עבודה ולבלות בו עם כל בני המשפחה, כדי שהשהיה בבית תהיה נעימה, ארגונומית ומתוכננת נכון אנשים החלו לפנות למומחים בתחום עיצוב הבית ועיצוב חדרים.

עיצוב דירות יוקרה- כיצד?
כיצד להפוך דירה קיימת לדירה יוקרתית? האם בהכרח צריך לקנות דירת יוקרה חדשה מקבלן? מהי דירה יוקרתית? ומה הופך אותה לדירה יוקרתית?

תפקידיו של מעצב פנים
כיום יותר ויותר לקוחות מהמגזר הפרטי פונים למעצבי פנים כבר בשלבים הראשונים של תהליך הבניה והשיפוץ. במאמר זה אפרוט לכם את תפקידיו של מעצב הפנים בתהליך זה.

שיפוץ ועיצוב דירות- מתי כדאי?
ים בעלי הדירות המתלבטים האם לשפץ את הדירה שבבעלותם? חלקם מעדיפים לחסוך את הכסף ולמכור את הדירה AS IS, ללא כל שיפוץ, חלקם מחליטים על שיפוץ קוסמטי בלבד , ואחרים על שיפוץ אינטנסיבי.

שיפוץ ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
שיפוץ הבית הפרטי נובע משיקולים רבים, אך לכולם מכנה משותף אחד ליצור בית מרווח יותר, הרמוני יותר העונה על צרכיי הדיירים.

כיצד נשפץ ונעצב בתים פרטיים
החלטתם שהבית זקוק לשינוי ורענון, וכעת אתם עומדים בפני הדילמה איזה שיפוץ לעשות? האם לשבור קירות? ואיך בכלל נגשים לזה? לא מעט אנשים דוחים את השיפוץ מעצם המחשבה על אנשי המקצוע השונים שנכנסים לבית והבלגאן שנובע מזה, התיאום בן כולם והספק הגדול לגבי התוצאות.

עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

כיצד לעצב דירות קטנות?
עיצוב ותכנון נכון של חדרים קטנים יכול להגביר את תחושת המרחב ולאפשר לכם לאחסן לא מעט דברים בשטח יחסית קטן.

כיצד לעצב את חדר הרחצה?
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

טיפים לעיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI