דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
ליעד רוזנברג 03/08/13 |  צפיות: 2657

עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?

ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

במאה ה-20 עיצוב פנים הפך להיות תחום התמחות העוסק בתכנון, שינוי ועיצוב החללים הפנימיים, זאת מתוך ידיעה שישנה חשיבות רבה לשימת דגש על פרטי הפרטים בחלל הפנים אשר משפיע על איכות חיינו ומרחב המחיה שלנו.

אם כך, עיצוב פנים מתייחס לאדם בסביבתו הבנויה לצרכיו הפיזיים והנפשיים. יכולתו וכישרונו האומנותיים של מעצב פנים באים לידי ביטוי באמצעות הפרשנויות שהוא נותן לצרכיי הלקוח והבעיות התכנוניות ותרגומם לתוכניות עיצוב.

בעיצוב פנים ישנה התייחסות לפנים הבית לרבות מפתחים, תכנון החללים, נקודות חשמל, ריצוף וחיפויים, ריהוט, צבעים, חומרים ועוד. על כן מעצב הפנים נדרש להתמחות בתחומים רבים הקשורים לעיצוב- בניה, חומרי בניה, נגרות, חשמל ותאורה, ריהוט, צבע, טקסטיל ועוד.

* הקשר בן מעצב פנים ללקוח הינו קשר אינטימי בו מעצב פנים מכיר לעומק את הלקוחות, הצרכים שלהם והטעם האישי.

*  מעצב פנים מוכשר ידע למקסם את הפוטנציאל של החלל תוך התייחסות לעיצוב פנים מקורי המותאם לצרכיו של הלקוח, ולתקציב שמיועד לפרויקט.

*  כשהתקציב מוגבל מעצב פנים יעזור לתעדף על מנת שבסופו של התהליך הבית יהיה נעים, פרקטי ומעוצב.

* מעצב הפנים יורד לפרטים קטנים כגדולים ובכך מונע טעויות עתידיות שעלולות לצוץ במהלך הבניה או השיפוץ או שלאחריו.

* כחלק מהתמחותו של מעצב פנים והניסיון שלו הוא למד לשלב נכון את החומרים והצבעים על מנת שכל האלמנטים בבית ישתלבו בצורה הרמונית.

לסיכום הדברים, כאשר אתם נכנסים לתהליך של עיצוב בתים פרטיים ו עיצוב דירות כדאי לפנות למעצבת פנים על מנת שבסופו של תהליך הבית יהיה פרקטי, הרמוני ומעוצב.

נמאס לכם לחפש מעצבת פנים בדרום? טלפן עכשיו:

052-8287245- ליעד

www.home-designer.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליעד רוזנברג

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים - 052-8287245

www.home-designer.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג
 
עיצוב חדרים- כיצד?
מרבית האנשים מעדיפים להתכנס בביתם לאחר יום עבודה ולבלות בו עם כל בני המשפחה, כדי שהשהיה בבית תהיה נעימה, ארגונומית ומתוכננת נכון אנשים החלו לפנות למומחים בתחום עיצוב הבית ועיצוב חדרים.

עיצוב דירות יוקרה- כיצד?
כיצד להפוך דירה קיימת לדירה יוקרתית? האם בהכרח צריך לקנות דירת יוקרה חדשה מקבלן? מהי דירה יוקרתית? ומה הופך אותה לדירה יוקרתית?

תפקידיו של מעצב פנים
כיום יותר ויותר לקוחות מהמגזר הפרטי פונים למעצבי פנים כבר בשלבים הראשונים של תהליך הבניה והשיפוץ. במאמר זה אפרוט לכם את תפקידיו של מעצב הפנים בתהליך זה.

שיפוץ ועיצוב דירות- מתי כדאי?
ים בעלי הדירות המתלבטים האם לשפץ את הדירה שבבעלותם? חלקם מעדיפים לחסוך את הכסף ולמכור את הדירה AS IS, ללא כל שיפוץ, חלקם מחליטים על שיפוץ קוסמטי בלבד , ואחרים על שיפוץ אינטנסיבי.

שיפוץ ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
שיפוץ הבית הפרטי נובע משיקולים רבים, אך לכולם מכנה משותף אחד ליצור בית מרווח יותר, הרמוני יותר העונה על צרכיי הדיירים.

כיצד נשפץ ונעצב בתים פרטיים
החלטתם שהבית זקוק לשינוי ורענון, וכעת אתם עומדים בפני הדילמה איזה שיפוץ לעשות? האם לשבור קירות? ואיך בכלל נגשים לזה? לא מעט אנשים דוחים את השיפוץ מעצם המחשבה על אנשי המקצוע השונים שנכנסים לבית והבלגאן שנובע מזה, התיאום בן כולם והספק הגדול לגבי התוצאות.

עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

כיצד לעצב דירות קטנות?
עיצוב ותכנון נכון של חדרים קטנים יכול להגביר את תחושת המרחב ולאפשר לכם לאחסן לא מעט דברים בשטח יחסית קטן.

כיצד לעצב את חדר הרחצה?
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

טיפים לעיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI