דף הבית פיננסים וכספים נדל"ן חני הורוביץ על קבוצות הרכישה - ממה צריך להזהר?
חני הורוביץ על קבוצות הרכישה - ממה צריך להזהר?
חני הורוביץ 10/10/13 |  צפיות: 3768


קבוצת רכישה הפכה לא מכבר לחלופה מקובלת לרכישת דירה חדשה מקבלן. בין הסיבות הנפוצות שבגינן אנשים מצטרפים לקבוצות הרכישה ניתן למצוא סיבות כלכליות, איכות חיים וכן היבטים תכנוניים – הנדסיים

מחיר – קבוצת רכישה מוצלחת יכולה להוזיל את עלות הדירה באופן משמעותי. ההערכות נעות בין 20 ל-30 למטה ממחיר השוק של דירה זהה מקבלן.

שכנים – בחלק ניכר מקבוצות הרכישה יש לחברי הקבוצה אפשרות לדעת מראש מי יהיו השכנים העתידיים. כך ניתן להשיג איכות חיים משופרת.

עיצוב – בדומה לפרויקטים של בנייה עצמית (שנפוצים בבניה צמודת קרקע, למשל), גם לקבוצות רכישה אפשרות אמיתית להשפיע על העיצוב הפנים של הדירות ועל העיצוב החיצוני של המבנה. מעבר לעיצוב, קיימת גם השפעה ניכרת על בחירה באיכות החומרים ועל סטנדרט הבנייה.

למרות היתרונות המשמעותיים, לפני ההצטרפות לקבוצת רכישה, חשוב לדעת היטב למה נכנסים וממה צריך להיזהר.

ידע זה כוח

גם בקבוצת רכישה, הכלל שאומר "ידע זה כוח" שריר וקיים. ככל שיודעים יותר, כך ניתן למנוע בעיות ומשברים עתידיים.

קבוצה לרכישת קרקע – בניגוד למה שסבורים אנשים רבים, קבוצת רכישה אמיתית מבוססת לא על רכישה של דירה, אלא על רכישה של קרקע, שבחלק מן המקרים מבוצעת על ידי יזמים, דוגמת קבוצת הורוביץ יוכלמן. רק כאשר מדובר בעסקה כזאת, שבה פרויקט הבנייה מבוצע באופן נפרד לחלוטין ורק לאחר השלמת רכישת השטח, מגולמת הטבה כלכלית אמיתית. אם רשויות המיסים מגלות שלא מדובר בקבוצת רכישה אותנטית כזאת, עשויים לחול על הפרויקט שיעורי מס גבוהים משמעותית ולהפחית במידה רבה את הכדאיות הכלכלית.

ניהול עצמי או מקצועי – קבוצות רכישה יכולות לנהל את התהליך מתחילתו ועד סופו באופן עצמאי או לבחור בניהול מקצועי, למשל על ידי יזם. אם בחורים בניהול עצמאי, הפרויקט עלול להימשך יותר זמן ורבים יותר הסיכויים לקשיים מנהליים וביורוקרטיים. מאידך, אם מדובר בניהול מקצועי, צריך לקחת בחשבון שהדבר כרוך בעלות נוספת.

מנגנון לפיתרון חילוק דעות – כבר בשלב של התארגנות קבוצת הרכישה מומלץ לתת את הדעת על חילוקי דעות צפויים בין חברי הקבוצה. אי לכך, כדאי לנהל דיונים אודות מוקדי חיכוך אפשריים מוקדם ככל האפשר. בין היתר כדאי לתת את הדעת על האפשרות שבה חבר קבוצה מוכר את זכותו בנכס לפני השלמת הבנייה, חילוקי דעות ביחס לאיזו דירה מקבל כל אחד, אי הסכמות בנוגע לדרך פעולה של הקבלן ועוד.

קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן מתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטיםלמגורים ולהשקעה, מרכזים מסחריים ומגדלי  משרדים יוקרתיים, במיקומיםהמבוקשים ביותר.  
בין הפרויקטים המוצלחים שקבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלותחני הורוביץ וזאב יוכלמן כבר הובילה וביצעה ניתן למצוא בנייני בוטיק, לצדמגדלי דירות מפוארים .
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאביוכלמן נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הבולטות בשוק המקומי, בזכות צוות מיומן,מנוסה ואמין המלווה את הלקוח עד לקבלת המפתח
השילוב של יכולות הייזום,בד בבד עם המחויבות למצוינות בלתי מתפשרת בתכנון וביצוע, באים לידי ביטויבכל הפרויקטים הייחודים של קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאביוכלמן המתאפיינים במחירים אטרקטיביים, מבלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים.       
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן בונה כיום למעלה מ- 720 יחידות דיור בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד ש"ח.
צרו קשר לפרטים נוספים - 9189*
או:
מנחם בגין 52, בית סונול, ת"א.
טל': 03-6099938
פקס: 03-6099937
אימייל: [email protected]


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חני הורוביץ

קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן מתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים ולהשקעה, מרכזים מסחריים ומגדלי  משרדים יוקרתיים, במיקומים המבוקשים ביותר. 
בין הפרויקטים המוצלחים שקבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן כבר הובילה וביצעה ניתן למצוא בנייני בוטיק, לצד מגדלי דירות מפוארים .
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן הבולטות בשוק המקומי, בזכות צוות מיומן, מנוסה ואמין המלווה את הלקוח עד לקבלת המפתח
השילוב של יכולות הייזום, בד בבד עם המחויבות למצוינות בלתי מתפשרת בתכנון וביצוע, באים לידי ביטוי בכל הפרויקטים הייחודים של קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן המתאפיינים במחירים אטרקטיביים, מבלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים.         
קבוצת הורוביץ יוכלמן בבעלות חני הורוביץ וזאב יוכלמן בונה כיום למעלה מ- 720 יחידות דיור בהיקף של למעלה מ-2 מיליארד ש"ח.

צרו קשר לפרטים נוספים:
טלפון: 072-3311942
כתובת: בזל 50 הרצליה.
פקס: 03-6099937
אימייל: [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת חני הורוביץ
 
חני הורביץ - השפעות הסביבה על מחירי הדירות
21/03/14 | נדל"ן
מהם הגורמים המשפיעים על מחירי הדירות והביקוש עבורן?

האם כדאי לקנות דירה במרכז לצורך השקעה? - חני הורביץ
12/12/13 | נדל"ן
רכישת דירה להשקעה הוא מהלך שמומחים רבים ממליצים עליו בשל התשואות הגבוהות שמבטיחות השקעות הנדל"ן. במיוחד כאשר מדובר על דירות חדשות במרכז הארץ ובמיוחד אם אלה דירות הממוקמות בשכונות מבוקשות מאוד, החזר ההשקעה מובטח. לפניכם חמש סיבות נוספות לרכישת דירה חדשה במרכז למטרת ההשקעה, הניתנות לכם מקבוצת הורוביץ יוכלמן, בניהולם של חני הורוביץ וזאב יוכלמן.

קבוצת הורוביץ-יוכלמן על סוגיית המיסוי במסגרת קבוצת רכישה
10/11/13 | נדל"ן
אם בעבר, הדעה הרווחת הייתה כי קבוצות רכישה הן תופעה חולפת, מבחן המציאות בהחלט מעיד אחרת. הסיבה לכך היא פשוטה. רכישת דירה באמצעות קבוצת רכישה היא הרבה יותר משתלמת כלכלית ולא בכדי.

חני הורוביץ על קבוצות הרכישה - ממה צריך להזהר?
10/10/13 | נדל"ן
קבוצת רכישה הפכה לא מכבר לחלופה מקובלת לרכישת דירה חדשה מקבלן. בין הסיבות הנפוצות שבגינן אנשים מצטרפים לקבוצות הרכישה ניתן למצוא סיבות כלכליות, איכות חיים וכן היבטים תכנוניים – הנדסיים

רכישת דירה באמצעות קבוצת רכישה - חני הורוביץ
29/08/13 | נדל"ן
לרכישת דירה באמצעות קבוצת רכישה יש לא מעט יתרונות, דוגמת היכולת לבחור את השכנים. מי שנכווה בעברו משכנים לא "סימפטיים" בלשון המעטה, מודע ליתרון האדיר שבדבר. יתרון נוסף הוא היכולת לתכנן את דירת החלומות, שכן בניגוד לרכישת דירה "מוכנה" מקבלן או רכישת דירה מיד שנייה, שגם אם נעשה בה שיפוץ, עדיין ישנם יסודות ומגבלות שלא ניתן להתגבר עליהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI