דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין מה הם משחקים ברשת?
מה הם משחקים ברשת?
אבי נושנוש 19/12/13 |  צפיות: 12850

בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה.
כל סוג אחד של משחקים מכיל בתוכו מאגר משחקים מקטגוריות וג'אנרים אחרים, לדוגמה ב-משחקים ברשת יש סוגי משחקים כמו משחקי בנות, משחקי מירוץ, משחקי יריות ועוד.
במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".
קודם כל בוא נפתח בשאלת פתיחה של המאמר, "למה המשחקים האילו נקראים משחקים ברשת?" והתשובה לכך ממש פשוטה.
משחקים אילו נקראים משחקים ברשת משום שאת המשחקים האילו משחקים בתוך אתר משחקים שנמצא בתוך רשת האינטרנט.
משאלה אחת לשאלה אחרת חשובה לא פחות "מה זה משחק רשת?".
הרבה חושבים שמשחק רשת הוא משחק פשוט, זול, ללא שום השקעה ובעיקר משעמם, וזה ממש לא נכון, משחק רשת הוא לא אף אחד מהדברים שחשבתם.
משחק רשת הוא סוג של משחק מחשב אשר משחקים דרך רשת מחשבים. המשחק יכול להתקיים על גבי רשת האינטרנט, הרשת המקומית או טכנולגיה מקבילה.
קיימים סוגים שונים של משחקים ברשת לדוגמה: משחקי בנות, משחקי יריות, משחקי מירוץ ועוד, אך בסיס המשחק הוא שהמשחק מתקיים ברשת ללא שום צורך בהורדה או התקנה של תוכנה.
משחקים ברשת מפותחים על ידי שפות תכנות ובדרך כלל גם על ידי תוכנות פלאש למינהם שמשמשים בתור גרפיקה למשחקים.
לאחר שכבר הבנו "מה הם משחקים ברשת?" נעבור לשאלה חשובה אחרת "אפה אני יכול למצוא משחקים ברשת?" והתשובה לכך תלויה בקורא המאמר.
כמו שכבר הבנתם יש סוגים רבים של משחקים ברשת כמו: משחקי בנות, משחקי חשיבה, משחקי אסטרטגיה ועוד.
משום שיש כל כך הרבה סוגים של משחקים נפתחים המון אתרים המכילים משחקים ברשת, אך רק של סוג אחד של משחקים.
אבל אני מצאתי פתרון לבעיה זאת, מצאתי אתר המכיל מאגר עצום של משחקים ברשת מכל סוגי המשחקים אשר ניתן לשחק ברשת האינטרנט בחינם ללא שום הורדה או התקנה של תוכנה.
האתר נקרא "Frix - משחקים ברשת". האתר מעוצב במיוחד עבור נוחות המשתמש, המשחקים מחולקים לקטגוריות וישנו גם אפשרות חיפוש על מנת שיהיה למשתמש יותר קל לחפש את המשחקים שהוא אוהב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי נושנוש


 


מאמרים נוספים מאת אבי נושנוש
 
משחקים לילדים
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת. יש המון סוגים של משחקי רשת שמתאימים לילדים, לכל המשחקים יש משחקיות קלה מאוד להבנה ולמשחק.

משחקי מרוץ
משחקי מרוץ (משחקי מרוצים) הם משחקים שבדרך כלל הם סימולציה של נהיגה ברכב מרוצים וצריכים לבצע מרוץ נגד כמה שחקנים שהמחשב מפעיל אותם.

ילדים, מבוגרים ומשחקים ברשת
מבוגרים, כמו הילדים, יכולים לשחק במשחקים שונים ברשת, במחשב ובקונסולות - אין בדבר בושה כלל וכלל. משחקים וירטואליים משפרים את רמת החשיבה והן את רמת הביצוע והריכוז.

מה הם משחקים ברשת?
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI