דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים ילדים, מבוגרים ומשחקים ברשת
ילדים, מבוגרים ומשחקים ברשת
אבי נושנוש 02/01/14 |  צפיות: 13098
מהי האסוציאציה המיידית שקופצת בראשכם כאשר אומרים לכם את המילה משחקים? לחלקכם היא תהיה ילדים, נוער, משחקי מחשב וכדומה, אך בוודאי תתפלאו לגלות שמשחקים, ובעיקר משחקים ברשת, לא נועדו אך ורק לילדים ונוער, אלא גם למבוגרים - מבוגרים, כשמם כן הם - בוגרים, אך כל מבוגר רוצה לחזור לעבר הילדותי שלו - הדבר יכול להתבצע באמצעות משחקים וירטואליים. משחקים ברשת הם אינם דבר רע למבוגרים, להיפך - כמו שהם יכולים לפתח את חשיבתם של הילדים, כך להרחיב את אופקיהם של המבוגרים.

כיום, בעידן הטכנולוגיה הגדול, מבוגרים רבים משחקים במשחקי רשת, משחקי מחשב ומשחקי קונסולות שונים - אין בכך בושה כלל וכלל, הרי כל מבוגר צריך הנאה ופינה להעביר בה את הזמן. ובכן, משחקים וירטואליים הם דרך נהדרת להעביר את הזמן. קיימים משחקים רבים המיועדים למבוגרים, מסוגיהם - משחקי יריות, משחקי חשיבה מתוחכמים יותר ואפילו מבחני חשיבה שונים.

אם חשבתם שעולם המשחקים נועד אך ורק לילדים ונוער - אתם טועים. גם למבוגרים מותר לשחק במשחקים, הרי אף אחד לא קבע גיל מקסימלי/מינימלי למשחקים ברשת. אמנם חברות ואתרים רבים למשחקים וירטואליים נותנות תחושה שהמשחקים שלהם מיועדים לילדים, אך זוהי השקפתם האישית - ברור מאליו שגם מבוגרים, גם נוער וגם ילדים יכולים לשחק במשחקי מחשב ומשחקים וירטואליים. כמו-כן, משחקי ה-און-ליין יכולים להיות אפילו יותר מהנים למבוגרים, מאשר לילדים, וזאת מכיוון שמבוגרים יודעים כיצד לתקשר ולתפקד עם משתמש שמשחק בעולם ולווא דווקא בארץ.

אולם, עולם הילדים מגלה סקרנות יתרה מאשר המבוגרים - ילדים, כאמור, הם סקרנים מאוד ומחפשים הנאה וכיף בכל מקום, לכן הם עשויים להתמצא בצורה טובה ונכונה יותר באתרי משחקים ובמשחקים עצמם - משחקי פיתוח חשיבה יכולים להיות מהנים ומאתגרים הן למבוגרים והן לילדים, אך סבירות גבוהה שהילדים הם אלו שהתמצאו במשחקים אלו יותר מאשר מבוגרים.

לסיום, מבוגרים - אל תתביישו לשחק במשחקי מחשב ובמשחקים ברשת. משחקים אלו יכולים לפתח את חשיבתכם בדיוק כמו לילדים, וכמובן לגרום לכם להנאה ולהעביר את זמנכם בצורה מהירה ומהנה יותר (כמובן אם אין לכם עבודה ועיסוקים אחרים). תיהנו משלל משחקים ברשת - גם למבוגרים וגם לילדים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי נושנוש


 


מאמרים נוספים מאת אבי נושנוש
 
משחקים לילדים
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת. יש המון סוגים של משחקי רשת שמתאימים לילדים, לכל המשחקים יש משחקיות קלה מאוד להבנה ולמשחק.

משחקי מרוץ
משחקי מרוץ (משחקי מרוצים) הם משחקים שבדרך כלל הם סימולציה של נהיגה ברכב מרוצים וצריכים לבצע מרוץ נגד כמה שחקנים שהמחשב מפעיל אותם.

ילדים, מבוגרים ומשחקים ברשת
מבוגרים, כמו הילדים, יכולים לשחק במשחקים שונים ברשת, במחשב ובקונסולות - אין בדבר בושה כלל וכלל. משחקים וירטואליים משפרים את רמת החשיבה והן את רמת הביצוע והריכוז.

מה הם משחקים ברשת?
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI