דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי הטיפים הכי חשובים להצלחה בבגרות במתמטיקה
הטיפים הכי חשובים להצלחה בבגרות במתמטיקה
בוגי אוני 06/01/14 |  צפיות: 13713

אין כל ספק כי בגרות במתמטיקה היא אחת הבגרויות החשובות ביותר. הציון מהווה פרמטר משמעותי בעת קבלה ללימודים גבוהים. קיימות פקולטות אשר דורשות ציון מתמטיקה גבוה ביותר ברמה של 4 או 5 יחידות. אלו אשר אינם מחזיקים בציון מתמטיקה גבוה מספיק, מתבקשים לחזור שוב על מבחן הבגרות במטרה לשפרו. אם אתם עומדים כעת בפני הבגרות במתמטיקה, דעו כי מדובר במבחן בעל משמעות לעתידכם המקצועי. השקיעו מאמצים היום ותוכלו לקצור את הפירות בעתיד.

עצות שימושיות במהלך הלימודים

הכנה נכונה לקראת מבחני בגרות במתמטיקה היא שתבטיח את הצלחתכם במבחן. בניגוד לבגרויות אחרות, המתמטיקה אינה מתבססת על שינון חומר, אלא על הבנה. אלו אשר מעוניינים להצליח במבחן, מתבקשים להכיר את כל התרגילים, הנוסחאות ולהבין את התהליכים. הקפידו לפתור מבחר תרגילים תוך חקירת הדרך אשר מובילה אל התוצאה. לא ניתן יהיה להצליח בבגרות ללא הבנה מעמיקה של המתמטיקה מאחורי כל תרגיל ותרגיל.

במטרה להתכונן נכון אל הבחינה, יש צורך במורה בעל ניסיון אשר מכיר היטב את חומר הלימוד לבגרות. שימו לב, בכל שנה התכנים לבחינה משתנים מעט, הקפידו להתעדכן בהתאם. אלו אשר מבקשים לשפר את ציון הבגרות מהתיכון או להשלים יחידות נוספות, יוכלו למצוא קורסי הכנה לבגרות במתמטיקה. הקורסים הללו מספקים הכנה יסודית. אך הם גם דורשים השקעה רבה ולא מעט מאמץ. בכדי להצליח לקבל ציון גבוה בבחינה של 4 או 5 יחידות לימוד, יש להקדיש שעות רבות ללימוד ותרגול החומר.

עצות שימושיות להכנת לבגרות במתמטיקה

1. אל תוותרו לעצמכם על תרגילים או נושאים קשים. דווקא את הנושאים הללו כדאי יהיה לתרגל ולפתח.

2. התחילו בהכנות לבחינה מספר חודשים לפני המועד שנקבע. פריסת הלימודים תאפשר לכם לעבור על כל הנושאים בצורה יסודית ולהגיע אל יום הבחינה מוכנים ורגועים.

3. ציון בגרות של 4 או 5 יחידות במתמטיקה מזכה אתכם בבונוסים בעת ההרשמה ללימודים גבוהים. שימו לב, לעתים ציון גבוה ברמה של 4 יחידות ישרת אתכם טוב יותר מציון נמוך ברמה של 5 יחידות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בוגי אוני


 


מאמרים נוספים מאת בוגי אוני
 
מרתונים לקראת הבגרות במתמטיקה
לאחר שלמדנו את כל הנושאים שיש לדעת בבגרות במתמטיקה עלינו לפתור עשרות ומאות תרגילים ברמה של בחינת בגרות.

הטיפים הכי חשובים להצלחה בבגרות במתמטיקה
אין כל ספק כי בגרות במתמטיקה היא אחת הבגרויות החשובות ביותר. הציון מהווה פרמטר משמעותי בעת קבלה ללימודים גבוהים. קיימות פקולטות אשר דורשות ציון מתמטיקה גבוה ביותר ברמה של 4 או 5 יחידות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI