דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט איך בוחרים די ג'יי לאירוע מאת: Jammin' dj's (ג'אמן די ג'ייז)
איך בוחרים די ג'יי לאירוע מאת: Jammin' dj's (ג'אמן די ג'ייז)
רמי עמר 07/01/14 |  צפיות: 9902

איך בוחרים די ג'יי לאירוע מאת:  Jammin' dj's (ג'אמן די ג'ייז)

קודם כל לפני הכול יש לחפש מישהו שכבר מכיר את הבחור ולשאול ,

אם זה צלמים או אנשים אחרים בתעשיית האירועים , למשל אם אתה מכיר צלם אירועים באיזור חדרה והאירוע שלך מתקיים באיזור תשאל אותו אם הוא מכיר די ג'יי טוב או לפחות את מי לא לקחת כדי שלא תיפול על איזה תקליטן אירועים לא משהו.

דבר שני יש לבדוק האם הציוד תקליטנות שלו מעודכן והאם ספריית המוזיקה שלו רחבה מספיק , אחרי שהגעתם לפגישה עם התקליטן תוודאו שאתם מודיעים לו את סוגי המוזיקה המועדפים עליכם ואף לספר לו קצת על הקהל שיהיה באירוע כדי שיוכל להבין בדיוק איזה מוזיקה לנגן וגם להגיד לו אם יש סירטונים באירוע שיכין את עצמו לעניין הזה.

גם יש לספר לו אם האירוע מתקיים בחוץ או בפנים כדי שיוכל להערך בהתאם.במהלך האירוע תשתדלו לבקש מה שבראש שלכם מהדי ג'יי ותזכרו להגיד לו שאם אתם רוצים שיר או אורח שלכם רוצה שיר שלא "ינפנף" אותו בעדינות כי בכל זאת אתם משלמים לו שינגן לכם מה שאתם רוצים.

כל תקליטן לחתונות או די ג'יי לחתונה שתקחו כדי לסכם מראש איתו על סכום ועל אופן התשלום ולעשות ישיבת מוזיקה איתו , כל די ג'יי שמכבד את עצמו נותן ללקוחותיו את האפשרות לפני האירוע לבקש שירים נבחרים בהם הם מעונינים שתשמיע במהלך האירוע.

חשוב לציין שהכי חשוב בתקליטן לאירועים ,או די ג'יי לאירועים איך שלא תקראו לזה , זה האנושיות החיבור המהיר לקהל , קריאת הקהל והתאמת המוזיקה אליו , למשל אם אתה באירוע בו רוב הקהל מעדות המזרח אז צריך להיות ברור לך איזה מוזיקה אתה שם או לפחות תשאל לפני האירוע מאיזה עדה הקהל שלך , חשוב גם להתעדכן באולם שבו את נמצא מי הרב מלצרים ומי מנהל האירוע מכוון שבתור די ג'יי אתה חייב להיות מתואם עם האנשים הללו,

נכון שדי ג'יי לחתונה עבר הרבה טלאות עד שהגיע לעשות חתונות וכבר יש לו דרך ארוכה מאחוריו אבל עדיין צריך לדעת למצוא את האדם הנכון , כי כל די ג'יי או תקליטן לחתונה שתמצאו יעשו בסופו של דבר את (בערך) אותו הדבר , מה שמייחד תקליטן כזה מאחר הוא האנושיות החדשנות וההשקעה בעיבודים בלעדיים ובלוק נכון וייצוגי.

אז אחרי שבחרתם תקליטן לחתונה או תקליטן לבר מצווה או אפילו תקליטן ליום הולדת של הבן שלכם תדעו , תמיד טוב ללכת עם הבן אדם שאתם הכי מתחברים אליו שהכי עושה לכם את זה  ושנראה לכם הכי מגניב וזורם .

מזל טוב ובהצלחה .  Jammin' dj's מוזיקה לפני הכול


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי עמר


 


מאמרים נוספים מאת רמי עמר
 
די ג'יי האיש החשוב ביותר באירוע שלכם
די ג'יי יש תפקיד מכריע גם בזיכרון שנשאר מהאירוע וזה עוד סיבה לחשיבותו. לכל אירוע צריך להתאים את ה-DJ שלו, הן מבחינת טעם אישי של בעלי האירוע וכמובן מבחינת הקהל המיועד.

איך בוחרים די ג'יי לאירוע מאת: Jammin' dj's (ג'אמן די ג'ייז)
Jammin' Dj's אם הלכתם לשמחות ונהנתם זה כי הדי ג'יי היה פשוט טוב ואהבתם את הסטים .. אז כאן אנחנו זורקים סטים שלמים מאירועים שכבר היינו בהם כי אנחנו לא משתמשים באותו הסט פעמיים (תבדקו אותנו) אז...אם אתם צריכים די ג'יי לאירוע וואלה אנחנו האנשים בשבילכם , יוצרים לכם מוזיקה מאפס לפי הטעם שלכם , עם עיבודים מיוחדים ... כן שמעתם נכון עיבודים מיוחדים לאירוע שלכם בלבד!

אודות צילום רגעים
06/01/14 | צילום
אחת האהבות הגדולות בחיי היא הצילום שעושים באהבה - הדבר ניכר בתוצאות. אתהרומן שלי עם הצילום התחלתי כבר בלימודיי בקאמרה אובסקורה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI