דף הבית חינוך ולימודים חינוך ילדים מדים אחידים לבית הספר - בעד ונגד
מדים אחידים לבית הספר - בעד ונגד
שיר גנץ 18/03/14 |  צפיות: 4056

עוד מעט החופש הגדול מסתיים וילדינו יחזרו לספסל בית הספר. לחלקם זו תהיה כבר רוטינה מוכרת ופחות מאיימת, ולחלקם זו תהיה הפעם הראשונה בה יחוו את ראשית דרכם במערכת בית הספר. אין ספק שגם למנוסים שבילדינו חווית הכניסה לבית הספר ולמסגרת מחייבת בעלת זכויות וחובות היא אינה פשוטה וצריכה להיעשות בהדרגה. ילדינו הם עולם ומלואו בעלי רקע משפחתי שונה ומגוון, ואף יכולות קוגניטיביות שונות. על מנת לגרום לאחידות בקרב תלמידים והרגשת מחויבות כלפי בית הספר, אחד הדברים שניתן לעשות הוא להלבישם במדי לבוש אחידים.

בבתי ספר פרטיים בחוץ לארץ מדים שכאלו אף מאופיינים בחליפה ובעניבה. בישראל מזג האוויר החמים מחייב לבוש קצת יותר אוורירי ונעים. יותר ויותר מוסדות לימוד מחייבים בשנים האחרונות את תלמידיהם על שמירה מוקפדת על אופן לבוש הולם האוסר על כפכפים, גופיות, מכנסיים קצרים. מנגד, חולצת בית הספר נהייתה בשנים האחרונות לפריט לבוש מחייב עבור תלמידים ותלמידות מבתי ספר יסודי ועד תיכונים. חולצות בית הספר עם סמל המוסד הם תוצאה של זלזול מתמשך כלפי מערכת בית הספר וכבוד המורה בשנים האחרונות. על אף ראיית תלמידים רבים בחיוב האפנתי החדש כמאיים ומלחיץ, לרבים מהם זוהי דווקא הקלה. ההתלבטות של מה ללבוש בבוקר כבר אינה קיימת. בית הספר כבר אינו מקום חברתי בכדי "לראות ולהיראות". הוא מוסד לימודים מכובד וככזה, יש לשמרו גם בצורת לבוש הולמת.

בשנים האחרונות אפנת חולצות בית הספר נהייתה כבר שם דבר במערכת החינוך. מוסדות חינוך רבים הבינו שגיוון זו כבר לא מילה גסה. כיום ניתן למצוא חולצות רבות בצבעים שונים, במספר גדלים, בשלל גזרות ואף מבדים שונים. כיום בתקופת "החזרה לבית הספר" חולצות בית ספר הן מצרך אפנתי מבוקש מאוד, לצד תיקים וקלמרים. חברת חולצות הגליל מציעה לכם ההורים והתלמידים להיכנס לחנותנו וליהנות ממגוון חולצות ואף להזמין את חלקם בהתאמה אישית בצירוף שם העיר ולוגו בית הספר. החולצות שלנו עברו תהליך בקרת איכות קפדני המונע התכווצויות, ויכולת שמירה על צבע נקי ויפה גם לאחר פעולות כיבוס רבות.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שיר גנץ


 


מאמרים נוספים מאת שיר גנץ
 
האם המעביד צריך לממן ביגוד לעובדים ?
ברוב מקומות העבודה אין צורך להגיע בלבוש מיוחד. לרוב העובדים בוחרים לבד את האופנה תוך התחשבות בסטנדרטים ברורים. אך במקומות עבודה מסויימים המעביד דורש לבוש מסויים, לפעמים הוא יקר, לפעמים צריך להיות אחיד ובמקרים מסויימים אף חלק בלתי נפרד מהמשימות שעל העובד לבצע. האם המעביד צריך לשלם על כך ?

מדים אחידים לבית הספר - בעד ונגד
מדים לבית הספר אינם שכיחים בישראל, עם זאת, ישנם בתי ספר המבקשים מהתלמידים להגיע בלבוש אחיד וזאת מכמה סיבות. בחו"ל, הדבר נפוץ יותר, אך פה בארץ הדבר עדיין מעורר סערה בבתי ספר רבים

חולצות אמריקאיות חוזרות לאופנה
11/07/13 | אופנה
חולצות אמריקאיות הן מתנה נפלאה לילדים, לנוער ולמוגרים כאחד אשר רוצים להתחדש במלתחה צעירה ורעננה. עם שרוול ¾ ובד 100% כותנה, מובטחת לכם חווית אופנה ונוחות באיכות הגבוהה ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI