דף הבית קניות וצרכנות צרכנות כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
יהודה שמש 06/04/15 |  צפיות: 4389

 

כאשר אנשים מבקשים להיעזר בשירותי הובלות באשדוד וברחבי הארץ, אפשר לצפות לכך שהשירות יהיה כמובן יעיל ומהיר - שכן זה לא מסובך כל כך להרים ארגזים ולהוביל אותם לדירת היעד. אולם, מה קורה כאשר אתם מבקשים להעביר גם את הפסנתר בבית שלכם? אז כמובן יש אתגר מסוים. הפסנתר הוא כלי נגינה גדול וכבד, אך גם רגיש ועדין מאד וכל תזוזה קלה עלולה להרוס אותו. ברור כי הובלת פסנתרים דורש מהמובילים של חברת הובלות באשדוד דיוק ומקצועיות ברמה אחרת - אז איך ההובלה מתבצעת?

הובלת פסנתרים בכמה שלבים

● עיטוף והגנה על הפסנתר - בשלב הראשון, יש לעטוף את הפסנתר היטב. המשמעות היא בעצם כיסוי של הפסנתר בשכבות הגנה, כדי שגם במקרה של פגיעה קטנה חו"ח - הוא עדיין יהיה מוגן היטב. זה כול לעיטוף בין השאר בסוגים שונים וגם בנייר בועות ואפילו בקרטונים. יוצרים כמה שכבות הגנה לפסנתר - וכך הוא מוגן כמה שיותר, ואפשר להתחיל בהובלה.

● הובלה בחדר המדרגות - דרך אחת היא לבצע הובלת פסנתרים דרך חדר המדרגות או דרך המעלית. זוהי אפשרות שחברת הובלות באשדוד תמליץ עליה אם חדר המדרגות הוא גדול, מרווח ומואר. במקרים אלו, אם הפסנתר מועלה למעלה במדרגות, יש לקחת בחשבון שהמחיר יעלה, ככל שהקומה תהיה גבוה היותר (עם זאת, במידה והפסנתר מובל במעלית הקומה לא תשפיע על המחיר).

● הובלה בעזרת מנוף - דרך נוספת שבה חברת הובלות באשדוד תוכל להוביל את הפסנתר שלכם היא באמצעות מנוף. הובלות המנוף מיועדות למקרים שבהם חדר המדרגות ו/או המעלית לא מספיק גדולים ומרווחים להובלת הפסנתר - ואז רותמים את הפסנתר למנוף מיוחד והוא מוכנס דרך החלון בסלון. יש לציין שמשתמשים בטכניקה זו גם לצורך הורדת הפסנתר מהדירה שאתם עוזבים.

לפנות תמיד לשירות מקצועי

כפי ששמתם לב, לא כל אחד יכול לבצע את הובלות הפסנתרים, וזה דורש מיומנות גבוהה במיוחד. לכן, מומלץ לפנות רק לחברת הובלות שאתם סומכים עליה - כדי שההובלה תסתיים בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יהודה שמש


 


מאמרים נוספים מאת יהודה שמש
 
שמירה על כללי בטיחות בזמן העבודה עם מנוף הרמה
25/10/15 | שיפוצים
אין שום צל של ספק כי העבודה עם מנוף הרמה יכולה להגשים שורה ארוכה מאד של מטרות - בהובלות, באתרי בניה, בהקמת במות, בטעינה ופרקיה של מכולות, בהורדה של ציוד כבד מתוך כלי רכב מסחריים....

על החשיבות של חברת אבטחה בהגנה מפני פריצות של האקרים
25/10/15 | צרכנות
לכאורה, כאשר אנו מדברים על אבטחת ארגון, הרי שיש כאן אבטחה בשני רבים שונים. אבטחה מסוג אחד נוגעת לאבטחה פיזית על משרדי הארגון עצמם - עבור אבטחה זו נפנה אל חברת אבטחה שתספק לנו מאבטחים חמושים, ואלו יגנו על המתחם ויפקחו עין לאורך שעות היום והלילה. הרובד השני הוא של הגנה על המידע שנמצא בתוך העסק עצמו מפני האקרים. אולם, מיהם המומחים שנפנה אליהם כדי לקבל את ההגנה הראויה? התשובה היא שגם כאן - פונים אל חברת אבטחה!

פתרונות יישור שיניים שונים
25/10/15 | רפואה
שיניים ישרות משפרות את הדימוי העצמי ומקלות על אכילה ודיבור. ניתן לבחור בין פתרונות שונים כדי ליישר את השיניים ובין היתר רצוי להכיר את היתרונות של יישור שיניים שקוף

4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
מערכת מולטמדיה לרכב הינו דבר אינו זול, לכן אספנו לכם דברים שאתם חייבים לבדוק

כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
06/04/15 | צרכנות
אשר אנשים מבקשים להיעזר בשירותי הובלות באשדוד וברחבי הארץ, אפשר לצפות לכך שהשירות יהיה כמובן.....

כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
05/04/15 | תעשייה
לשיטת הבניה שאנו עומדים לחשוף בפניכם, קוראים בניה מהירה. שיטה זו קיבלה את שמה, משום שבאופן טבעי..........

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפרקט המושלם
כך תדעו לבחור את הפרקט הנכון

רשת צל בגני משחקים וחשיבותה עבור הילדים
11/03/15 | צרכנות
קרני שמש עלולות להזיק ולגרום לבעיות בריאותיות עקב חשיפה רבה, ילדים קטנים יותר רגישים לקרני השמש וחשוב מאוד לספק קירוי בזמן שהם משחקים.

סימנים להחלפת גז במיזוג האוויר ברכב
במדינתנו החמה יש ערך עליון למיזוג תקין באוטו

חובת בדיקות תקופתיות למטפים
מטפים הם דבר חשוב שיכול להציל חיים, עם זאת חשוב לערוך להם בדיקות תקופתיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI