דף הבית עסקים תעשייה כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
יהודה שמש 05/04/15 |  צפיות: 6441

לשיטת הבניה שאנו עומדים לחשוף בפניכם, קוראים בניה מהירה. שיטה זו קיבלה את שמה, משום שבאופן טבעי, משך ההקמה שלה הוא קצר למדי. לשם ההשוואה, אם מבנה רגיל יכול לקחת כמה שנים להקים - הרי שאת המבנה שמוקם בבניה המהירה, ייקח בממוצע כחודשיים-שלושה להקים, כולל שלבי התכנון שבדרך. זה ללא ספק מרשים במיוחד - אז איך זה אפשרי? בכדי להבין את המהירות, כדאי להכיר פשוט את השלבים.

אז מהם שלבי העבודה?

1. התכנון - קודם כל, כמו כל מבנה, מתחילים לתכנן. יושבים עם אדריכל ועם מהנדס בניין, אשר מתמחים בנושא של בניה מהירה, ויחד איתם מתכננים את המבנה. יש כמובן התחשבות בסוג המבנה (לשימוש פרטי, עסקי, ציבורי וכו'), בשטח הקיים, בצרכים השונים, בתקציב, ועוד.

2. בניה - בשיטה של בניה מהירה לא בונים באתר הבניה עצמו. למעשה, אין ממש אתר בניה. במקום זה, הבניה כולה נעשית במפעלי ובשטחי החברה שעוסקת בתחום. משתמשים בחומרים איכותיים אך קלים כמו למשל מתכות מגולוונות למיניהן, גבס, ועוד חומרים - וכך יוצרים במתחם הרחוק את הריצוף, את הקירות, את הגג, וכיו"ב. לרוב, בשטח הנ"ל גם מבצעים את החיבורים בין חלקי הבית, ולו באופן חלקי, אם לא מלא כמובן.

3. הובלה ומיקום - לאחר מכן, מובילים את המבנה כפי שהוא ישירות לאתר הבניה - ומניחים אותו ישירות. אם כל החלקים עוד לא חוברו - מחברים אותם במקום, ומדובר לרוב על עניין של ימי עבודה בודדים, אם לא פחות מכך. מבצעים כמובן חיבור של המבנה החדש לכל התשתיות במקום כולל חשמל, מים, ביוב וכיו"ב - ויוצאים לדרך!

ולכן זה קצר כל כך

כי שאתם רואים, השלבים של בניה מהירה נראים מהירים ואף מועטים. זה יכול להסביר לכם למה הבניה הזו קיבלה את שמה ולמה זה מאפיין אותה כל כך - כשבמקביל, לא מתפשרים לרגע על האיכות של המבנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יהודה שמש


 


מאמרים נוספים מאת יהודה שמש
 
שמירה על כללי בטיחות בזמן העבודה עם מנוף הרמה
25/10/15 | שיפוצים
אין שום צל של ספק כי העבודה עם מנוף הרמה יכולה להגשים שורה ארוכה מאד של מטרות - בהובלות, באתרי בניה, בהקמת במות, בטעינה ופרקיה של מכולות, בהורדה של ציוד כבד מתוך כלי רכב מסחריים....

על החשיבות של חברת אבטחה בהגנה מפני פריצות של האקרים
25/10/15 | צרכנות
לכאורה, כאשר אנו מדברים על אבטחת ארגון, הרי שיש כאן אבטחה בשני רבים שונים. אבטחה מסוג אחד נוגעת לאבטחה פיזית על משרדי הארגון עצמם - עבור אבטחה זו נפנה אל חברת אבטחה שתספק לנו מאבטחים חמושים, ואלו יגנו על המתחם ויפקחו עין לאורך שעות היום והלילה. הרובד השני הוא של הגנה על המידע שנמצא בתוך העסק עצמו מפני האקרים. אולם, מיהם המומחים שנפנה אליהם כדי לקבל את ההגנה הראויה? התשובה היא שגם כאן - פונים אל חברת אבטחה!

פתרונות יישור שיניים שונים
25/10/15 | רפואה
שיניים ישרות משפרות את הדימוי העצמי ומקלות על אכילה ודיבור. ניתן לבחור בין פתרונות שונים כדי ליישר את השיניים ובין היתר רצוי להכיר את היתרונות של יישור שיניים שקוף

4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
מערכת מולטמדיה לרכב הינו דבר אינו זול, לכן אספנו לכם דברים שאתם חייבים לבדוק

כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
06/04/15 | צרכנות
אשר אנשים מבקשים להיעזר בשירותי הובלות באשדוד וברחבי הארץ, אפשר לצפות לכך שהשירות יהיה כמובן.....

כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
05/04/15 | תעשייה
לשיטת הבניה שאנו עומדים לחשוף בפניכם, קוראים בניה מהירה. שיטה זו קיבלה את שמה, משום שבאופן טבעי..........

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפרקט המושלם
כך תדעו לבחור את הפרקט הנכון

רשת צל בגני משחקים וחשיבותה עבור הילדים
11/03/15 | צרכנות
קרני שמש עלולות להזיק ולגרום לבעיות בריאותיות עקב חשיפה רבה, ילדים קטנים יותר רגישים לקרני השמש וחשוב מאוד לספק קירוי בזמן שהם משחקים.

סימנים להחלפת גז במיזוג האוויר ברכב
במדינתנו החמה יש ערך עליון למיזוג תקין באוטו

חובת בדיקות תקופתיות למטפים
מטפים הם דבר חשוב שיכול להציל חיים, עם זאת חשוב לערוך להם בדיקות תקופתיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI