דף הבית עבודה וקריירה עובד מעביד יום כיף לחברות
יום כיף לחברות
דאב זר אביב 20/09/15 |  צפיות: 3186

יום כיף לחברות - צ'ופר כייפי לעובדים

לכל עובד מגיע להתפנק לפחות פעם אחת בשנה. יום כיף לחברות הוא הזדמנות עבור בעלי עסקים לתגמל ולצ'פר את העובדים על ההשקעה שלהם במשך כל השנה.

מדי יום מגיעים העובדים לעבודה, הם משקיעים, חושבים על דרכים לבצע את המשימות בדרך היעילה והטובה ביותר, הרבה פעמים הם יוצאים מהמשרד בשעות מאוחרות ולפעמים אפילו עובדים מהבית.

כדי שיום הכיף יהיה מוצלח ויישאר בזיכרון של המשתתפים כדאי לעשות ביום הזה משהו ששובר את השגרה באופן דרסטי. משמע, לקום מהכיסא המשרדי, לצאת אל מחוץ לכותלי הבניין ולזוז, לזוז, לזוז – כמה שיותר. יום כיף לחברות זה המקום להזיז את הגוף ולעסוק בפעילות אתגרית מהנה.

זה מדוע במסגרת יום הכיף משתלבות היטב פעילויות כמו פיינטבול, משחקי חברה אקטיביים, טיפוס קירות, קארטינג פדאלים, טיולי טרקטורונים, תחרויות ירי, משחקי ניווט, מסלולי הישרדות ועוד הרבה פעילויות ברוח ספורטיבית.

אחרי שכולם כבר עייפים ומרוצים, הפינאלה מושלם בשביל יום כיף לחברות יהיה ארוחה טעימה במתכונת של פיקניק, על האש או קייטרינג בחיק הטבע.

חברות להפקת יום כיף לחברות

כדי להבטיח שיום הכיף יהיה ברמה גבוהה יש לפנות לחברות שמתמחות בהפקת ימי כיף לחברות. אלו יוכלו לספק מגוון פתרונות מקיפים ומבחר אפשרויות שונות לשילוב של פעילויות בתוך יום הגיבוש. 

המיקום בשביל יום כיף לחברות יכול להיות פארק אתגרים כלשהו ברחבי הארץ, או לחילופין, אפשר לבחור מיקום ניטראלי בחורשה, ביער או בפארק לאומי כלשהו. חברות המפיקות ימי כיף לעובדים הרבה פעמים מספקים שירותים שבמסגרתם מדריכי החברה מגיעים עם שלל הציוד הנחוץ אל מקום האירוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דאב זר אביב


 


מאמרים נוספים מאת דאב זר אביב
 
לחגוג בר מצווה קצת אחרת
בימים אלו לחגוג בר מצווה הפך להיות משימה לא פשוטה להורים, יש לסגור כ"כ הרבה דברים לפני היום הגדול וגם מבחינה כלכלית, פיזית ונפשית זה יכול להיות מאוד לא קל. המון הורים נכנסים למינוס לאחר הוצאות כ"כ גדולות ואצלינו באדרנלין בשטח, אפשר לחגוג קצת אחרת, חגיגת בר מצווה בסגנון אתגרי, עם פעילויות שוות, שכל משתתף יוכל ליהנות ולחגוג כפי שצריך.

יום כיף לחברות
לכל עובד מגיע להתפנק לפחות פעם אחת בשנה. יום כיף לחברות הוא הזדמנות עבור בעלי עסקים לתגמל ולצ'פר את העובדים על ההשקעה שלהם במשך כל השנה.

ימי גיבוש מאורגנים
08/03/15 | אטרקציות
חברות ובתי עסק בדרך כלל ימי גיבוש מאורגנים לעובדים אחת לשנה. זו ההזדמנות של עובדי החברה לפרוק מטחים, לצאת מהשגרה, ליצור חברויות חדשות בין עובדי החברה ולחזק קשרי ידידות קיימים. מאחר שיחסי ידידות טובים בין העובדים תורמים לגיבוש כללי של כלל עובדי המשרד ולכן גם מגבירים את היכולת של העובדים לתפקד כצוות, לימי גיבוש מאורגנים תפקיד חשוב ותרומה רבה להתנהלותה של החברה לאורך כל השנה.

ימי הולדת לילדים
ארגון ימי הולדת לילדים דורש מחשבה רבה מההורים. הילדים רוצים מסיבת יום הולדת אליה יוכלו להזמין את כל בני כיתתם. ביום המיוחד בחייהם הם רוצים להרגיש במרכז וחשוב להם מאוד איזה מפעיל יגיע למסיבה ואיזו פעילות מחכה להם ולחבריהם.

הפעלות יום הולדת לגיל 9
בגיל 9 הילדים כבר מספיק בוגרים כדי לרצות מסיבת יום הולדת יוצאת דופן – כזאת שתדרוש מהם השתתפות אקטיבית יותר מבעבר (כאשר הסתפקו בליצן או קוסם שהציג בפניהם מופע והילדים ישבו על הרצפה בסלון וצפו בו).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI