דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר תכנית פנסיה בהתאמה מלאה
תכנית פנסיה בהתאמה מלאה
אבי 30/10/16 |  צפיות: 11541

מי מאתנו לא היה רוצה הכנסה חודשית עבור כל החיים? ובכן יש להניח שלא ניתן למצוא ידיים מורמות. עם זאת כיצד ניתן להשיג זאת? ובכן מצד אחד התשובה מאוד פשוטה- ע"י פנייה אל קרן פנסיה איכותית שפועלת תחת חברת ביטוח בעלת רזומה חיובי. עם זאת, כיצד ניתן לדעת שאכן מדובר בתוכנית המתאימה ביותר ושהתשואות אכן יהיו משתלמות והתשלום יהיה מינימלי? ובכן פה יש להשקיע מעט בטרם בוחרים את חברת הביטוח, אך לאחר שמשווים שקיפות, רזומה וותק, ניתן להיות בטוחים שגם אתם מצטרפים אל סיפור הצלחה.

הכנסה לצד הגנה

לאחר שבוחרים את חברת הביטוח האידאלית, יש להירגע ולהבין שאתם מתחילים לדאוג לעתיד שלכם, ניתן לדעת שבבוא היום כאשר תתבקשו לצאת לפנסיה, אתם תצאו עם תחושת ביטחון ורוגע, כיוון שתהיו צפויים לקבל באופן קבוע תשלום חודשי למשך כל ימי חייכם. מכאן ככול שתקדימו לחסוך (ולו להשקיע בתוכנית קופת גמל), כך המשכורת החודשית העתידית שלכם תהיה יותר גבוהה. עוד טוב לדעת שקרן פנסיה אינה רק אידאלית עבור העתיד, אלא גם עבור היום יום, ולו כיוון שהיא מבטיחה הגנה, כך שאם תאבדו את כושר העבודה, עדיין תקבלו הכנסה קבועה, ובנוסף גם תיתכן פנסיית שאירים שתינתן למשפחה במקרה של פטירה.

מהו מסלול אידאלי

גם אם אתם מרוויחים מעל הממוצע וגם אם אתם מרוויחים מתחת לממוצע, עדיין ניתן להיות רגועים שתימצא תוכנית פנסיה אידאלית עבורכם. מכאן שניתן לדעת שכל עוד פונים אל חברה מקצועית, היא כבר תפנה אתכם אל עבר קרן הפנסיה המתאימה ביותר. כמו כן טוב לדעת שפנסיה אינה מיועדת רק עבור שכירים, אלא גם עבור עצמאיים. עם זאת בין שתי הסיטואציות ניתן למצוא לא מעט הבדלים. במה דברים אמורים? ובכן בעוד שאצל שכיר החיסכון מורכב הן מההפקדה של השכיר והן מההפקדה של המעסיק, הרי שכאשר מדובר בעצמאי, הרי שרק הוא מפקיד.

שני מסלולים עיקריים

באופן כללי נציין שכיום יש שני סוגי פנסיה שניתן להצטרף אליהם. סוג ראשון הנו "קרן פנסיה חדשה מקיפה" ואילו הסוג השני הנו "קרן פנסיה כללית". הסוג הראשון מעניק שכר חודשי בעת יציאה לפנסיה, לצד ביטוח עבור מוות או אובדן כושר עבודה, ואילו הסוג השני פותח דלת לשחק עם הסכום, כלומר להגדיל אותו. אם גם אתם מבקשים לדעת באיזה סוג נכון יהיה לבחור, מוטב שתעברו על הנתונים הבאים: תשואות, יציבות, גמישות והתאמה לנתונים הכלכליים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI