דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר סקי באיטליה
סקי באיטליה
נורית בן חורין 21/09/09 |  צפיות: 2750

איטליה בורכה במדרונות ומסלולים איכותיים ושלג משובח. אתרי הסקי במדינה מגוונים ומעניקים חוויה מרתקת לגולשים בכל הרמות.
מעבר לכך, האירוח האיטלקי הידידותי והאוכל האיטלקי האיכותי מקפיצים את חופשת הסקי שלכם בכמה דרגות ומעניקים לו נופך של איטליה המסורתית.
באיטליה תמצאו אנשים חמים על רקע עמקים מושלגים - קר מבחוץ, חם מבפנים...

חופשת סקי באיטליה

באיטליה אתרים מאתגרים ומקסימים בו זמנית שיספקו לכם חופשת סקי מרתקת.
איטליה תכבוש אתכם מהרגע שתגיעו אליה- מצעי שלג אינסופיים, עמקים מרהיבים ומגוון מסלולים מרשימים.
חופשת סקי באיטליה יכולה להתאים לכל אחד ואחת מכם- אם לחופשה זוגית רומנטית, אם לאתגר ספורטיבי ואם למשפחות עם ילדים. מעבר לכך, חבילות סקי באיטליה גם מתאימות לכל כיס מפני שיש אתרי סקי זולים יותר ויוקרתיים יותר. בקיצור, באיטליה יש הכל מהכל.

חבילות סקי באיטליה

חבילות סקי באיטליה הן אטרקטיביות במיוחד בשל הגיוון הרב במחירים ובמקומות הנופש במדינה. אתרי הסקי באיטליה מתוחזקים תחת סטנדרטיים גבוהים מאוד ועיירות הסקי באיטליה מקבלות בברכה גולשים רבים מדי שנה.
כמו כן, חבילות הסקי באיטליה הן יחסית גמישות ויש מבחר רב כך שתוכלו למצוא בקלות חבילה המתאימה בדיוק למה שאתם מחפשים.

אתרי סקי באיטליה
באיטליה יש לא מעט אתרי סקי מבוקשים ואנו בדיזנהאוז נמליץ לכם על חמישה אתרים מהמרשימים שבמדינה: פאסו טונלה passo tonale, ואל גרדנה Val Gardena, ססטרייר Sestriere , מדונה די קמפיליו Madonna di Campiglio, צ'רביניה Cervinia.

סקי בפאסו טונלה passo tonale
פאסו טונלה נמצאת בגובה רב (ליתר דיוק- הכי גבוה) בעמק השמש שבהרי הדולמיטים. האתר המושלג נהנה גם כמובן מימי שמש רבים, שילוב מצוין שהופך אותו לאחד מאתרי הסקי הפופולאריים ביותר באיטליה ובאירופה בכלל.

סקי ואל גרדנה Val Gardena
ואל גרדנה נמצא במרכז הרי הדולמיטים והוא נחשב לאחד מאתרי הסקי הגדולים בעולם. כמו כן הוא הוכתר ע"י רבים כאחד מהאתרים היפים בעולם עם נוף מרהיב של הדולמיטים. באתר יש מסלולים רבים ברמות קושי שונות ועל כן מתאים גם למשפחות עם ילדים.

סקי בצ'רביניה Cervinia
צ'רביניה הינו אתר הסקי הגבוה ביותר באיטליה ואחד מהמפורסמים באיטליה, בין היתר מפני שמסלולי הגלישה שלו מגיעים עד לגבול עם שוויץ. מעבר לכך, משטחי השלג באתר נחשבים למשובחים ביותר בעולם.

סקי בססטרייר Sestriere
ססטרייר נמצאת קרוב לצרפת והיא נחשבת לאתר סקי איכותי בעל שם עולמי. בשנת 2006 התקיימה בעיירה אולימפיאדת הסקי ובהשקעה לא מעטה של כסף הוקם בה הכפר האולימפי עבור הספורטאים.

סקי במדונה די קמפיליו Madonna di Campiglio
מדונה די קמפיליו הינו אחד מהאתרים המטופחים והיוקרתיים ביותר באיטליה כאשר הוא מספק מגוון הרפתקאות משוכללות ומסלולים ארוכים. מדרוני האתר המאתגרים מושכים אליו גולשים מכל העולם וכן גם תחרויות סנובורד מפורסמות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורית בן חורין


 


מאמרים נוספים מאת נורית בן חורין
 
מלונות בלונדון
14/02/10 | בתי מלון
החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?

חופשה בלונדון
לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם. בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.

חופשה בברצלונה
ברצלונה הנה בירת קטלוניה והיא ממוקמת בצפון מזרח ספרד. משחקי האולימפיאדה שנערכו בברצלונה בשנת 2004 הפיחו בה רוח חדשה ושידרגו אותה למרכז תיירות מן החשובים באירופה.

סקי באנדורה
תכירו את הנסיכה הצחורה של ענף הסקי: נסיכות אנדורה הקסומה.
אנדורה הקטנה שוכנת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד וצרפת. השפה הרשמית בנסיכות היא קטלאנית אך מדברים בה גם צרפתית וספרדית.


סקי בבולגריה
בשנים האחרונות הפכה בולגריה ליעד מועדף על חובבי הסקי בכלל וגולשי סנובוארד בפרט. אתרי הסקי בבולגריה קטנים יותר מהאתרים במערב אירופה אך כפי שגולשים רבים גילו לאחרונה, הגודל לא כל כך משנה...

סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה נחשב למשובח באירופה מכיוון שהוא משלב מספר אלמנטים מנצחים: קשת רחבה של מסלולים בכל הרמות, נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים במיוחד.

סקי באוסטריה
הסקי באוסטריה הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר במדינה המושלגת. בשנים האחרונות אוסטריה שדרגה את אתרי הסקי שלה – הקימה פארקים חדשים, החליפה רכבלים והרחיבה את המסלולים.

סקי בצרפת
החל משנות ה-60' צרפת מהווה יעד מועדף לחופשת סקי חלומית של גולשים מכל קצוות תבל.

חופשות מפנקות באתרי ספא
בשנים האחרונות חלה עליה בביקושים לאתרי ספא באירופה. גם הישראלים נהנים מסגולות המרפא של אתרים אלה ומדי שנה אלפי ישראלים נופשים באתרי ספא ברחבי העולם.

סקי באיטליה
בשנים החולפות איטליה הפכה ליעד מועדף על חובבי הסקי, רבים מתאהבים בחוויית הסקי הצבעונית באיטליה ושבים וחוזרים אליה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI