דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר חופשות מפנקות באתרי ספא
חופשות מפנקות באתרי ספא
נורית בן חורין 21/09/09 |  צפיות: 2671

אתרי ספא הם בדרך כלל היעדים הפופולאריים ביותר לנופש בעונת החורף. אמנם כשחושבים על חופשה חושבים באופן אוטומטי על חוף שטוף שמש אך גם בחורף ישנו מגוון של מקומות שיפנקו אתכם לא פחות (ויש שיאמרו אף יותר).

אתרי ספא בחורף

דווקא בעונת החורף ובייחוד כשקר בחוץ, מי לא היה רוצה לטבול בג'קוזי חם, להירגע בסאונה וליהנות מעיסויים חלומיים. שדרוג של השוקו החם מתחת לשמיכת פוך כשבחוץ מעבר לחלון מטפטפות טיפות הגשם. דמיינו בעיני רוחכם את אווירת הרוגע כאשר מתייחסים אליכם כאל מלכים ומסביבכם בליל ריחות מטריפים של שמנים אתריים ונרות ריחניים. בכל הנוגע לפינוק האולטימטיבי, החורף באתרי הספא הוא ההזדמנות המושלמת.


להירגע באתרי ספא

רבים החוזרים מנופש באתר ספא מתארים אותו כגן עדן עלי אדמות, מקום שמימי שמאפשר לך לעצור את הזמן - פשוט לקחת פסק זמן מהחיים היומיומיים ולשכוח את הדאגות.

ישנם אנשים המחפשים בחופשתם פעילות אקסטרימית רווית סכנות וישנם אנשים שבשבילם חופשה זה להירגע. אם אתם שייכים לסוג השני, אז הסכנה או אזהרה היחידה שיש לנו בשבילכם היא שלא קל לעזוב אתר ספא ולהתחיל לחזור לחיים השגרתיים...

אבל תמיד אפשר לחזור...

חופשת ספא

לחופשת ספא מאפיינים ספציפיים המייחדים אותה מכל סוגי החופשות.
חופשה רגילה אורכת שבוע בממוצע והיא כוללת הרבה הליכות, נסיעות וביקורים במקומות שונים. חופשת ספא היא בדרך כלל ממושכת יותר - כשבועיים-שלושה ורוב הזמן נמצאים באותו מקום שמספק 24 שעות את כל הצרכים - כולל אוכל ובידור.

סוגי אתרי ספא

לכל אתר ספא ישנן סגולות שונות וכל אתר מציע מבחר רחב של שלל טיפולים ופינוקים בהם הוא מתמחה.

רובנו מבקרים באתרי הספא המסורתיים המציעים עיסויים שונים, ארומתרפיה, טיפולים קוסמטיים, טיפול באבנים חמות, טווינא, דיקור ועוד. ראוי לציין כי ישנם גם מקומות ייחודיים הפועלים כאתרי ספא בריאותיים והם מציעים טיפולים בריאותיים לניקוי רעלים, הקלה על לחץ דם, סיוע למערכת העיכול ועוד.

מעבר לכך, אתרי ספא השתכללו בשנים האחרונות וכעת מציעים מבחר של תכניות ייחודיות המותאמות למטרות שונות. בין הטיפולים השונים ניתן למצוא תוכניות למנהלים, תוכניות לזוגות, תוכניות להפחתת משקל ועוד.

אתם מוזמנים להתנסות בחופשה אידיאלית באתרי ספא. צפו לאווירה שלווה, פינוק מסביב לשעון והרבה רגעים של רוגע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורית בן חורין


 


מאמרים נוספים מאת נורית בן חורין
 
מלונות בלונדון
14/02/10 | בתי מלון
החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?

חופשה בלונדון
לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם. בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.

חופשה בברצלונה
ברצלונה הנה בירת קטלוניה והיא ממוקמת בצפון מזרח ספרד. משחקי האולימפיאדה שנערכו בברצלונה בשנת 2004 הפיחו בה רוח חדשה ושידרגו אותה למרכז תיירות מן החשובים באירופה.

סקי באנדורה
תכירו את הנסיכה הצחורה של ענף הסקי: נסיכות אנדורה הקסומה.
אנדורה הקטנה שוכנת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד וצרפת. השפה הרשמית בנסיכות היא קטלאנית אך מדברים בה גם צרפתית וספרדית.


סקי בבולגריה
בשנים האחרונות הפכה בולגריה ליעד מועדף על חובבי הסקי בכלל וגולשי סנובוארד בפרט. אתרי הסקי בבולגריה קטנים יותר מהאתרים במערב אירופה אך כפי שגולשים רבים גילו לאחרונה, הגודל לא כל כך משנה...

סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה נחשב למשובח באירופה מכיוון שהוא משלב מספר אלמנטים מנצחים: קשת רחבה של מסלולים בכל הרמות, נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים במיוחד.

סקי באוסטריה
הסקי באוסטריה הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר במדינה המושלגת. בשנים האחרונות אוסטריה שדרגה את אתרי הסקי שלה – הקימה פארקים חדשים, החליפה רכבלים והרחיבה את המסלולים.

סקי בצרפת
החל משנות ה-60' צרפת מהווה יעד מועדף לחופשת סקי חלומית של גולשים מכל קצוות תבל.

חופשות מפנקות באתרי ספא
בשנים האחרונות חלה עליה בביקושים לאתרי ספא באירופה. גם הישראלים נהנים מסגולות המרפא של אתרים אלה ומדי שנה אלפי ישראלים נופשים באתרי ספא ברחבי העולם.

סקי באיטליה
בשנים החולפות איטליה הפכה ליעד מועדף על חובבי הסקי, רבים מתאהבים בחוויית הסקי הצבעונית באיטליה ושבים וחוזרים אליה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI