דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה
נורית בן חורין 29/09/09 |  צפיות: 2347

באתרי סקי בצ'כיה יוכלו ליהנות בו זמנית גם הגולשים הוותיקים שבינינו שכבר "ראו הכל ועשו הכל" וכן גם גולשים מתחילים העושים את צעדיהם הראשונים בשלג.

בתוך כל מגוון המסלולים ניתן ליהנות גם ממבחר רחב של חבילות סקי בצ'כיה המתאימות לכל כיס.

סגולה נוספת המייחדת את אתרי הסקי בצ'כיה נוגעת לשלג האיכותי שיורד בכמויות רבות מאוד באתרים (אפילו לפני ואחרי העונה).

חופשת סקי בצ'כיה

בצ'כיה מסלולים מאתגרים לצד מסלולים מעודנים כך שחופשת סקי בצ'כיה יכולה להתאים לכל גולש בכל רמה.

מעבר למסלולים, חופשת סקי בצ'כיה מציעה שלל אטרקציות נוספות בדמות גלישת לילה מדליקה, מטעמים קולינריים צ'כיים שיעטפו אתכם בכל מקום וכמובן  תרבות אפרה סקי שאין כמוה. חיי הלילה יקפיצו אתכם בין מבחר מועדונים, דיסקוטקים ומקומות בילוי.

בצ'כיה אתר הסקי הגדול והפופולארי ביותר הוא שפינדלרוב מילן Spindleruv myln ולא בכדי. אליפויות אירופה וכן אליפויות עולם שונות בגלישה בוחרות להתארח באתר איכותי זה מדי שנה. המסלולים באתר מתוחזקים תחת סטנדרטים גבוהים כאשר החן הטבעי של האזור כולו יהפוך את חופשת הסקי שלכם בצ'כיה לחוויה בלתי נשכחת.

חבילות סקי בצ'כיה

חבילות סקי בצ'כיה נחשבות לאידיאליות בעיקר בשל הגמישות שלהן לצד היתרונות הרבים שמקבלים בכלל בתרבות הסקי בצ'כיה.

חבילות סקי בצ'כיה כוללות גם בתי מלון וגם בתי דירות בעלויות לא גבוהות וכן ישנן לא מעט אופציות גם לחופשות קצרות. לגולשים המחפשים חבילות סקי בצ'כיה מפנקות, באזור שוכנים גם בתי מלון יוקרתיים עם מתקני ספא, בריכות ומגלשות, כך שניתן להתאים חבילות סקי גם למשפחות עם ילדים.

מעבר לכך, ראוי לציין כי בשפינלדרוב מילן נמצא בית הספר לגלישה הטוב ביותר בצ'כיה הכולל מדריכים ישראלים.

אתרי סקי בצ'כיה

בצ'כיה תמצאו מגוון אתרי סקי נהדרים וכפי שציינו מקודם אתר הסקי האיכותי ביותר הוא שפינדלרוב מילן Spindleruv myln.

שפינדלרוב מילן  Spindleruv myln

בשפינדלרוב ישנו בית ספר עבור הגולשים המתחילים וגם מסלולים תחרותיים למקצוענים. העיירה מרהיבה ביופייה והיא שוכנת במרכזו של שמורת טבע . בעיר ישנם מוקדי בילוי רבים - מסעדות, ברים ומועדונים וכן גם מרכז ספא ענק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורית בן חורין


 


מאמרים נוספים מאת נורית בן חורין
 
מלונות בלונדון
14/02/10 | בתי מלון
החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?

חופשה בלונדון
לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם. בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.

חופשה בברצלונה
ברצלונה הנה בירת קטלוניה והיא ממוקמת בצפון מזרח ספרד. משחקי האולימפיאדה שנערכו בברצלונה בשנת 2004 הפיחו בה רוח חדשה ושידרגו אותה למרכז תיירות מן החשובים באירופה.

סקי באנדורה
תכירו את הנסיכה הצחורה של ענף הסקי: נסיכות אנדורה הקסומה.
אנדורה הקטנה שוכנת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד וצרפת. השפה הרשמית בנסיכות היא קטלאנית אך מדברים בה גם צרפתית וספרדית.


סקי בבולגריה
בשנים האחרונות הפכה בולגריה ליעד מועדף על חובבי הסקי בכלל וגולשי סנובוארד בפרט. אתרי הסקי בבולגריה קטנים יותר מהאתרים במערב אירופה אך כפי שגולשים רבים גילו לאחרונה, הגודל לא כל כך משנה...

סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה נחשב למשובח באירופה מכיוון שהוא משלב מספר אלמנטים מנצחים: קשת רחבה של מסלולים בכל הרמות, נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים במיוחד.

סקי באוסטריה
הסקי באוסטריה הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר במדינה המושלגת. בשנים האחרונות אוסטריה שדרגה את אתרי הסקי שלה – הקימה פארקים חדשים, החליפה רכבלים והרחיבה את המסלולים.

סקי בצרפת
החל משנות ה-60' צרפת מהווה יעד מועדף לחופשת סקי חלומית של גולשים מכל קצוות תבל.

חופשות מפנקות באתרי ספא
בשנים האחרונות חלה עליה בביקושים לאתרי ספא באירופה. גם הישראלים נהנים מסגולות המרפא של אתרים אלה ומדי שנה אלפי ישראלים נופשים באתרי ספא ברחבי העולם.

סקי באיטליה
בשנים החולפות איטליה הפכה ליעד מועדף על חובבי הסקי, רבים מתאהבים בחוויית הסקי הצבעונית באיטליה ושבים וחוזרים אליה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI